بهترین کلینیک و مرکز لیزر موهای زائد در یزد

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در یزد

27 فوریه 2023

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در یزد【سال 1401】

آدرس و تلفن برترین کلینیک و مراکز لیزر موهای زائد در یزد

بهترین کلینیک و مرکز لیزر موهای زائد در یزد

تاپ تن رسانه تفریحی سنتر قصد دارد در بخش تاپ تن یزد به بررسی و معرفی 10 تا از بهترین مرکز لیزر موهای زائد در یزد در سال 1401 بپردازد.

لیزر از جمله روش های موثر و مفید در از بین بردن موهای زائد اندام هاست؛ از این رو 10 تا از بهترین مرکز لیزر موهای زائد در یزد  را به شما معرفی خواهیم کرد تا به راحتی جهت از بین بردن موهای زائد خود اقدام کنید؛ برای از بین بردن این موها با استفاده از روش لیزر، باید چندین جلسه به کلینیک زیبایی یا مطب پزشک مراجعه کرد که در این صورت نتیجه دلخواه حاصل می شود؛ در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در این باره اطلاعات کسب کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در یزد کجاست؟

در صورتی که شما تمامی راه های مختلف از جمله وکس، ژیلت، تیغ، کرم موبر، اپیلاسیون و غیره را برای از بین بردن موهای زائد خود امتحان کرده اید ولی نتیجه دلخواه خود را بدست نیاورده اید، می توانید با لیزر این موها را از بین ببرید؛ لیزر نوری دارد که در برابر موهای تیره موجود در اندام ها حساس است و موجب از بین رفتن این موها می شود؛ شما باید برای انجام این روش به کلینیک های معتبر مراجعه کنید و از خدمات آن ها بهره ببرید.

بهترین مرکز لیزر یزد

اگر شما در شهر زیبا و بزرگ یزد ساکن هستید، می توانید به بهترین مرکز لیزر موهای زائد در یزد مراجعه نمایید زیرا در این کلینیک ها، دستگاه های معتبر و ایمن برای انجام این روش وجود دارد؛ می تواند انواع خدمات موجود در کلینیک از جمله لیزر را به بهترین نحو در اختیار مردم عزیز قرار دهد؛ کلینیک باید در بهترین موقعیت مکانی در شهر یزد احداث شده باشد تا دسترسی راحتی برای افراد داشته باشد؛ بهترین مرکز لیزر موهای زائد در یزد باید پرسنل و پزشکان متخصصی داشته باشد که بتوانند انواع خدمات زیبایی و درمانی را به خوبی انجام دهند.

انواع دستگاه لیزر موهای زائد

برای لیزر موهای زائد می توان از چندین نوع دستگاه استفاده کرد که هر یک تاثیر بسزایی در رفع موهای زائد دارند؛ هر یک طول موج و فناوری خاصی دارند که برای نوعی از پوست مناسب می باشند؛ در ادامه برخی از آن ها را برای شما ذکر خواهیم کرد :

دستگاه مبتنی بر لیزر الکساندرایت : این نوع لیزر در اکثر کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرد و موهای زائد را به خوبی از بین می برد؛ طول موجی که این دستگاه دارد، برابر با 755 نانومتر است؛ این دستگاه برای افرادی مناسب است که رنگ پوستشان سفید و روشن می باشد؛ این افراد می توانند بهترین نتیجه را از این نوع فناوری بگیرند؛ دلیل این امر این می باشد که موجب جذب شدن انرژی موجود در ملانین‌های فولیکول مو می شود ولی کسانی که پوست‌ تیره‌تر دارند، ملانین موجود در پوست نیز توسط دستگاه جذب می شود و پوست می سوزد.

دستگاه مبتنی بر لیزر دایود : پس از پیدایش لیزر الکساندرایت، این نوع لیزر در بازار دیده شد که دارای طول موجی برابر 800 الی 810 نانومتر می باشد؛ لیزر دایود می تواند به خوبی به عمق فولیکول مو نفوذ کند و خطر کمتری برای پوست در برابر اشعه ها داشته باشد؛ می توان از این نوع لیزر برای کسانی که پوست کمی تیره دارند نیز استفاده کرد و در ضمن پوست‌های تیپ یک تا پنج می توانند نتایج بسیار خوبی از این روش بگیرند.

به دلیل جدید بودن فناوری دایود، هنوز پزشکان نتوانستند به خوبی بر روی آن تحقیق انجام دهند، اما مشخص شده است که افراد نتیجه بسیار خوبی بعد از گذشت هجده ماه از این روش می گیرند و 70 درصد از موهای زائدشان کاهش می یابد؛ دایود برای کسانی که پوست‌های روشن تا متوسط دارند، طراحی شده است و تاثیر بسیار خوبی بر روی موهای تیره و ضخیم دارد.

