دانلود فیلم فسیل به زودی

دانلود فیلم فسیل

ژانر : سال انتشار : محصول :

خلاصه داستان :فیلم فسیل در دهه‌های قبل از انقلاب اتفاق می‌افتد و…

پیش نمایش

باکس دانلود
  • فیلم های مشابه

    دانلود فیلم فسیل با کیفیت Full HD و لینک مستقیم

    دانلود فیلم فسیل کامل و رایگان 

    دانلود فیلم فسیل

    رسانه تفریحی سنتر شما را به دانلود فیلم فسیل کامل رایگان پرفروش ترین فیلم سینمایی طنز ایرانی جدید ۱۴۰۲  با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل، اینترنت نیم‌بهاء  و تماشای آن دعوت می‌نماید.

    خلاصه داستان :

    فیلم فسیل در دهه‌های قبل از انقلاب اتفاق می‌افتد و…

    ستارگان :

    بهرام افشاری، هادی کاظمی، الناز حبیبی، الهه حصاری، ایمان صفا، بابک کریمی، سیدجواد هاشمی و …

    دانلود فیلم فسیل

     درباره فیلم فسیل

    فیلم سینمایی فسیل (Fossil) فیلمی کمدی، خانوادگی، اجتماعی و درام به کارگردانی کریم امینی و تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان است که در سال 1399 ساخته و در نوروز سال 1402 اکران شد؛ فیلمنامه اولیه فیلم فسیل توسط کریم امینی، علی باطنی و آرمین طهماسبی نوشته شده و نگارش نهایی آن را نیز حمزه صالحی انجام داده است؛ سید ابراهیم عامریان پیش از این، تهیه‌کنندگی دو فیلم انفرادی و دینامیت، که رتبه اول و دوم پر فروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران هستند را بر عهده داشته است؛ وی به عنوان مدیر تولید و مجری طرح فیلم من سالوادور نیستم، فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد؛ کریم امینی با نام کامل کریم محمدامینی، بازیگر و کارگردان، 3 اردیبهشت ماه 1365 در تهران متولد شد؛ پدربزرگش (خسرو محمدامینی) از بازیگران شناخته شده تئاتر بود، وی تحت تأثیر پدربزرگ به هنر تئاتر، سینما و بازیگری علاقه‌مند شد؛ سال 1392 با فیلم سینمایی خواب‌زده‌ها سینما را تجربه کرد، اما حضورش در سریال پرده نشین باعث شهرتش شد؛ امینی در فیلم‌های سینمایی پاسیو، اگزما، ایتالیا ایتالیا، آب نبات چوبی، نیمه شب اتفاق افتاد، پیاده و سریال‌های روزگار، دیگری، عقیق، تعبیر وارونه یک رویا، باغ بی روزنه و سارقان روح نیز نقش آفرینی کرده است؛ فیلم‌های سینمایی دشمن زن و گربه سیاه از ساخته‌های او هستند؛ داستان فیلم فسیل که در قالب طنز ساخته شده است، در دهه‌های قبل از انقلاب اتفاق می‌افتد؛ فیلم فسیل توسط شرکت فیلمیران پخش می‌شود؛ پوستر این فیلم سینمایی را عرفان بهکار طراحی کرده است؛ قابل ذکر است که این فیلم از چهارشنبه 24 اسفند 1401 در سینماهای سراسر کشور و در ایام نوروز 1402 اکران شد

     

    تاریخ پخش و دانلود فیلم فسیل

    به احتمال زیاد لینک دانلود فیلم فسیل کامل رایگان و پخش در شبکه خانگی در تابستان 1401 منتشر خواهد شد

    نقد فیلم فسیل

    «فسیل» داستان سه دوست با نام‌های اسی (با بازی بهرام افشاری)، سعید (با بازی هادی کاظمی) و صفا (با بازی ایمان صفا) است که در سال‌های پیش از انقلاب گروه موسیقی به نام بلک داگز تاسیس کرده‌اند. آن‌ها در برنامه تلویزیونی آهنگی را می‌خوانند که باعث دستگیری آن‌ها می‌شود. بازجوی آن‌ها در ساواک یعنی سرهنگ خسروی (با بازی بابک کریمی) به آن‌ها قول می‌دهد در صورت همکاری آن‌ها را آزاد می‌کند. بعد از آزادی این سه نفر تمام دستورات سرهنگ خسروی را انجام می‌دهند. غافل از این‌که قرار است سرنوشت متفاوتی برای این سه دوست رقم بخورد…

    اکران این فیلم اتفاق بسیار خوبی است. در میان انبوه کمدی‌های یک شکل سینمای ایران «فسیل» یکی از معدود کمدی‌هایی است که تلاش کرده متفاوت باشد و داستان جذابش را به شکل نامتعارفی تعریف کند. در اکثر دقایق این فیلم تماشاگر با داستان فیلم همراه می‌شود و لحظات مفرحی را تجربه می‌کند. کریم امینی که قبل از «فسیل» «گربه سیاه» را در ژانری متفاوت به تهیه کنندگی بهرام رادان ساخته بود، در این فیلم نشان می‌دهد استعداد بسیار زیادی در زمینه ساخت فیلم‌های کمدی دارد.

