پخش آنلاین و زنده بازی هلند و سنگال [جام جهانی 2022 قطر] + بدون سانسور

پخش آنلاین و زنده بازی هلند و سنگال [جام جهانی 2022 قطر] + بدون سانسور

21 نوامبر 2022

پخش آنلاین / زنده و مستقیم بازی ایران و انگلیس [جام جهانی 2022 قطر]

پخش آنلاین بازی ایران و انگلیس – جام جهانی 2022 قطر دوشنبه 30 آبان 1401

پخش زنده ایران و انگلیس جام جهانی 2022 قطر

پخش آنلاین و زنده بازی هلند و سنگال [جام جهانی 2022 قطر] + بدون سانسور

ساعت بازی هلند و سنگال – جام جهانی قطر 2022

به گزارش رسانه تفریحی سنتر ،دیدار تیم‌های ملی هلند و سنگال در چارچوب دور اول مرحله‌گروهی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، از ساعت ۱۹:۳۰ فردا دوشنبه ۳۰ آبان‌ماه در ورزشگاه الثمامه دوحه برگزار می‌شود.

دومین بازی از گروه نخست رقابت‌های جام‌جهانی توسط ” ولتون سامبایو ” برزیلی، سوت زده خواهد شد. پیش از این بازی تیم‌های ملی ایران و انگلیس در گروه دوم نیز به رافائل کلاوس دیگر داور برزیلی سپرده شده بود.

ولتون سامبایو ۴۰ ساله با کمک‌های همراه خود ” برونو پیرس و دنیلو مانیس ” در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور دارد و به‌عنوان قضاوت‌کننده سومین بازی از این دوره رقابت‌ها انتخاب شده است. سامبایو پیش از این در تورنمنت‌های کوپا آمریکا ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ و همچنین جام باشگاه‌های جهان ۲۰۱۸ قضاوت کرده است.

معرفی تیم ملی هلند

هلند سه بار تا یک قدمی جام جهانی راه یافته ولی هر بار شکست خورده و نتوانسته قهرمان شود. اولین بار در سال ۱۹۷۴ تیم ملی هلند با توتال فوتبال معروف شد و به فینال رسید ولی برابر آلمان غربی میزبان شکست خورد. نسل طلایی هلند “توتال فوتبال” را به نمایش می‌گذاشتند؛ روشی که در آن مدافع‌ها حمله و مهاجم‌ها دفاع می‌کردند. در راس آن‌ها کاپیتان یوهان کرویف دیده می‌شد که الگویی برای دیگر بازیکنان بود. او در همه نقاط زمین حضور داشت و هر زمان پا به توپ می‌شد تیم حریف احساس خطر می‌کرد. با این حال نقطه قوت هلند، انسجام تیمی بود که در شرایط سخت بیش از همه به چشم می‌خورد. حضور نیسکنس در تیم هلند حیاتی بود اما نباید راب رنسنبرینک را فراموش کرد و بازیکن سریعی مانند یانی رپ را نادیده گرفت. همچنین رود کرول در خط حمله فوق العاده عمل می‌کرد. با وجود چنین بازیکنانی تیم فراموش نشدنی هلند نتوانست فاتح جام جهانی شود.

هلند نایب قهرمان جام ۷۴ در جام جهانی ۷۸ بدون یوهان کرویف بازی‌ها را خوب شروع کرد. این تیم با تحمیل شکست ۵ بر یک به اتریش، شکست ایتالیا با نتیجه ۲ بر یک و تساوی ۲ بر ۲ برابر آلمان غربی که مدافع قهرمانی بود، به فینال راه یافت. تیم ملی ایران نیز برای اولین بار در این رقابت‌ها حضور داشت و در نهایت با دو شکست برابر هلند و پرو و یک تساوی برابر اسکاتلند به کار خود پایان داد. در نهایت دو تیم آرژانتین و هلند به دیدار نهایی راه یافتند و میزبان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد. ماریو کمپس ۲ بار و برتونی برای آرژانتین و یوهان نیسکنز برای هلند گلزنی کردند.