بهترین مرکز لیزر یزد

پیش از آن که بخواهید لیزر موهای زائد انجام دهید، باید به برخی نکات و توصیه ها توجه کنید؛ برخی از این نکات را در ادامه برای شما ذکر خواهیم کرد :

  • در صورتی که خانم ها باردار هستند و قصد اقدام به بارداری دارند، نباید از لیزر استفاده کنند و در دوران شیردهی به کودک، با بهترین دکتر پوست در رابطه با اختلالات هورمونی مشورت کنند.
  • اگر افراد مراجعه کننده به کلینیک از داروهای خاصی از جمله ماینوکسیدیل، فنی تویین، سیکلوسپورین ، ایزوترتینوئین، راکوتان مصرف می کنند، پزشک خود را مطلع کنند.
  • اگر افراد دارای سابقه بیماری از جمله بیماری های عصبی و روحی، اختلالات هورمونی، بیماری ویتیلیگو، MS، کیست تخمدان، نازایی، حساسیت پوستی و دارویی، بیماری های تیرویید، پریود نامنظم، سابقه تبخال، دیابت هستند، باید به بهترین دکتر پوست در یزد اطلاع دهند.
  • اگر افراد تزریق ژل و بوتاکس انجام داده اند باید در این باره با دکتر خود مشورت کنند.
  • در شرایطی که افراد در طول دوران لیزر، اقدام به استفاده از داروی خاصی کرده باشند باید به پزشک مورد نظر اطلاع دهند.

ویژگی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد :

😍 قدرت نفوذ بالالیزر Motus AY بهترین دستگاه لیزر برای موهای ضخیم است. این هندپیس برای موهای ضخیم تر که عمق بیشتری دارند قابل استفاده است.
😉 کاملا بدون درد و سوختگیدستگاهی که برای لیزر موهای زائد خود انتخاب می کنید نباید هیچ گونه درد و یا سوختگی را بر روی پوست شما به جا بگذارد .
❤️ سرعت بسیار بالادستگاه لیزر انتخابی شما باید در لیزر موهای زائد شما سرعت مطلوبی را داشته باشد .
👌 بدون نیاز به ژل و بی حس کنندهبهترین دستگاه لیزر موهای زائد هیچ نیازی به بی حسی های موضعی ندارد.

بهترین مرکز لیزر یزد

انتخاب کلینیک معتبر پوست و مو

انتخاب بهترین مرکز لیزر موهای زائد در یزد از مهم‌ترین اقداماتی است که قبل از لیزر باید انجام بدهید. یک مرکز مناسب لیزر باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • مرکز درمانی باید از وزارت بهداشت مجوز رسمی داشته باشد.
  • جلسه‌ی مشاوره قبل از لیزر با متخصص پوست و مو برگزار شود.
  • اتاق لیزر درمانی مناسب داشته باشد و نکات ایمنی را به خوبی رعایت کند.
  • دستگاه لیزر نباید فرسوده یا قدیمی باشد و باید به صورت دوره‌ای تعمیر و بازبینی شود.
  • مرکز لیزر درمانی باید از دستگاه‌های به روز و آخرین تکنولوژی‌ها استفاده کند و به چند دستگاه مختلف مجهز باشد. از یک دستگاه نمی‌توان برای تمامی افراد استفاده کرد.
  • پزشک متخصص و تکنسین‌های لیزر از دانش و تجربه‌ی کافی برخودار باشند.
  • کلینیک مورد نظر شما باید عکس‌های قبل و بعد از لیزر دیگر متقاضیانی که رنگ پوست مشابه با شما داشته‌اند را به شما نشان دهد. در صورتی که مرکز درمانی تجربه‌ی کافی در لیزر رنگ پوست شما را نداشته باشد، از لیزر موهای زائد در آن محل خودداری کنید.

امیدوارم در این پست علاوه بر آشنایی با لیزر ، توانسته باشیم در انتخاب بهترین مرکز لیزر موهای زائد در یزد به شما یاری رسانیم


  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر فاطمه
    فاطمهمهمان
    2023-01-26 09:58

    سایت خیلی خوبی دارید ،مخصوصا این سرویس جدید تاپ تن

  • آواتار کاربر سمیرا
    سمیراعضو
    2023-01-26 06:15

    سپاس از راهنمایی خوبتان

  • آواتار کاربر زهره
    زهرهمهمان
    2023-01-12 02:34

    ممنون از مقاله خوبتون