1066974036

کدام مدارس فردا یکشنبه 28 آذر 95 تعطیل است ؟

17 دسامبر 2016

کدام مدارس فردا یکشنبه 28 آذر 95 تعطیل است ؟

وضعیت تعطیلی مدارس 28 آذر 95 | کدام مدارس فردا شنبه تعطیل است ؟

خبر تعطیلی مدارس و ادارات یکشنبه 28 آذر 95

کدام مدارس فردا یکشنبه 28 آذر 95  تعطیل است ؟

شنبه 27 آذر 1395

23:35 تعطیلی برخی مدارس استان آذربایجان شرقی :

بخش کندوان میانه : مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و متوسطه ی اول تعطیل اعلام می گردد.

با توجه به تماس های مکرر همشریان محترم به استحضار میرساند فردا در تبریز تعطیلی نخواهیم داشت .

شهرستان میانه و شهر آچاچی : مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در مناطق روستایی تعطیل اعلام می گردد.

هشترود : کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام می گردد.

شهرستان هوراند : مدارس مقاطع پیش دبستانی مناطق شهری و روستایی تعطیل اعلام می گردد.

بخش مهربان : مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و روستائی تعطیل و مدارس مقاطع متوسطه ی دوره ی اول و دوم مناطق شهری و روستائی راس ساعت۹صبح شروع خواهند شد.

هریس : مدارس مقاطع پیش دبستانی مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام می گردد.مدارس مقطع ابتدائی ومتوسطه دوره ی اول ودوم مناطق شهری و روستائی راس ساعت۹صبح شروع خواهند شد.

شهرستان چاراویماق : مدارس مقاطع پیش دبستانی مناطق شهری و روستایی تعطیل و مدارس مقاطع ابتدائی و متوسطه ی دوره ی اول و دوم راس ساعت۹صبح شروع خواهند شد.

بخش خواجه : مدارس مقاطع پیش دبستانی وابتدایی مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام می گردد.

منطقه ترکمان چای : مدارس کلیه مقاطع مختلف تحصبلی مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام می گردد

شهرستان اهر : مدارس مقاطع پیش دبستانی وابتدایی مناطق شهری و مدارس کلیه مقاطع مناطق روستائی تعطیل اعلام می گردد.

عشایر : مدارس مقاطع پیش دبستانی تعطیل اعلام می گردد.

سراب : مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و روستائی تعطیل و مدارس مقاطع متوسطه دوره ی اول و دوم (هم شهری و هم روستائی ) در ساعت۹صبح شروع خواهند شد.

نظرکهریزی : کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام می گردد.

کلیبر : مدارس مقطع پیش دبستانی شهری و روستائی تعطیل اعلام می گردد و مدارس مقطع ابتدائی شهری و روستائی در ساعت۹شروع خواهند شد.

منبع : اموزش و پرورش استان /

22:30 تعطیلی مدارس 12 شهر استان اردبیل

دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس ۱۲ شهر اردبیل در روز یکشنبه تعطیل اعلام شد.

به گزارش تفذیحی سنتر، در پی بارش برف از صبح روز جمعه دمای هوای اغلب مناطق استان اردبیل به زیر صفر کاهش یافته است.

بارش برف که در برخی مناطق همچنان ادامه دارد، موجب یخبندان در سطح معابر و برودت هوا شده و زندگی عادی شهروندان را مختل کرده است.

آموزش و پرورش استان اردبیل در پی تداوم بارش برف و پیش‌بینی تداوم افت دما مدارس ۱۲ شهر اردبیل را در روز یکشنبه تعطیل اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه صادره از سوی آموزش و پرورش استان روز یکشنبه ۲۸ آذرماه مدارس سری قبل از ظهر در اردبیل، سرعین، نمین، نیر و هیر پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول تعطیل اعلام شد.

علاوه بر این در خلخال، خورش رستم، کوثر و شاهرود نیز تمامی مقاطع و در ارشق، شاهرود و مشگین شهر پیش‌دبستانی و ابتدایی به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

منبع : مهر /

تعطیلی مدارس کشور

***تا این لحظه خبری درباره تعطیلی سایر مدارس کشور در روز یکشنبه 28 آذر 95 منتشر نشده است ، به محض انتشار کانال و سایت بروز میشود.***

برای دریافت سریع آخرین اخبار در مورد تعطیلی مدارس ، به کانال ما در تلگرام بیپوندید.

