رپورتاژ امدادینو: مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی ال جی و سامسونگ

امدادینو: مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی ال جی و سامسونگ

1 ژوئن 2021

رپورتاژ امدادینو: مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی ال جی و سامسونگ

امدادینو: مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی ال جی و سامسونگ

در دنیای امروز تقربیا اکثر ما وظیفۀ شستشوی لباس‌های خود را به ماشین‌های لباسشویی سپرده‌ایم. چون شستشوی دستی لباس جدای از گرفتن وقت ما به طور جد کاری بسیار طاقت فرساست. در نتیجۀ استقبال ما از این وسیلۀ ارزشمند، حالا شاهد این هستیم که نسل جدید ماشین‌های لباسشویی دارای ویژگی‌هایی فراتر از شستشوی معمولی لباس‌هاست.

امروز با کمک ماشین‌های لباسشویی می‌توانیم برنامه‌های مختلفی برای شستشوی انواع لباس‌ها با توجه به جنس لباس و نوع لکه‌ها انتخاب کنیم. حتی بیشتر این ماشین‌های لباسشویی مجهز به خشک کن هستند و ما می‌توانیم بلافاصله بعد از شستشو، لباس‌های خود را بپوشیم.

ماشین‌های لباسشویی ال جی و سامسونگ پیشرو در صنعت لوازم خانگی

از برند‌های ارزشمند در حوزۀ لوازم خانگی از جمله ماشین‌های لباسشویی می‌توان به سامسونگ و ال جی اشاره کرد. ماشین‌های لباسشویی این دو برند پیشتاز کره‌ای نه تنها در بازار ایران بلکه در کل جهان مورد استقبال عموم مردم واقع شده‌اند.

اگر ماشین لباسشویی شما سامسونگ و یا ال جی است، باید بدانید که در صورت نیاز به تعمیر این وسیله حتما باید از تکنسین‌های مجرب همین برندها استفاده کنید. درست است که در نگاه اول تمام ماشین‌های لباسشویی وظیفۀ شستشوی لباس‌های ما را به عهده دارند ولی در طراحی و ساخت هر کدام از این محصولات از فناوری‌های مختلفی استفاده شده است. این فناوری‌ها و قطعات جدید باعث ویژگی‌های منحصر به فرد در ماشین‌های لباسشویی ال جی و یا سامسونگ می‌شود. حتی به طور مثال میان مدل قدیمی با مدل جدید‌تر یک برند مانند ال جی تفاوت‌های خاصی دیده می‌شود و تعمیر این وسیله را چالشی‌تر خواهد کرد.

تعمیر ماشین‌های لباسشویی و نگرانی‌های ما

ما میدانیم که تا چه حد به ماشین‌های لباسشویی وابسته‌ایم ولی زندگی روزمره و مشغله‌های کاریمان به ما اجازه نمی‌دهند که به این فکر کنیم که ممکن است در اثر هر اتفاقی این وسیلۀ ارزشمند از کار بیافتد.

حالا چه نگرانی‌هایی ممکن است در صورت خرابی این وسیله به سراغ ما بیاید و چه راه کارهایی در پیش روی ماست؟

بدون شک اولین نگرانی ما این است که بتوانیم به سرعت تعمیرکاری را پیدا کنیم تا مشکل ماشین لباسشویی ما را برطرف کند.

وقتی که به دنبال تعمیر کار می‌گردیم نگرانی ما چند برابر می‌شود که آیا این تعمیرکار احتمالی دانش و مهارت کافی برای تعمیر ماشین لباسشویی گرانقیمت ما را داشته باشد. یا اگر در انتخاب خود اشتباه کنیم چطور می‌توانیم تعمیرکار مربوطه را موظف به جبران خسارت کنیم. اگر تعمیرکار به هر دلیلی بدقولی کند، چطور دوباره درخواست مرخصی کنیم و به دنبال یک تعمیرکار دیگر بگردیم.

این ها تازه بخش کوچکی از نگرانی‌های ما در قبال تعمیر لوازم خانگی به ویژه لباسشویی‌های مان است. بعلاوه که در این بازار نابسامان اقتصادی اصلا دوست نداریم که هزینۀ غیر معقولی بابت تعمیر ماشین لباسشویی پرداخت کنیم.

این مسئله ممکن است شما را از قبل نگران‌تر کند و آرزو کنید تا قبل از کثیف شدن سایر لباس‌های تمیز باقی مانده در قفسۀ لباس‌هایتان بتوانید متخصص ماهر و مجربی را بالای سر دستگاه خود بیاورید تا با یک قیمت مناسب و منصفانه سریعا مشکل شما را برطرف کند.

