چرا ملی پیامک  بهترین پنل ارسال اس ام اس ایران است؟

چرا ملی پیامک بهترین پنل ارسال اس ام اس ایران است؟

2 ژوئن 2021

چرا ملی پیامک  بهترین پنل ارسال اس ام اس ایران است؟

بازاریابی پیامکی و ارسال اس ام اس‌های تبلیغاتی یکی از روش‌های پربازده تبلیغات دیجیتال است که برای نتیجه گرفتن از آن فقط داشتن یک برنامۀ تبلیغاتی یا به اصطلاح “بیزینس پلن” کافی نیست. برای نتیجه گرفتن از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی شما نیاز به پنل پیامکی با فاکتورها و معیارهای مشخصی دارید که در این راه کار را برایتان آسان‌تر کند و هزینه اضافه‌ای نداشته باشد. به همین بهانه می‌خواهم ملی پیامک را به عنوان بهترین سامانه ارسال اس ام اس در ایران به شما معرفی کنم و دربارۀ دلایل انتخابم مفصل توضیح دهم.

آشنایی با سامانه ملی پیامک

ملی پیامک یکی از شرکت‌های خوشنام و پیشگام در ارائۀ پنل‌های اس ام اسی با بیش از ده سال سابقه است. در طول این سال‌ها ملی پیامک نه تنها با برندهای بزرگ و معتبری همکاری کرده، بلکه به تبلیغات و گسترش کار بسیاری از کسب‌وکارهای نوپا و استارتاپ‌ها هم کمک کرده و در کنارشان بوده است.

این شرکت معتبر علاوه‌بر سابقه و خوشنامی، ویژگی‌های متفاوت دیگری هم به عنوان پنل پیامکی دارد، که اول از همه می‌خواهم به پشتیبانی و آموزش اشاره کنم.

پشتیبانی همراه با آموزش نحوۀ کار با پنل

اول از همه خوب است بدانید که اگر بازاریابی پیامکی را شروع کردید، لازم نیست نگران ساعت ارسال پیام یا حتی روزش باشید. حتی اگر روز تعطیل یا آخر هفته را هم برای تبلیغات انتخاب کنید، می‌توانید از کمک و راهنمایی تیم پشتیبانی ملی پیامک استفاده کنید.

از ساعت 8 صبح تا 10 شب در تمام روزهای هفته، تیم پشتیبانی ملی پیامک به تلفن‌ها و پیام‌های کاربرانش پاسخ می‌دهد. از طرف دیگر، بسیاری از کاربران نگران نحوۀ ارسال پیام هستند و در بسیاری مواقع فکر می‌کنند کار کردن با سامانه دشوار است. اول از همه خوب است بدانید که محیط کاربری ملی پیامک هم ساده و هم همراه با توضیحاتی به زبان فارسی است. در ضمن نه فقط تیم پشتیبانی در مورد نحوۀ کار با پنل شما را راهنمایی می‌کنند، بلکه در آپارات ملی پیامک شما می‌توانید آموزش کار با تمام ابزارهای ارسال پیامک را رایگان مشاهده کنید.

در آخر هم اگر نمی‌دانید که از کجا باید تبلیغات پیامکی را شروع کنید، کتابچه بازاریابی پیامکی ملی پیامک رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد تا هم برنامه تبلیغاتی بهتری را برنامه‌ریزی کنید و هم دید بهتری از این روش مارکتینگ داشته باشید.

تعرفه مناسب

حتما شما هم می‌دانید که این روزها تبلیغات واقعاً ارزان نیست. شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات در سایت‌ها، گوگل ادز و چاپ تراکت هر کدام هزینه خودشان را دارند و روزبه‌روز بیشتر هم می‎‌شوند. اما در این میان تبلیغات پیامکی نه تنها تعرفه ارسال پیام مناسبی دارند، بلکه زودتر به دست مشتری می‌رسد، باعت اطمینان خریدار می‌شود، تعامل بین مشتری و فروشنده را آسان می‌کند و نتیجه بهتری در میزان فروش دارد.

ملی پیامک با طراحی 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری خدمات و تعرفه‌های مختلف را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و البته تعدادی پیامک هدیه رایگان هم برای این 4 پنل تعریف کرده است. حالا کاربران هم می‌توانند با توجه به نیازشان پنل انتخاب کنند و هم تعداد زیادی پیامک رایگان هدیه بگیرند و از آن‌ها نه فقط برای تست بلکه برای بخشی از تبلیغاتشان استفاده کنند.

ارسال ویژه برای خدمات خاص

ملی پیامک به عنوان بهترین سامانه ارسال اس ام اس در ایران، فقط شرایط ارسال پیام را برای مشتریانش فراهم نکرده است. ابزار ارسال ویژه، دیگر مزیت این سامانه برای تاثیرگذاری و تعامل بهتر با مشتریان است.

ابزارهایی مثل قرعه‌کشی پیامکی، نظرسنجی دربارۀ کیفیت خدمات و محصولات، پاسخ‌دهی خودکار به مشتری و عضویت در خبرنامه پیامکی همگی از ابزارهای ارسال ویژه در سامانه است که برای تبلیغات پیامکی و تاثیرگذاری بهتر در مشتری لازم است.