برای ورود به کانال اینجا کلیک کنید

بارش شدید برف برخی از مدارس آذربایجان شرقی را یکشنبه 28 آذر 95 تعطیل کرد
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: بار شدید برف برخی از مدارس آذربایجان شرقی را تعطیل کرد.

نادر فکورنیا ادامه داد: به دنبال بارش برف و برودت هوا در استان در روز یکشنبه ۲۸ آذرماه مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و مدارس تمام مقاطع مناطق روستائی شهرستان اهر تعطیل اعلام می شود.

وی سپس گفت: مدارس مقاطع پیش دبستانی وابتدایی مناطق شهری و مدارس تمام مقاطع مناطق روستائی بخش خواجه نیز فردا تعطیل است.

فکورنیا سپس اظهار داشت: مدارس مقاطع پیش دبستانی عشایر نیز فردا یک شنبه تعطیل است.

منبع: خبرگزازی مهر

در صورت صدور اطلاعیه ای جدید برای تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 28 آذر 95 این پست بروز می شود…


هوای شهرهای آذربایجان غربی برفی است/افت شدید دمای هوا

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر هوای اکثر شهرهای استان و نیز تمامی محورهای ارتباطی و گردنه ها در شمال و جنوب این استان برفی است.

مهدی صابری با بیان اینکه براساس براساس داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز هوای شهرهای استان نیمه ابری گاهی ابری همراه با بارش پراکنده برف و مه آلود است.

وی با بیان اینکه از فردا هوای استان نیمه ابری و مه آلود؛ گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط بارش پراکنده برف پیش بینی می شود اظهارداشت: روز دوشنبه نیز هوای شهرهای استان قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی، گاهی رشد ابر و در جنوب استان همراه با بارش پراکنده برف خواهد بود.

صابری گفت: متوسط بارش استان امسال ۸۵ میلیمتر نسبت به سال گذشته مشابه ۴۴ درصد کاهش و نسبت به بلند مدت مشابه ۱۴ درصد کاهش دارد.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی اظهارداشت: بارش ارومیه مرکز استان ۶۷ میلیمتر نسبت به سال گذشته مشابه ۴۱ درصد کاهش نسبت به بلند مدت مشابه ۲۵ درصد کاهش دارد.

صابری با بیان اینکه بارش حوضه دریاچه ارومیه ۶۳ میلیمتر نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد کاهش نسبت به بلند مدت ۲۵ درصد کاهش دارد عنوان کرد: از اول سال زراعی نیز بیشترین بارش را سردشت با ۱۳۲ میلیمتر و کمترین بارش را سلماس با ۳۹ میلیمتر دریافت کردند.

بارش برف درجاده های ۵استان/ترافیک درباندجنوبی آزاد راه کرج -تهران

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه گفت: در حال حاضر در محورهای ۵ استان شاهد بارش برف هستیم و تردد در محورهای کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محور های مواصلاتی کشور گفت: در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل (اکثر محورها)، کردستان(محور سقز -بانه)، ارتفاعات استان گیلان بارش برف اعلام شده است.

وی افزود: ترافیک در استان مازندران (باند شمال به جنوب محورهای سوادکوه محدوده کارسالار و تونل شیرگاه، هراز محدودهای پارک جنگلی آمل، نارنجستان و تونل شماره یک و چالوس-کرج محدوده مرزن آباد تادزدبن) و باند جنوبی آزادراه کرج به قزوین(از مهرویلا تا پل فردیس) وباند جنوبی آزادراه کرج-تهران (از پل فردیس تا پل کلاک) نیمه سنگین است.

رحمانی با اعلام اینکه تردد در محورهای برف گیر کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است افزود: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

منبع: خبرگزازی مهر


سامانه بارش برف فردا از اردبیل خارج می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: سامانه بارشی برف تا فردا عصر در استان اردبیل باقی‌مانده و تا پایان هفته هوایی سرد در استان حاکم می‌شود.