هلند برای سومین بار در سال ۲۰۱۰ به فینال جام جهانی رسید و در این دوره نیز با گل آندرس اینیستا در وقت‌های اضافه بازنده شد تا در شکست در دیدارهای فینال جام جهانی هت‌تریک کرده باشد. لاله های نارنجی در جام جهانی ۲۰۱۸ غایب بودند و در کنار ایتالیا غایب های بزرگ جام لقب گرفتند ولی در یورو ۲۰۲۰ توانست بازی‌ها را خوب شروع کند. جمهوری چک با برتری ۲ بر صفر برابر هلند ۱۰ نفره، حریف دانمارک در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ شد تا هلندی ها در یک هشتم نهایی به کار خود در یورو پایان دهند.

پس از کسب نتایج مقدماتی، هلند با ۲۳ امتیاز در رده اول گروه قرار گرفت و مستقیماً راهی جام جهانی ۲۰۲۲ شد. نروژ با ۱۸ امتیاز سوم شد و حذف شد. از این گروه ترکیه راهی پلی‌آف شد که در نهایت نتوانست به جام جهانی برسد.

معرفی تیم ملی سنگال

یکی از مدعیان صعود از گروه A رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم سنگال است؛ تیمی که به لطف ستاره‌هایش امیدوار است بتواند خاطرات خوش گذشته را تکرار کند و یک بار دیگر حداقل به مرحله یک‌چهارم نهایی بزرگترین تورنمنت فوتبال در دنیا برسد.

 

پخش زنده بازی هلند و سنگال – جام جهانی قطر 2022 بدون سانسور

برای پخش زنده بازی هلند و سنگال در زمان مسابقه روی لینک زیر کلیک بفرماید …

ساعت بازی : 19:30 به وقت تهران

 [ لینک پخش زنده : بازی هلند و سنگال ]

اکسیر آموز - مدرسه آنلاین اینترنتی

  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر رمضان
آقایی
    رمضان آقاییمهمان
    2024-03-19 16:54

    خیلی ممنون از سایت خوبتون😍😍🙏🏻

  • آواتار کاربر مهرداد
مقدم
    مهرداد مقدممهمان
    2023-10-20 17:36

    دستخوش

  • آواتار کاربر قاسم
نجفی
    قاسم نجفیمهمان
    2023-09-04 21:36

    منابع این مطلب کجاست؟

  • آواتار کاربر وحید
محمد
    وحید محمدمهمان
    2023-09-03 06:36

    خییلی عالیع 😍😍😍😍

  • آواتار کاربر شهرام
شاکری
    شهرام شاکریمهمان
    2023-08-06 07:36

    سایتوتن عالییییییییییی هستش واقعا🙏🙏👌👌👏👏

  • آواتار کاربر داوود
ناصری
    داوود ناصریمهمان
    2023-07-30 17:18

    چرا اینقد زیاد؟

  • آواتار کاربر بهزاد
فاضلی
    بهزاد فاضلیمهمان
    2023-07-24 07:45

    ایولا

  • آواتار کاربر محمد
قهرمانی
    محمد قهرمانیمهمان
    2023-05-22 14:27

    واقعا ارزش وقت گذاشتن داشت

  • آواتار کاربر رحیم
رضوی
    رحیم رضویمهمان
    2023-05-13 18:54

    این مطلب حرف نداشت

  • آواتار کاربر مهرداد
نجفی
    مهرداد نجفیمهمان
    2023-04-23 10:00

    خیلی خوب بود

  • آواتار کاربر حبیب
تقوی
    حبیب تقویمهمان
    2023-03-28 09:00

    اکانت اینستا هم دارید؟

  • آواتار کاربر مهرداد
محسنی
    مهرداد محسنیمهمان
    2023-03-20 16:45

    سایتتون محشرههههه