اما راه حل قطعی برای پایان تمام این نگرانی‌ها و بازگرداندن تمیزی به لباس‌هایمان چیست؟

در این گونه موارد باید به دنبال جوابی باشید، که به تمامی این نگرانی‌ها پاسخ دهد. یکی از این جواب‌ها می‌تواند انتخاب نمایندگی‌های مجاز برند باشد. البته در کشور ما به خاطر شرایط تحریمی بسیاری از برند‌های معتبر توانایی ارائۀ خدمات پس از فروش محصولات خود را ندارند. در مورد برند‌هایی مثل سامسونگ یا ال جی مسئله کمی متفاوت است. این شرکت‌ها توانسته‌اند در بازار ایران نمایندگی‌های خود را دایر کنند. ولی باز هم به نسبت استقبال از این برند‌های پرفروش، شاهد کمبود نمایندگی‌های معتبر در سراسر ایران هستیم. این مسئله در برخی موارد باعث ایجاد ترافیک کاری و به تعویق افتادن پروسۀ تعمیر می‌شود.

جواب بعدی ما اعتماد به شرکت‌های بزرگ خدمات تعمیر لوازم خانگی در منزل است. این شرکت‌ها تمامی تعمیرات خود را تضمین می‌کنند و نسبت به نمایندگی‌ها معمولا سرعت بالاتری برای اعزام تکنسین‌های خود در منزل شما دارند. با وجود این مراکز تخصصی تعمیر می‌توان جوابی مناسب به تمامی این نگرانی‌ها داد. در ادامه قصد داریم یکی از بهترین و بزرگ‌ترین مراکز تخصصی لوازم خانگی را به شما معرفی کنیم که نه فقط برای تعمیر ماشین‌های لباسشویی ال جی و سامسونگ بلکه برای تمامی برند‌های معتبر ایرانی و خارجی تعمیرکار مجاز دارد.

امدادینو: مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی ال جی و سامسونگ

با امدادینو آشنا شوید. این شرکت در حال حاضر یکی از بزرگترین مراکز تخصصی آنلاین تعمیرات لباسشویی سامسونگ (امدادینو) در ایران است، که تمامی خدمات خود را با مراجعه به منزل شما انجام می‌دهد. شما با انتخاب این شرکت می‌توانید با خیال راحت تعمیر ماشین‌های لباسشویی سامسونگ، ال جی و دیگر برندها را به این مجموعه بسپارید.

مشاورۀ رایگان، استفاده از متخصصین مجرب، سرعت در امدادرسانی، تجهیزات به روز و پیشرفته و امکان تهیۀ قطعات یدکی اورجینال لباسشویی ال جی و سامسونگ به همراه ضمانت نامۀ رسمی از نقاط قوت این مجموعه به شمار می‌رود.

همچنین تمامی هزینه‌های دریافتی به صورت شفاف (زیر نظر اتحادیه تعمیر لوازم خانگی) و تنها در پایان پروسۀ تعمیر دریافت می‌شود. تعمیرکاران این شرکت موظفند در پایان کار فاکتور رسمی تمامی خدمات انجام شده را به مشتریان ارائه دهند. امدادینو تمامی مسئولیت تعمیر ماشین‌های لباسشویی از جمله ال جی و سامسونگ را توسط تعمیرکاران خود می‌پذیرد و در صورت هرگونه نارضایتی و یا ابهام می‌توانید با تماس با بخش پشتیبانی به شماره‌ 021-87700770  مشکل خود را به راحتی برطرف کنید.

این مجموعه همانند نامش به دنبال تجربه‌ای جدید و رضایت بخش برای مخاطبانش است. در امدادینو برای تعمیر ماشین‌های لباسشویی ال جی یا سامسونگ و یا هر برند دیگری فقط و فقط از تعمیرکار متخصص همان برند استفاده می‌شود. تمامی تعمیرکاران این مجموعه به دقت احراز هویت می‌شوند و تنها در صورت تایید صلاحیت از جانب شرکت، شروع به کار خواهند کرد.

مسئلۀ بسیار مهم که مجموعۀ امدادینو به آن توجه ویژه‌ای داشته است امکان بروزرسانی اطلاعات تکنسین‌هایش است. تخصص در امدادینو حرف اول را می‌زند و تمامی تعمیرکاران به صورت دوره‌ای و با امکانات ایجاد شده در این شرکت امکان بروز رسانی اطلاعات خود را دارند.