وب‌سرویس پیامکی

به عنوان نکته آخر هم می‌خواهم به وب‌سرویس پیامکی اشاره کنم. بسیاری از سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها نیاز به ارسال پیامک به مشتری دارند، شبیه همین پیام‌های رمز عبور یکبار مصرف، کد تائید خرید، کد احراز هویت و …. که هنگام عضویت در سایت یا خرید آنلاین برایمان ارسال می‌شود.

از طرف دیگر، می‌دانید که برخی از کاربران دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کردند و به هر دلیلی تمایلی به دریافت این پیام‌ها ندارند. برای دسترسی به این مخاطبین که به لیست سیاه مخابرات معروف هستند، باید از خدمات وب‌سرویس پیامکی استفاده کنید. یعنی از خطوط غیر تبلیغاتی پیام‌های اطلاع‌رسانی برایشان ارسال کنید تا مطمئن باشید حتماً به دستشان می‌رسد.

سامانه ملی پیامک، شرایط وب‌سرویس پیامکی و افزونه‌های مختلف را برای کاربرانش فراهم کرده است تا به راحتی هم سایت یا اپلیکیشن را به پنل وصل کنند و هم نگران ارسال پیامک‌های ضروری به لیست سیاه نباشند.

ملی پیامک، بهترین سامانه ارسال اس ام اس

تا اینجا خیلی خلاصه با معیارهای مهمی آشنا شدیم که سامانه ملی پیامک را به یکی از بهترین شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل در ایران تبدیل کرده است. البته در کنار تمام موارد بالا، ابزارهایی مثل ارسال پیام از روی نقشه، ارسال پیام به گروه مشاغل خاص، ارسال پیام‌هایی مناسبتی و موارد دیگر را هم باید اضافه کرد.

اگر از تمام امکانات معرفی شده و دیگر مزایای پنل می‌خواهید بهرمند شوید، در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا تیم فروش با شما تماس بگیرند و در مورد انتخاب پنل بیشتر راهنمایی‌تان کنند. برای مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی هم می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید و بیشتر با مزایای سامانه پیامکی آشنا شوید.

 


  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر رسول
گودرزی
    رسول گودرزیمهمان
    2024-03-26 09:09

    کانال تلگرامی هم دارید ؟

  • آواتار کاربر عیسی
لطفی
    عیسی لطفیمهمان
    2024-03-17 08:36

    مطلب به درد بخوری بود

  • آواتار کاربر اسماعیل
شکیبا
    اسماعیل شکیبامهمان
    2024-01-27 04:09

    خیلی سایت خوبی دارین

  • آواتار کاربر ابراهیم
رضوانی
    ابراهیم رضوانیمهمان
    2023-12-15 22:27

    خیلی ممنون🙏❤

  • آواتار کاربر عیسی
ملک
    عیسی ملکمهمان
    2023-12-06 18:36

    so nice

  • آواتار کاربر احسان
براتی
    احسان براتیمهمان
    2023-11-27 14:45

    بسیار گویا و شفاف بیان کردید

  • آواتار کاربر امید
جوادی
    امید جوادیمهمان
    2023-11-18 19:54

    سپاس 🌹🍃

  • آواتار کاربر غلامرضا
فاضلی
    غلامرضا فاضلیمهمان
    2023-11-17 13:27

    ممنونم. خیلی لطف کردین. 🙏🧡

  • آواتار کاربر عیسی
نوروزی
    عیسی نوروزیمهمان
    2023-11-09 06:00

    عالی بهترین عاشق سایتونم 😀😘😍❤💝🌷🌺

  • آواتار کاربر عبدالحسین
محمدی
    عبدالحسین محمدیمهمان
    2023-09-16 01:36

    منابع این مطلب کجاست؟

  • آواتار کاربر امید
عبدی
    امید عبدیمهمان
    2023-09-02 03:09

    بیشتری بنویسین لطفا

  • آواتار کاربر محمدتقی
شکری
    محمدتقی شکریمهمان
    2023-08-15 05:27

    مطلب خوبی بود همکار گرامی

  • آواتار کاربر منصور
سبحانی
    منصور سبحانیمهمان
    2023-07-14 00:45

    محتوا خوبی بود

  • آواتار کاربر علی
رهنما
    علی رهنمامهمان
    2023-06-04 00:36

    چقد خوبین شما

  • آواتار کاربر قاسم
نعمتی
    قاسم نعمتیمهمان
    2023-05-27 12:45

    سایتتون محشرههههه

  • آواتار کاربر عبدالله
آزاد
    عبدالله آزادمهمان
    2023-05-20 15:36

    خیلی خوب بود

  • آواتار کاربر میلاد
عزیزی
    میلاد عزیزیمهمان
    2023-05-09 17:54

    مثل همیشه عالی و کاربردی

  • آواتار کاربر سیدعلی
رنجبر
    سیدعلی رنجبرمهمان
    2023-03-31 08:18

    کجا می تونم اطلاعات کاملتری درباره این موضوع پیدا کنم

  • آواتار کاربر پرویز
ذاکری
    پرویز ذاکریمهمان
    2023-03-06 18:36

    ایولا