- مدت زمان 90 دقیقه
دانلود فیلم بی همه چیز با کیفیت Full HD و لینک مستقیم
دانلود فیلم سینمایی بی همه چیز کامل و رایگان با سرعت بالا
خلاصه داستان :
ر روستایی پیش از انقلاب فردی خانزاده با نام امیر به عنوان قاضی محلی در روستا فعالیت میکند و به خاطر سابقه خوبی که داشته، مردم به او اعتماد کامل دارند… رسانه تفریحی سنتر شما را به دانلود فیلم بی همه چیز با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل، اینترنت نیمبهاء و تماشای آن دعوت مینماید.
ستارگان :
بابک کریمی , باران کوثری , پدرام شریفی , پرویز پرستویی , خسرو پسیانی , زهیر یاری , عیسی یوسفی پور , فرید سجادی حسینی , لاله مرزبان , مهتاب نصیرپور , هادی حجازی فر , هدیه تهرانی

درباره فیلم بی همه چیز
فیلم سینمایی بی همه چیز «Without Everything» به کارگردانی محسن قرایی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در سال 1398 تهیه و تولید شده است. فیلم بی همه چیز امتیاز 7.7 در سایت IMDB کسب کرده است. داستان بی همه چیز روایت وسوسهای است که مردم بعد از این پیشنهاد دچار آن میشوند. فیلمبرداری بی همه چیز در شهر گرمسار انجام شده است. این فیلم توانست در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر کاندیدای 13 جایزه شود.
تاریخ پخش و دانلود فیلم بی همه چیز
به احتمال زیاد لینک دانلود فیلم بی همه چیز و پخش در شبکه خانگی در تابستان 1401 منتشر خواهد شد
نقد فیلم بی همه چیز
اقتباس از نمایشنامههای خارجی کاری مرسوم در سینمای ایران نیست. اگر نگاهی به تعداد فیلمهای ساخته شده بر اساس نمایشنامههای خارجی بیندازیم به رقمی خیلی کم میرسیم که حتی به تعداد انگشتان یک دست هم نخواهد رسید. از بهترین اقتباسهای سینمای ایران از نمایشنامههای خارجی میتوان به «سارا» داریوش مهرجویی و «اینجا بدون من» بهرام توکلی اشاره کرد. هرچند اصغر فرهادی در «فروشنده» نیم نگاهی به «مرگ فروشنده» آرتور میلر داشت ولی فیلمش سوژهی متفاوتی را دنبال میکرد.
مهرجویی «سارا» را بر اساس نمایشنامهی «خانه عروسک» ایبسن کارگردانی کرد و بهرام توکلی نیز برای ساخت فیلمش به سراغ «باغوحش شیشهای» تنسی ویلیامز رفت. هر دو کارگردان اقتباسی موفق از این نمایشنامهها داشتند و این فیلمها جزو موفقترین فیلمهای کارنامهی فیلمسازیشان محسوب میشود.
محسن قرایی پس از فیلم موفق «سد معبر» دست به ریسک بزرگی زد و به سراغ یکی از مهمترین متنهای نمایشی جهان رفت. «ملاقات بانوی سالخورده»، فردریش دورنمات اثر مهمی در جهان و ایران به شمار میرود و قابلیتهای دراماتیک زبادی برای اجرا دارد. دورنمات پس از جنگ جهانی دوم این نمایشنامه را در نقد رفتار جمعی مردم سوییس نسبت به اتفاقات و سکوت و انفعالشان در برابر رشد شر و گسترش زشتیها نوشت.
نمایشنامه دورنمات در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. در دو دههی اخیر سه چهرهی برجستهی تئاتر ایران این متن نمایشی را به روی صحنه بردهاند. حمید سمندریان، هادی حجازیفر و پارسا پیروزفر در سالهای اخیر متن دورنمات را اجرا کردهاند و هر کدام با سبک و سیاق خودشان، سوژه و شخصیتها را در ذهن علاقهمندان حک کردهاند.
قطعا چنین موضوعی کار قرایی را برای ساختن فیلمی سینمایی از «ملاقات بانوی سالخورده» سخت میکرد؛ چرا که بسیاری با متن آشنایی داشتند، نمایشها را دیده بودند و از فراز و فرودهای قصه آگاهی داشتند.