علی دولتی‌مهر اظهار داشت: در حال حاضر دمای استان اردبیل در بیش‌تر ساعات زیرصفر است و تا اواخر هفته جاری هوای سرد در استان اردبیل باقی‌ می‌ماند که بارش برف از اوایل امروز شروع شده و عصر روز یکشنبه از استان اردبیل خارج می‌شود.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود بارش برف در بسیاری از مناطق به 15 سانتی‌متر برسد و در این زمینه نیاز است همشهریان نسبت به آماده بودن در برابر سرما اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: در جاده‌های مواصلاتی و گردنه‌های استان اردبیل نیز به دلیل وزش باد، شاهد کولاک خواهیم بود که ضرورت دارد رانندگان وسایل نقلیه در تردد از جاده‌های استان اردبیل احتیاط کرده و لوازم ایمنی به همراه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم


برف در جاده‌های ۴ استان

پلیس راه راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی ساعت ٩ شنبه ٢٧ آذر را اعلام کرد.


به گزارش خبرآنلاین، در استان آذربایجان شرقی (محورهای مرند-تبریز و جلفا-مرند)، آذربایجان غربی (اکثر محورها)، کردستان (محورهای سقز -بانه و سقز-دیواندره) و البرز (جاده کرج-چالوس محدوده کندوان) بارش برف گزارش شده است.

در استان گیلان (اکثر محورها) بارش باران اعلام شده است. جاده‌های در استان خراسان رضوی (محور مشهد-نیشابور) و خراسان شمالی (محور چمن بید – آشخانه) دارای مه گرفتگی همراه با کاهش دید هستند.

در استان آذربایجان غربی (اکثر محورها) و استان اردبیل (گردنه الماس) تردد تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.

منبع: تابناک

پیش بینی بارش برف و کاهش دما در خراسان رضوی

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اعلام این مطلب گفت: سامانه بارش برف از فردا یکشنبه 288 آذر وارد خراسان رضوی می شود و تا روز چهارشنبه بطور متناوب فعالیت آن در مشهد و دیگر شهرستانهای استان ادامه دارد.

یحیی قاینی پور ادامه داد: وضعیت هوا برای نواحی مختلف خراسان رضوی طی امروز و فردا نیز کمی تا قسمتی ابری و در برخی نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی و افزایش ابر پیش بینی شده است.

رئیس هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند کاهش دما که از دیروز آغاز شده تا روزهای پایانی هفته جاری ادامه دارد و هوای سرد این هفته در نواحی مختلف استان ماندگار است.

او افزود: بیشینه دمای امروز هوای مشهد هشت درجه سلسیوس خواهد بود و فردا ز یکشنبه به چهار درجه کاهش می یابد و برای روزهای پایانی هفته نیز یک درجه کمتر می شود.

قاینی پور ادامه داد: کمینه دمای هوای مشهد نیز امروز و فردا به ترتیب دو و سه درجه زیر صفر پیش بینی شده و در روزهای پایانی هفته جاری تا شش درجه زیر صفر هم می رسد.

وی همچنین از وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با گرد و خاک برای امروز و فردا به ویژه در شمال و شمال غرب خراسان رضوی خبر داد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بارش باران و برف در اکثر نقاط کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور گفت: با گسترش این سامانه، بارش باران و برف علاوه بر شمال غرب و غرب به دامنه های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی ، تهران و بتدریج به شمال شرق کشور نیز کشیده خواهد شد.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: امروز در مناطقی از سواحل دریای خزر، شمال غرب، غرب کشور و دامنه های البرز مرکزی افزایش ابر ،بارش پراکنده برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در روز یکشنبه بارش‌ها در سواحل دریای خزر، استان اردبیل ، دامنه های البرز مرکزی و شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین روز یکشنبه شاهد افت دمای نسبی در نوار شمالی کشور خواهیم بود و از بعدازظهر شنبه و طی روز یکشنبه دریای خزر مواج خواهد بود. همچنین، طی سه روز آینده شرق خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.

