دانلود فیلم هتل به زودی

دانلود فیلم هتل

5.2/10 105
ژانر : سال انتشار : محصول :

خلاصه داستان :هتل یک فیلم کمدی میباشد که قصه یک هتل پرماجرا در کیش را پس از ورود 2 مرد و 4 زن ناخوانده روایت میکند…

پیش نمایش

باکس دانلود
  • فیلم های مشابه

    دانلود فیلم هتل با کیفیت Full HD و لینک مستقیم

    دانلود رایگان فیلم هتل با بازی پژمان جمشیدی و محسن کیایی کامل و رایگان 

    دانلود فیلم هتل با بازی پژمان جمشیدی و محسن کیایی

    رسانه تفریحی سنتر شما را به دانلود فیلم هتل کامل رایگان پرفروش ترین فیلم سینمایی طنز ایرانی جدید ۱۴۰۲  با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل، اینترنت نیم‌بهاء  و تماشای آن دعوت می‌نماید.

    خلاصه داستان :

    هتل یک فیلم کمدی میباشد که قصه یک هتل پرماجرا در کیش را پس از ورود 2 مرد و 4 زن ناخوانده روایت میکند…

    ستارگان :

    پژمان جمشیدی، محسن کیایی، ریما رامین فر، صدف اسپهبدی، مهلقا باقری، غلامرضا نیکخواه، مریم وحیدزاده، فرزانه قاسم زاده، جواد پولاد و سام نوری

    دانلود فیلم هتل

     درباره فیلم هتل

    فیلم سینمایی هتل (Hotel) فیلمی کمدی و خانوادگی به کارگردانی سیدمسعود اطیابی است که در سال 1401 ساخته و در سال 1402 منتشر شد؛ تهیه‌کنندگی این فیلم را محمد شایسته برعهده داشته و فیلمنامه آن را نیز امیر برادران، پیمان جزنی و مصطفی زندی به صورت مشترک، به نگارش درآورده‌اند؛ این فیلم که قصه یک هتل پرماجرا را پس از ورود 2 مرد و 4 زن ناخوانده روایت می‌کند، در ادامه کمدی‌های پرفروش مسعود اطیابی پس از فیلم‌های تگزاس، دینامیت، انفرادی و بخارست به سرگروهی سینما هویزه مشهد در سینماهای سراسر کشور اکران شد؛ پژمان جمشیدی و محسن کیایی زوج اصلی فیلم هتل هستند؛ سیدمسعود اطیابی متولد 1 مهرماه 1343 در گلپایگان، کارگردان و مدیر تولید ایرانی است؛ او فارغ‌التحصیل دوره مدیریت تولید از موسسه آموزش عالی سوره می‌باشد؛ اطیابی فعالیت فیلمسازی را از سال 1364 با فیلمبرداری از جبهه‌های جنگ آغاز کرد؛ محمد شایسته پیش از این کمدی موفق قانون مورفی به کارگردانی رامبد جوان و همچنین کمدی زیر نظر به کارگردانی سید مجید صالحی را تهیه‌ کرده است؛ او بعد از تولید این آثار مجموعه موفق می‌خواهم زنده بمانم را برای شبکه خانگی ساخت و در حال حاضر مشغول تهیه سریال قهوه ترک برای این شبکه می‌باشد؛ فیلم سینمایی هتل با دریافت پروانه نمایش از 7 مهرماه 1402 اکران خود را توسط موسسه پخش شایسته فیلم در سینماها آغاز کرد؛

    دانلود فیلم هتل

    تاریخ پخش و دانلود فیلم هتل

    به احتمال زیاد لینک دانلود فیلم هتل کامل رایگان و پخش در شبکه خانگی در تابستان 1403 منتشر خواهد شد

