دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023 به زودی

دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023

ژانر : - - سال انتشار : محصول :

خلاصه داستان :این فیلم نگاهی شخصی به ریشه‌های ناپلئون بناپارت و صعود سریع و بی‌رحمانه‌اش به امپراتور دارد که از طریق منشور رابطه اعتیادآور و اغلب ناپایدار او با همسر و یکی از عشق‌های واقعی‌اش، ژوزفین مشاهده می‌شود.

پیش نمایش

باکس دانلود
    • به زودی ....
    • فیلم های مشابه
    • مدت زمان 158 دقیقه
    • رده سنی R

    دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023

    رسانه تفریحی سنتر شما را به دانلود فیلمناپلئون Napoleon 2023 با دوبله فارسی و زیرنویس فارسی ، کیفیت عالی ، لینک مستقیم کامل، و تماشای آن دعوت می‌نماید.

    خلاصه داستان

    در فیلم ناپلئون : این فیلم نگاهی اصیل و شخصی به خاستگاه ناپلئون بناپارت و صعود سریع و بی‌رحمانه‌اش به امپراتور است

    دانلود فیلم ناپلئون Napoleon 2023

    بازیگران:

    Ben Miles، Joaquin Phoenix، Vanessa Kirby

    • 31 آگوست 2023
    • دیدگاه ها

    افزودن دیدگاه

    • آواتار کاربر فاطمه كبري سادات
امین
      فاطمه كبري سادات امینمهمان
      2024-03-25 12:14

      همه دنیا این ضعیف کش کوتاه قد رو میشناسن اما فیلد مارشال گبهارد لبرشت فون بلوشر که پوزه این نجس رو به خاک مالید رو نه. ناپلئون دیکتاتوری بود که بر علیه خودش کودتا کرد چون با تشکیل جمهوری اول فرانسه ناپلئون یکی از سه سناتور بود ( جمهوری اول فرانسه مثل جمهوری رم باستان سه سناتور داشت ) ولی بر علیه جمهوری کودتا کرد و امپراتور شد و البته روی کار آمدن ناپلئون بناپارت در فرانسه همزمان با سقوط آخرین دولت اسلامی ایران (زندیه) با شورش قوم نحس قاجار بود و بر اساس تاریخ نفوذ فراماسونری در هر دو کاملا مشهوده. ناپلئون چون ارتش امپراتوری عثمانی در بالکان و قفقاز مشغول بود مصر رو اشغال کرد نه چون قوی تر بود ناپلئون اتریش و پروس رو در ابتدا شکست داد چون درگیر مسائل دیگه ای بودن و غافلگیر شدن. ناپلئون نمود و بروز خققو بشر به سبک فرانسه است که اعتراضات مردمی رو با توپخانه سرکوب می کرد و قبل از اون هیچ کجای دنیا سابقه نداشت و الآنم نداره. نبرد واترلو نشون داد ناپلئون از اول هییچی نبود این مردک کوتاه قد فقط الکی با قوانینش ما رو بدبخت کرد ۲ سال از عمر ما رو تباه کرد که

    • آواتار کاربر سيده شهربانو
پناهی
      سيده شهربانو پناهیمهمان
      2023-12-18 11:35

      برعکس پوســتـر فـیلم اصـلاً جـنگی نیست اکشن تا حدودی و مهیج داستان فیلم خوبه، به شرطی که قسمت‌های تخیلی داستان رو نادیده بگیریم چون تا آخر فیلم تکلیفش اصلاً معلوم نیست چی میشه به نظر من نمره‌اش ۶.
      (کلا فیلم دختری هست که برای پیدا کردن برادرش به قطب شمال میره و تلاش می‌کند نجاتش بده)

    • آواتار کاربر ماه پسند
سلیمی
      ماه پسند سلیمیمهمان
      2023-09-04 02:28

      فیلد مارشال گِبهارد لِبرِشت فون بلوشِر کسی بود که دیکتاتوری ناپلئون رو شکست داد🗿☕🔥🔥🔥‌واترلو بدون ارتش پروس و مارشال بلوشر بی معنیه به مولا🗿☕🔥🔥🔥
      پروس عالی مینوازد 🗿☕🔥🔥🔥
      مارشال بلوشر🗿☕🔥🔥🔥
      Blucher 🗿☕🔥🔥🔥
      Prussia 🗿☕🔥🔥🔥