بهترین فروشگاه عطر و ادکلن در یزد

بهترین فروشگاه عطر و ادکلن در یزد

17 ژانویه 2023

10 تا بهترین فروشگاه عطر و ادکلن در یزد + تلفن و آدرس

آدرس و تلفن برترین فروشگاه عطر و ادکلن (مردانه + زنانه) در یزد + معرفی

بهترین فروشگاه عطر و ادکلن در یزد

تاپ تن رسانه تفریحی سنتر قصد دارد در بخش تاپ تن یزد به بررسی و معرفی بهترین فروشگاه عطر و ادکلن در یزد بپردازد.

در این بخش به بررسی معیارهای انتخاب عطر و ادکلن در خرید از بهترین فروشگاه عطر و ادکلن در یزد خواهیم پرداخت. برای این که تجربه خوبی در خرید عطر و ادکلن داشته باشید پیشنهاد می شود موارد زیر را در نظر بگیرید.

نحوه انتخاب عطر و ادکلن از بهترین فروشگاه عطر و ادکلن یزد

اگر قصد خرید عطر و ادکلن متناسب با تیپ شخصیتی خود را دارید و می‌خواهید عطرهای اصل را با توجه به بوهای دلخواه خود خریداری کنید، این نوشته را تا انتها بخوانید:

۱.رایحه مورد علاقه خود را بررسی کنید

سعی کنید بفهمید که چه عطری را بیشتر دوست دارید. با نگاهی به اطراف خود، بوی شامپو یا ژل مو که از آن استفاده می کنید، عطر خوشبو کننده هوا، بوی آب نبات یا شاید قهوه صبحگاهی خود شروع کنید.

۲.خانواده عطرها را بررسی کنید

همه رایحه ها در چرخه عطر ساخته شده فهرست شده اند. چرخه شامل چهار خانواده اصلی است: شرقی، چوبی، تازه و گل. در صورت خرید اینترنتی عطر و ادکلن، راهنمای کاملی برای شما در اینجا آماده کرده ایم:

عطرهای شرقی

این عطرها رایحه های مجللی از ترکیب جالبی از شیرینی، گرما و کمی ادویه هستند.

آنها اغلب از نت هایی از یاس، هل، وانیل، علاوه بر شکوفه پرتقال و دارچین تشکیل شده اند.

عطرهای چوبی

خانواده ای دیگر با ذات گرم. عطرهای چوبی عمدتاً در بین افترشیوها ترجیح داده می شوند، مخصوصاً به دلیل رایحه های جذاب و مبهم.

عطرهای Woods یکی از محبوب ترین عطرها در هنگام خرید آنلاین عطر و ادکلن هستند.

آنها به دو دسته مرطوب تقسیم می شوند که دارای رایحه های خاکی و شیرین و چوب های خشک با بوی دودی چرمی هستند. آنها معمولاً شامل چوب صندل، وتیور، کاج، نعناع هندی و چوب سدر هستند.

عطرهای تازه

اغلب شامل مرکبات، آب و نت‌های سبز هستند، به این معنی که رایحه‌ها زنده و با طراوت هستند. آنها اغلب مملو از گیاهان و برگها هستند.

عطرهای مرکبات اغلب مانند لیمو و ماندارین هستند، در این میان عطرهای آب دارای رایحه آبی هستند. آنها بیشتر از رزماری، اسطوخودوس یا ریحان تشکیل شده اند.

عطرهای گل

یکی از خانواده های شناخته شده عطرها و همچنین یک عطر بسیار رایج. همانطور که از نامش پیداست، عطرهای گلی از رایحه های گلی و شیرین تشکیل شده اند. معمولا حاوی گل رز، گل صد تومانی و یاس هستند.

۳. متناسب با پوست خود انتخاب کنید

نکته مهم برای راحتی و سلامتی شما، این است که باید محصولات و عطرهایی را انتخاب کنید که مناسب نوع پوست شما باشد و به سراغ محصولات سنگینی نروید که می توانند باعث حساسیت و تحریک پوست شما شوند.

بوهای خیلی تند می تواند به پوست حساس آسیب برساند و گاهی ممکن است باعث سردرد نیز شود.