    نقد فیلم هتل

    داستان «هتل» چیست؟ دو مرد، یکی با همسر اولش و دیگری با همسر دومش، به هتلی در جزیره کیش می‌روند که خوش بگذرانند، اما با ورود همسر دوم مرد اولی و همسر اول مرد دومی اوضاع قاراشمیش می‌شود. داستان فیلم به کمدی‌های عامه‌پسند ایتالیایی شبیه است که از این موقعیت‌ها درشان فراوان است. مردهایی با شر و شور فراوان و زنانی که یا آتش‌افروز و تندمزاج و سختگیرند یا ملیح و دلربا و تسلی‌بخش. مردها از اولی گریزان و به دنبال دومی‌اند. شاید دو دهه قبل ساخت این کمدی‌ها اصلا ممکن نبود، اما با تغییر و تحولات اجتماعی که بیان مسائل غامض سال‌های دور را به اموری روزمره و عادی تبدیل کرده، تولید و نمایش این کمدی‌ها حسابی رونق گرفته و اتفاقا مسئولان و تصمیم‌گیرندگان سینما هم هیچ مسئله‌ای با این نوع کمدی‌ها ندارند. با اینکه اطیابی مثلا در «دینامیت» تقابل دو مرد طلبه و دو دختر بی‌قید را نشان می‌دهد یا در همین «هتل» سراغ موضوع قدیمی دو تا شدن شلوار آقایان رفته، اما جنس شوخی‌هایش جوری است که از نظر اقتصادی هم به‌صرفه است. فیلمی که همه اعضای خانواده، حتی خانواده‌های مقید و سنتی، بتوانند در کنار هم ببینند پر سودتر است. البته جنس شوخی‌ها برای وودی آلن‌دیده‌ها یخ و نچسب ولی برای آماتورها حساس و خط قرمزی است. خلاصه که همه‌چی جور بوده تا دخل «هتل» پر شود.

    آیا فیلم «هتل» را می‌ شود با خانواده دید یا نه؟ نظرات تماشاگران این فیلم درباره پیام اخلاقی «هتل» با هم تفاوت زیادی دارد

    خنده‌دار بی‌محتوا در غیاب کانت و هگل!

    نه «هتل» بلکه اغلب کمدهای عامه‌پسند که معادل فیلمفارسی فرض می‌شوند، از تحلیل انتقادی و خرده‌گیری‌های منتقدانه در امان‌اند. در این دوران افول نقد و نقادی، کمتر منتقد جدی و صاحب‌نامی درباره این فیلم‌ها می‌نویسد. البته حتی در دوره طلایی نقد هم نوشتن درباره فیلم‌های پرفروش و مخصوصا کمدی‌ها نوعی کسر شأن برای منتقدان بود. مثلا «مجله فیلم»، ورسیون دیروزش، فقط یک نقد درباره فیلم «همسر» (مهدی فخیم زاده، ۱۳۷۲) منتشر کرد که البته به تیره‌وتار بودن روابط کارگردان و گردانندگان مجله هم بی‌ربط نبود. در این وانفسای نبود نقد حرفه‌ای روی این فیلم‌ها شاید بشود به اظهارنظرهای تماشاگران رجوع کرد. چند نمونه از این نظرات تماشاگران در وب‌سایت «سینماتیکت» را بخوانید. فقط در جریان باشید غلط‌های املایی‌شان را اصلاح کردیم و گاهی علایم نگارشی‌شان را.