وظیفه با اشاره به اینکه از روز دوشنبه سامانه بارشی دیگری مجددا از شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود گفت: روز سه شنبه با گسترش سامانه، بارش باران و برف علاوه بر شمال غرب و غرب به دامنه های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی، تهران و بتدریج به شمال شرق کشور نیز کشیده خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت آسمان پایتخت طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان پایتخت روز یکشنبه نیمه ابری همراه با وزش باد و دربعدازظهر افزایش ابر با حداقل دمای 1 و حداکثر دمای 8 درجه سانتیگراد و روز دوشنبه نیمه ابری به تدریج کاهش ابر با حداقل دمای 0 و حداکثر دمای 8 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

اکسیر آموز - مدرسه آنلاین اینترنتی

  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر پرویز
عرب
    پرویز عربمهمان
    2023-12-25 13:27

    سایتتون محشرههههه

  • آواتار کاربر مسعود
دهقانی
    مسعود دهقانیمهمان
    2023-12-21 16:09

    بی نظیر هستید

  • آواتار کاربر مسلم
علیزاده
    مسلم علیزادهمهمان
    2023-12-20 18:27

    شما پیج اینستا هم دارین؟

  • آواتار کاربر فرهاد
روحانی
    فرهاد روحانیمهمان
    2023-12-06 13:00

    چرا اینقد زیاد؟

  • آواتار کاربر عبدالحسین
رضوی
    عبدالحسین رضویمهمان
    2023-12-04 09:18

    مطلب خوبی بود

  • آواتار کاربر حامد
اصغری
    حامد اصغریمهمان
    2023-12-04 07:45

    من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم

  • آواتار کاربر نادر
سالاری
    نادر سالاریمهمان
    2023-11-21 13:00

    لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنین

  • آواتار کاربر پرویز
فلاح
    پرویز فلاحمهمان
    2023-11-04 19:45

    مطالب بی نظیر بود

  • آواتار کاربر حبیب
نعمتی
    حبیب نعمتیمهمان
    2023-08-07 00:45

    ممنون ….واقعا سایت کاملی رو ایجاد کردین … 🌷🌷🌷

  • آواتار کاربر محمدجواد
آزادی
    محمدجواد آزادیمهمان
    2023-08-06 05:36

    Awli bood

  • آواتار کاربر مسلم
جاوید
    مسلم جاویدمهمان
    2023-07-01 11:09

    خییلی عالیع 😍😍😍😍

  • آواتار کاربر مجتبی
جعفری
    مجتبی جعفریمهمان
    2023-06-28 03:18

    محتوا خوبی بود

  • آواتار کاربر امیرحسین
اکبری
    امیرحسین اکبریمهمان
    2023-06-18 02:09

    این موضوع یکی از موضوعات موردعلاقه منه

  • آواتار کاربر حسینعلی
هدایت
    حسینعلی هدایتمهمان
    2023-06-03 14:45

    سایتتون واقعا عالیه

  • آواتار کاربر بهروز
شکیبا
    بهروز شکیبامهمان
    2023-05-07 12:18

    so nice

  • آواتار کاربر پرویز
مرتضوی
    پرویز مرتضویمهمان
    2023-04-21 06:18

    چقد خوبین شما

  • آواتار کاربر احسان
زارعی
    احسان زارعیمهمان
    2023-03-01 12:18

    خیلی ممنون🌹

  • آواتار کاربر عباس
امامی
    عباس امامیمهمان
    2023-02-25 11:24

    مرسی

  • آواتار کاربر سیدحسین احمدیان
    سیدحسین احمدیانمهمان
    2023-02-21 10:24

    اجرکم عندالله,شکرأ کثیرا.

  • آواتار کاربر سیدعلی
کشانی
    سیدعلی کشانیمهمان
    2023-02-17 06:32

    موفق باشید.

  • آواتار کاربر اسدالله
رحمانی
    اسدالله رحمانیمهمان
    2023-02-13 11:36

    بازم درمورد این موضع مطلب بزارین

  • آواتار کاربر اسماعیل
رمضانی
    اسماعیل رمضانیمهمان
    2023-01-30 13:32

    این مطلب حرف نداشت