بهترین فروشگاه عطر و ادکلن در یزد

چه چیزی باعث می شود یک عطر خوب ماندگاری بیشتری داشته باشد؟

خرید اینترنتی عطر و ادکلن پایان راه نیست، شما دوست دارید ادکلنی که میخرید ماندگاری بیشتری داشته باشد.

یک روش سریع: عطرها از مخلوط روغن و الکل تشکیل شده اند. قدرت و ماندگاری عطر به نسبت روغن به الکل بستگی دارد، روغن بیشتر. هر چه عطر قوی تر باشد و ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

  • ادو پرفیوم (EDP) معمولاً بیشترین ماندگاری را دارد، حدود 8 ساعت. این مورد حاوی بالاترین درصد روغن است که بین 10٪ تا 20٪ متغیر است، در حالی که عطر بین 20٪ تا 30٪ است. ادو پرفیوم انتخاب غالب بین دوستداران و برندهای مطرح عطر است.
  • ماندگاری ادو تویلت (EDT) کمتر از ادو پرفیوم است که حدود 4 تا 7 ساعت است که نشان می دهد نسبت روغن کمتری نیز دارد که بین 5 تا 15 درصد متغیر است. خوبی EDT این است که برای استفاده روزانه مناسب است زیرا فرمول سبک تری دارد.
  • ادکلن (EDC) ادکلن از ترکیبات مرکبات متعددی مانند ترنج و لیمو تشکیل شده است و حاوی حدود 2 تا 4 درصد روغن معطر است. EDC اغلب دو ساعت دوام می آورد، این نوع عطر به عنوان فرمول سنتی شناخته می شود، زیرا در آن رایحه های گیاهان و مرکبات با کمی تنظیم با نت های پایه استفاده می شود.

بهترین راه برای استفاده از عطر و روش صحیح نگهداری آن

در این نوشته نکاتی برای شما در مورد نحوه نگهداری صحیح عطر و نحوه استفاده از آن برای ماندگاری بیشتر آورده شده است.

بهترین روش زدن عطر

۱.بدون مالش، فقط اسپری کنید.

عطر را روی پوست خود نمالید. ابتدا، می‌خواهیم نگاهی اجمالی به نت‌های عطر داشته باشیم. معمولاً نت‌های بالایی، میانی و پایه در عطر وجود دارد.

علاوه بر این، نت بالایی اولین نتی است که بعد از اسپری کردن یک عطر استشمام می کنید و اولین حس رایحه را ایجاد می کند.

نت میانی، هسته یا قلب عطر است و می‌توان آن را نت اصلی در نظر گرفت و ماندگاری آنها نسبت به نت بالایی بیشتر است.

در مورد نت پایه، این نت یادآورترین و ماندگارترین نت است و در ترکیب با نت های میانی، بدنه کامل ادکلن را ایجاد می کند.

بنابراین، مالیدن عطر باعث می‌شود که نت بالایی به جای، برجای گذاشتن «رایحه اولیه» ، تبخیر و به آرامی با روغن‌های پوست مخلوط شود.

همچنین اصطحکاک مالش می تواند باعث تغییر بو در اثر حرارت شود. هیچ وقت عطر و ادکلن را مالش ندهید!

۲.نقاط نبض کلیدی هستند

نقاط نبض شما در پشت لاله های گوش و زانوها، داخل مچ دست، زیر ناف و همچنین در آرنج داخلی قرار دارند. این بخش ها به طور طبیعی با انتشار گرمای بیشتر از بدن، عطر را پخش می کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که عطر را اسپری کنید و روی این بخش ها بمالید، بدون مالش، یادتان هست؟

۳.اسپری کنید و از آن عبور کنید

اگر بتوانید عطر را بدون اینکه دچار سر درد شوید اسپری کنید عالی خواهد شد؟ به این صورت عمل کنید: بعد از اینکه عطر را روی نقاط نبض خود زدید، عطر را جلوی خود اسپری کنید و وارد ذرات عطر شویددر این صورت شما برای مدتی یک لایه بدون رایحه شدید و تحریک کننده خواهید داشت.


  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(