    • خیلیییییی خوب بود، پیشنهاد میکنم حتما یه بار ببینید.
    • فیلم خوب بود و خیلی خنده‌دار، به هر حال وقتی میریم برای دیدن فیلم طنز نباید دنباله محتوا و داستان باشیم بلکه این هنر کارگردانه که ما رو محو میکنه، به نظرم برید ببینید حتما با خانواده.
    • واقعا عالی بود به دور از ابتذال و وقت‌تلف‌کنی. دائما خنده می‌گرفت از مخاطب و برای تغییر حال و هوا خیلی خوب بود و راحت کودکان هم می‌تونستن نگاه کنن. آقای پژمان جمشیدی هم مثل همیشه درخشان. برای اینکه خندان و شاد از سالن بیرون بیایید توصیه میشه.
    • فیلم بامزه و خنده‌داری بود؛ اگه دنبال فیلمی هستین که یکی دو ساعتی فارغ از جهان شاد باشید حتما پیشنهادش می‌کنم؛ قطعا کسی تو این مدل فیلما دنبال فلسفه کانت و هگل نمیگرده!!
    • مقداری خنده‌دار بود، سناریو خیلی ضعیف بود، بازی پژمان جمشیدی مثل همیشه خوب بود، از لحاظ مقام مقایسه با فیلم فسیل، اگر فسیل ۹ از ۱۰ باشه، فیلم هتل نهایت ۶ هستش.
    • عالی بود و خنده‌دار. دم کارگردانش گرم. با فیلم‌های دینامیتش و هتل ترکوند. فیلم طنز کلا قرار نیست محتوا داشته باشه. در ضمن این فیلم حرفش این بود که اگه رامین صادق بود تو مخمصه نمیفتاد و صداقت اگه داشت اونوقت فیلمی به اسم هتل ساخته نمیشد. :)))))
    • عالی بود. در ضمن فیلم طنز صرفا واسه خندوندنه. معمولا کسی دنبال محتوا نیست. اینا کین که میگن بی‌محتواست. دنیای عجیبیه با انسان‌های عجیب.

    فیلم کمدی «هتل»، طبق گفته عوامل آن، با هدف شادی مردم و فراموشی مشکلات روزمره، ساخته شده است. این فیلم با درون‌مایه طنز، به مسائل زناشویی و زندگی متاهلی می‌پردازد و داستان دو مرد است که یکی برای پول و دیگری برای هوس، به همسرانشان خیانت می‌کنند و در آخر رازشان افشا می‌شود.

    موضوع اصلی فیلم حول محور دروغگویی، خیانت و دور زدن همسران می‌گردد و برای تماشا در جمع خانوادگی پیشنهاد نمی‌شود، اما اگر این فیلم در سبد مصرفی خانواده شما قرار دارد، به رده‌بندی سنی +15 سال آن توجه کنید.

    دانلود فیلم هتل

    آنچه لازم است والدین بدانند

    فیلم کمدی «هتل» در دسته فیلم‌های کمدی اسکروبال ساخته شده. کمدی اسکروبال به آن دسته از فیلم‌ها اطلاق می‌شود که روند آن‌ها منطق خاصی ندارد و فقط برای سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت ساخته شده است. در فیلم هتل، ناهنجاری‌های زیادی به چشم می‌خورد و داستان فیلم بر پایه خیانت و دروغ ساخته شده و در پایان نیز به پشیمانی یا ندامت از این رفتار پرداخته نمی‌شود.

    تکه کلام‌ها یا رفتارهای اروتیک فیلم، به خاطر بار طنزی که دارند، تاثیرگذاری بیشتری بر فرزندان داشته و نباید تاثیر آن را دست کم گرفت.

    به علت وجود آرایش‌ها و پوشش‌های زننده، داستان نابه‌هنجار و شوخی‌های دوپهلو، تماشای «هتل» برای گروه سنی کمتر از 15 سال توصیه نمی‌شود.

    خلاصه: داستان فیلم، بر اساس خیانت به همسر شکل گرفته و مناسب گروه سنی -15 سال نیست.

    با فرزندان خود صحبت کنید درباره

    مسعود با چه ترفندی آرزو را راضی به ازدواج کرده بود؟ کاری که آرزو قصد انجام آن را داشت کار درستی بود؟ چرا رامین به مهتاب اصل ماجرا را نگفت؟ این کار او نوعی خیانت به اعتماد همسرش به شمار می‌آید؟درباره مظاهر مختلف خیانت با یکدیگر گفت‌وگو کنید. آیا خیانت فقط در بستر خانواده رخ می‌دهد؟درباره پاسخ سوال با یکدیگر صحبت کنید.

    خلاصه: درباره انواع مختلف خیانت در خانواده، گروه دوستی، تجارت و… صحبت کنید.