با امدادینو یک گام به جلو

جذب بیش از دوهزار تعمیرکار مجرب در این مجموعۀ بزرگ باعث ایجاد سرعت بالا در تعمیر لوازم خانگی شده است. با توجه به اطلاعات درخواست‌های تعمیر از جانب مشترکان این شرکت، 82% تعمیرات در همان روز و 8% باقی مانده در روز بعد پیگیری و انجام شده است. همچنین از زمان تاسیس تا به حال توانسته است رضایت 95% مخاطبان را از خدمات خود به دست آورد.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت امدادینو (emdadino.com) با تمامی خدمات این مجموعه در زمینۀ تعمیرات لوازم خانگی در برند‌های مختلف آشنا شوید. ثبت سفارش هم از طریق پر کردن فرم درخواست تعمیرات در سایت و هم با شماره گیری 021-87700770  و درخواست تعمیرکار صورت می‌گیرد. همچنین در این سایت می‌توانید اطلاعات بسیار مفیدی در مورد شرایط نگهداری انواع ماشین‌های لباسشویی، آموزش تعمیرات برای افراد مبتدی و معرفی برند‌های موفق لوازم خانگی را به دست آورید.

 


  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر امید
عباسی
    امید عباسیمهمان
    2024-04-18 21:00

    خیلی ممنون از توضیحاتون خوبتون

  • آواتار کاربر بهمن
بزرگ نیا
    بهمن بزرگ نیامهمان
    2024-01-26 08:36

    مطلبتون بسیار مفید بود

  • آواتار کاربر محمد
محمدی
    محمد محمدیمهمان
    2024-01-07 01:36

    سپاس 🌹🍃

  • آواتار کاربر نادر
زمانی
    نادر زمانیمهمان
    2023-12-15 15:00

    خیلی ممنون🌹

  • آواتار کاربر نادر
عباسی
    نادر عباسیمهمان
    2023-12-02 15:18

    خیلی دنبال این موضوع بودم

  • آواتار کاربر علی محمد
طالقانی
    علی محمد طالقانیمهمان
    2023-11-02 03:36

    Awli bood

  • آواتار کاربر قربانعلی
فرجی
    قربانعلی فرجیمهمان
    2023-10-24 03:09

    afarin matlab khobi bood

  • آواتار کاربر کریم
توسلی
    کریم توسلیمهمان
    2023-10-22 07:00

    خسته نباشین

  • آواتار کاربر سیدمحمد
اسلامی
    سیدمحمد اسلامیمهمان
    2023-10-12 22:54

    شما کانال تلگرام هم دارین؟

  • آواتار کاربر حسین
    حسینمهمان
    2023-09-21 13:18

    اجرکم عندالله,شکرأ کثیرا.

  • آواتار کاربر بهزاد
فاطمی
    بهزاد فاطمیمهمان
    2023-08-30 20:18

    شما پیج اینستا هم دارین؟

  • آواتار کاربر عباس
طهماسبی
    عباس طهماسبیمهمان
    2023-08-08 13:18

    مطلب به درد بخوری بود

  • آواتار کاربر صادق
سعادت
    صادق سعادتمهمان
    2023-07-22 23:36

    مثل همیشه عالی و کاربردی

  • آواتار کاربر امین
مرادخانی
    امین مرادخانیمهمان
    2023-07-02 21:36

    میتونیم توی سایت شما مطلب بنویسیم؟

  • آواتار کاربر محمدرضا
توفیق
    محمدرضا توفیقمهمان
    2023-06-22 17:09

    محتوا خوبی بود

  • آواتار کاربر جعفر
شهبازی
    جعفر شهبازیمهمان
    2023-05-22 12:27

    این موضوع یکی از موضوعات موردعلاقه منه

  • آواتار کاربر نادر
اصغری
    نادر اصغریمهمان
    2023-04-19 03:45

    ممنونم. خیلی لطف کردین. 🙏🧡

  • آواتار کاربر محمد
کاظمی
    محمد کاظمیمهمان
    2023-04-17 21:54

    مرسی

  • آواتار کاربر شهرام
بختیاری
    شهرام بختیاریمهمان
    2023-03-20 00:27

    دمتون گرم

  • آواتار کاربر هادی
شکری
    هادی شکریمهمان
    2023-03-11 07:18

    لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنین

  • آواتار کاربر ناصر
حمیدی
    ناصر حمیدیمهمان
    2023-02-28 03:20

    بازم درمورد این موضع مطلب بزارین

  • آواتار کاربر محمدتقی
شریفی
    محمدتقی شریفیمهمان
    2023-01-31 17:48

    حرف نداشت👌🏻