قرایی برخلاف مهرجویی و توکلی در دراماتورژی اثر ناموفق عمل کرده و نتوانسته آن جهان و فضای داخل متن را در فیلمش به تصویر بکشد. «بی همه چیز» با تمام تلاشی که قرایی برای گرفتن قابهای زیبا کرده ولی باز ضعفهای زیادی در فیلمنامه و فرم دارد.
بزرگترین ایراد و آسیب «بی همه چیز» به انتخاب بازیگران و نقشآفرینیشان در فیلم برمیگردد. بازیگران درک درستی از شخصیتهای نمایشنامه و فضای داستان ندارند و بازیهایشان چنگی به دل نمیزند. بازی بد بازیگران و اکتهایی که در طول فیلم دارند بیشتر شبیه از سر خود باز کردن کار است و هیچ عمقی ندارد. بازیگران فیلم درک بالایی از کاراکترهای نمایش ندارند و کاملا سرد و بیروح به ایفای نقش میپردازند.
پرویز پرستویی که نقش اصلی فیلم را برعهده دارد، شبیه همان چندین کاراکتری است که در طول این سالها بازی کرده و با همان لحن و میمیک صورت، هیچ شباهتی به یک قهرمان ندارد. هادی حجازیفر نیز که در نقشهای مردان عصبی در حال کلیشهشدن است، تکرار همان نقشهای قبلیاش است و بقیه بازیگران مثل فرید سجادحسینی نیز چیزی به فیلم اضافه نمیکنند. البته زنان فیلم وضعیت بهتری دارند و بازیهای قابل قبولی از باران کوثری و هدیه تهرانی شاهد هستیم.
با وجود اینکه کارگردانی فیلم تا حدودی قابل قبول است و قرایی سعی کرده با وام کردن از سینمای تورناتوره، به لحاظ فرمی غنی باشد ولی فیلمش در داستان و شخصیتپردازیها بسیار لنگ میزند. برای ساختن چنین نمایشنامههای شلوغ و پربازیگری ابتدا باید بازیگران جهان فیلم را به خوبی درک کنند و در آن هوایش تنفس کنند تا بتوانند آن حس و حال را به مخاطب نیز انتقال دهند.
«بی همه چیز» از جایی که نقطهی طلایی و اوج نمایشنامه به حساب میآید ضربه میخورد. در نمایشنامه پس از مشخص شدن مسئلهی فیلم و تکاپوی اهالی روستا برای کشتن معشوق سابق زن، شاهد اوج گرفتن داستان هستیم ولی در فیلم این موضوع در جهت عکس حرکت میکند.
نیمهی اول فیلم خوب و عالی پیش میرود و کارگردان توانسته فضای کلی داستان را در بیاورد. اما پس از مطرح شدن بحث انتقام داستان افت میکند و خیلی بد پیش میرود. نیمهی دوم فیلم مدام با سکته مواجه میشود و فراز و فرودها مخاطب را به وجد نمیآورد. اینجا هنر نویسندگی قرایی میطلبید تا با شاخ و برگ دادن به قصهی اصلی فیلم، بر جذابیت داستان میافزود. لحظاتی از فیلم مصنوعی و غیرقابل باور هستند. بعضی گفتوگوهای میان شخصیتها به قدری مصنوعی است که قدرت ارتباطگیری را از تماشاگر میگیرد.
در ادامه میتوانید به زودی دانلود فیلم بی همه چیز را به راحتی انجام دهید …
مزخرف ترین فیلمی که به عمرم دیدم
با سلام
میگم چخبرتونه هی دارین کیلو کیلو فیلم هندی میارین و دوبله میکنید؟
اینهمه آثار خوب از سینمای کره و اروپا و آمریکا هست به علاوه برخی فیلم و انیمه ها که هنوز دوبله نشده و خیلیا چشم انتظارشون هستیم ولی اخر هی فیلم هندی دوبله میشه
نمیگم بد هستند ولی دیگه زیادی شده
با تشکر
سانسور هستش ؟زود جواب بدین
انشالله به امید خدا کی لینک های دانلودش میاد؟
این فیلم کمدی نبود