    داستان اثر

    رامین بعد از یک ازدواج ناموفق، با مهتاب آشنا شده و با او ازدواج می‌کند. او در روز عروسی‌اش با تماسی از جانب سهیلا، همسر سابقش، رو به رو می‌شود که از او می‌خواهد در قبال بخشیدن کل مهریه و مقداری پول، با او به سفر رفته و وانمود کنند که هنوز با یکدیگر زن و شوهر هستند تا بتوانند از عمه سهیلا پول قرض کنند. رامین به مهتاب می‌گوید که باید به ماموریت برود و راهی سفر می‌شود. از طرف دیگر مسعود، رئیس رامین، با منشی شرکت، خانم دائمی، در همان هتل رامین اقامت دارد و قصد دارد به همسرش خیانت کرده و با منشیش ازدواج کند. مهتاب که بعد از عروسی از داماد جدا شده، با پدرش به محل اقامت رامین می‌آید تا در کنار او باشد و ماجرا از همین‌جا شروع می‌شود. رامین که باید سهیلا را از مهتاب مخفی نگه دارد با آمدن ستاره، همسر مسعود، خودش را همسر خانم دائمی معرفی می‌کند و اوضاع پیچیده‌تر می‌شود.

    مسعود و رامین سعی می‌کنند تا جوری نقش بازی کنند که خانم‌ها از موضوع مطلع نشوند ولی در آخر لو می‌روند.

    دانلود فیلم هتل

    «هتل» سومین فیلم پرمخاطب‌ تاریخ سینما شد

    با ادامه استقبال مخاطبان از کمدی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته، این فیلم در کمتر از ۵ ماه اکران توانست با جذب ۵ میلیون و ۹۶۰ هزار مخاطب و فروش ۲۶۱ میلیارد تومان، با گذر از فیلم پرمخاطب دهه شصتی «کانی مانگا»، رتبه سوم جدول پرمخاطب‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران پس از انقلاب را از آن خود کند و به یک قدمی فیلم «فسیل» در جذب مخاطب برسد.

    این فیلم سینمایی، پس از ثبت رکوردهای مختلف در کمترین بازه زمانی اکران، اکنون در آستانه شکستن رکورد ۶ میلیون مخاطب قرار دارد و با توجه به تداوم اکران آن، شانس پیشتازی از فیلم «فسیل» و کسب عنوان پرفروش‌ترین فیلم امسال را نیز دارد.

    پخش این فیلم سینمایی بر عهده شایسته فیلم است.

    دانلود فیلم هتل

    در ادامه میتوانید به زودی دانلود فیلم هتل کامل رایگان را به راحتی انجام دهید …

    • 28 می 2024
    • دیدگاه ها

    افزودن دیدگاه

    • آواتار کاربر علی اصغر
گودرزی
      علی اصغر گودرزیمهمان
      2024-07-03 11:00

      جناب میلاد با سلام، اهانت علاوه بر اینکه نشاندهنده ضعف منطق و فکر است، از رویکرد پیشداورانه توأم با خوش بینی به بیگانگان و بدبینی به خودیها نیز حکایت می کند. و هر چند بزعم خود اولا و دوما هم ردیف کرده باشد که غیراصولی و سطحی نگری بودن آن آشکار است! انشاالله شما موفق خواهید بود.

    • آواتار کاربر بلبل
رسولی
      بلبل رسولیمهمان
      2024-06-26 10:42

      فیلمی بسیار اسلام ستیزانه و مزخرف با هدفمندی تخریب و ایجاد دشمنی علیه اسلام و مسلمانان است که با توجه به زمان ساخت و انتشار فیلم به نظر می رسد همسو با راهبردهای داعش پرور! و نیز بمنظور توجیهات عملکرد بسیار ظالمانه و جنایات دولت هند علیه مسلمانان بویژه منطقه کشمیر صورت گرفته است. مستند صحنه کتک زدن جمعی دو دختر نوجوان به صرف مسلمان بودن از جمله موارد متعدد از تحریک اعمال وحشیانه علیه مسلمین ، و نسل کشی های مسلمانان میانمار و غیره ؛ از آن جمله هستند. متأسفانه این فضا سازیهای خطرناک! از سوی مجامع جهانی و اسلامی مورد پیگیری و محکومیت و اقدامات فرهنگی آگاهی بخش قرار نگرفته است!

    • آواتار کاربر سيدعبدالرحيم
بختیاری
      سيدعبدالرحيم بختیاریمهمان
      2024-06-18 15:49

      سلام خیلی ممنون عالی بود

    • آواتار کاربر دادشاه
آدینه
      دادشاه آدینهمهمان
      2024-05-20 02:21

      فیلم جالبی نبود

    • آواتار کاربر تاجماه
جنتی
      تاجماه جنتیمهمان
      2024-04-30 17:14

      فیلم سال 75 کیفیت 1080 ایران؟ 🙂
      WOW

    • آواتار کاربر نازبيگم
شریفیان
      نازبيگم شریفیانمهمان
      2024-04-27 19:35

      اخر با کی ازدواج میکنه؟😂من اخرشو ندیدم🥲

    • آواتار کاربر برزان
شریفیان
      برزان شریفیانمهمان
      2024-04-26 08:14

      خیلی فیلم قشنگی بود حتما ببینید

    • آواتار کاربر سيده فرشته
ابراهیمی
      سيده فرشته ابراهیمیمهمان
      2024-04-26 06:07

      سلام لطفا فیلم 12 نیرو مند دوبله فارسی را قرارا دهید با تشکر

    • آواتار کاربر محمدحسان
کشانی
      محمدحسان کشانیمهمان
      2024-04-19 09:21

      واقعا از هر نظر عالی بود . من که لذت بردم .

    • آواتار کاربر سيدرئوف
اشرفی
      سيدرئوف اشرفیمهمان
      2024-03-27 22:14

      من هرکاری میکنم لینکشو پیدا کنم دانلودش کنم پیدا نمیشه حتی پولی

    • آواتار کاربر پگاه
عزیزی
      پگاه عزیزیمهمان
      2024-03-18 12:56

      عجب فیلمی بود .منکه کم گریه میکنم واقعا اشکم رو دراورد ..
      عالیه دوستان حتما دانلود کنید

    • آواتار کاربر مریم
      مریممهمان
      2024-02-07 15:27

      سلام فیلم سینمایی هتل رو چطوری دریافت کنم؟

    • آواتار کاربر مه ناز
خوئینی ها
      مه ناز خوئینی هامهمان
      2024-01-20 17:07

      فیلم از دیدگاه رسانه های منتشر کننده و سایتها اغلب با برچسب های اکشن جنایی هیجان انگیز بارگذاری شده ولی با نگاه به فیلم در میابیم که با فیلمی اکشن مانند فیلمهای بزن بزن روبرو نیستیم . یا با فیلمی مانند جستجوی گنج ، هیجان انگیز نیست . من به همان جنایی کاراگاهی بسنده میکنم . نماهای طولانی گفتگو محور و اغلب با کندی داستان را پیش میبرد ، به نظرم مخاطب سال ۲۰۲۲ در وهله اول فیلم را خسته کننده و یا سبک آن را برای قبل از سال ۲۰۰۰ ببیند ولی با شناخت سینمای ژاپن شاید بتوان از جنبه معمایی کاراگاهی فیلم را پذیرفت

    • آواتار کاربر سيدعلي اصغر
نوری
      سيدعلي اصغر نوریمهمان
      2024-01-12 07:35

      باسلام .ممنون ازتمامی زحماتهای شما دوستان که درراستای سرگرمی مردم قدمی بزرگ برداشتید.
      لطفا فیلمهایی که زبان اصلی بودن دوبله شدن روهم مجدد بزارید .منتظردوبله مایل 22هستم .ممنون

    • آواتار کاربر الهام
      الهاممهمان
      2023-12-30 15:00

      عالی بود

    • آواتار کاربر سروگل
خانی
      سروگل خانیمهمان
      2023-11-07 10:21

      نوستاالژیک و خاطره انگیز.