    دانلود فیلم فسیل

    امینی با این فیلم ثابت می‌کند می‌توان به ژانر کمدی هم نگاه جدی داشت و با دقت و حوصله فیلمی ساخت که هم مخاطب را سرگرم کند و هم به دام ابتذال نیفتد. پرسش اصلی این‌جا است که کریم امینی و تیم نویسندگانش چه کرده‌اند که فیلم فسیل با سایر کمدی‌های ایرانی فرق دارد و باکیفیت‌تر است. این یک اصل ثابت شده در سینما است که هر فیلم خوبی روی کاغذ ساخته می‌شود. به این معنا که یک فیلم خوب پیش از هر چیز به یک فیلمنامه خوب نیاز دارد. به قول یکی از کارگردان بزرگ سینما از یک فیلمنامه خوب می‌توان فیلمی متوسط ساخت اما از یک فیلمنامه متوسط بسیار بعید است که بشود یک فیلم خوب ساخت. این همان نکته مغفول مانده در سینمای ایران است. این که کارگردانان برای ساخت یک کمدی پرفروش و موفق که دارای ارزش‌های سینمایی هم باشد بیش از هر چیز نیازمند یک فیلمنامه دقیق و پرجزئیات است. در حالی که در فیلم‌های کمدی سینمای ایران بدترین قسمت فیلمنامه فیلم‌ها هستند. کریم امینی با ساخت «فسیل» ثابت کرد که می‌توان فیلم کمدی ساخت که فیلمنامه بهترین بخش آن باشد.

    دانلود فیلم فسیل

    آنچه لازم است والدین بدانند

    فیلم کمدی «فسیل» داستان یک خواننده، پیش از انقلاب است که هرطور شده سعی می‌کند خودش را به شاه نزدیک کند و افتخار و موقعیتی برای خود دست و پا کند، اما از بد روزگار، او به مدت ده سال به کما می‌رود و در دوره پیروزی انقلاب اسلامی به هوش می‌آید. همه موقعیت‌ها و موفقیت‌های او پیش از انقلاب، برایش دردسرساز می‌شود و این دردسرها، موقعیت‌های طنزی را برای مخاطب به وجود می‌آورد.

    در این فیلم، ناهنجاری‌ اجتماعی به شکل شوخی‌های دوپهلو با مضامین جنسی ظاهر می‌شود که ممکن است مورد توجه مخاطب کودک قرار نگیرد، اما این مسئله به معنی عدم تاثیرگذاری آن نیست. بنابراین بهتر است هنگام تماشا، به رده‌بندی سنی +14 سال آن توجه کنید.

    خلاصه: با توجه به اینکه، شوخی‌های موجود در فیلم، از جنس شوخی‌های جنسیتی هستند، تماشای آن برای گروه سنی +14 سال توصیه نمی‌شود.

     

    فروش عجیب و غریب فیلم فسیل | ۲۵۰ میلیارد تومان هم ثبت شد

    دیگر نوشتن از رکوردشکنی «فسیل» تکراری شده، فیلمی که هر آخر هفته بر میزان فروش و تعداد تماشاگرانش می‌افزاید و حسرت بیشتری بر دل رقبایش می‌گذارد و پول افزون‌تری به جیب تهیه‌کننده‌اش و سینماداران سرازیر می‌کند و آمار‌های مورد علاقه مدیران سینما را هم ارتقا می‌دهد. اگر آمار و ارقام «فسیل» را از معادلات امسال سینما کنار بگذریم، درک بهتری از شرایط سینما در سال جاری پیدا خواهیم کرد. مطابق آمار «سمفا» (سامانه مدیریت فروش و اکران سینما) تا زمان نگارش این گزارش، اعداد و ارقام سینمای ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

    فروش عجیب و غریب فیلم فسیل | 250 میلیارد تومان هم ثبت شد + عکس

    برای بررسی وضعیت سینمای امسال باید «فسیل» را به عنوان نمونه‌ای استثنائی در نظر نگیریم. چراکه «فسیل» در میزان فروش و تعداد تماشاگر با سایر فیلم‌های سینمای امسال بسیار فاصله دارد و میانگین را چنان بالا می‌برد که به قضاوت‌های نادرست درباره وضعیت سینما دامن می‌زند.

    فیلم سینمایی «فسیل» به اکران آنلاین رسید

    فیلم کمدی-درام فسیل به کارگردانی کریم امینی، نویسندگی حمزه صالحی و تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان، از امروز به صورت اختصاصی در سینمای آنلاین فیلیمو اکران می‌شود.

    این فیلم، داستان سه دوست را در دوران پیش از انقلاب ایران روایت می‌کند که عضو یک گروه موسیقی‌ بوده و برای کسب شهرت تلاش می‌کنند. بهرام افشاری، هادی کاظمی، ایمان صفا، الناز حبیبی، الهه حصاری، بابک کریمی، سید جواد هاشمی و غلامرضا نیکخواه بازیگران این فیلم سینمایی‌ هستند.

    فسیل از اسفند ۱۴۰۱ در سینماها اکران شد و با فروش بیش از ۳۲۲ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران لقب گرفت. همچنین این کمدی، با جذب بیش از ۷ میلیون و ۴۴۴ هزار مخاطب، پربیننده‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران در سال اول اکران است.

    دانلود فیلم فسیل

    در ادامه میتوانید به زودی دانلود فیلم فسیل کامل رایگان را به راحتی انجام دهید …

    • 18 مارس 2024
    • دیدگاه ها

    افزودن دیدگاه

    • آواتار کاربر مخدره معصومه بيگم
بیات
      مخدره معصومه بيگم بیاتمهمان
      2024-04-22 02:21

      فیلشم جالب نبود همش کپی برداری از دیالوگهای مهران مدیری بود.ضمنا شما در خلاصه فیلم نوشتین که در دهه های قبل از انقلاب اتفاق می افتد که اینطور نیست چون زمانی که برای بار اول طرف به هوش میاد جنگ بود یعنی داستان اولیه فیلم در بازه زمانی دهه 50 باید باشه.

    • آواتار کاربر نبوت
جوادی
      نبوت جوادیمهمان
      2024-04-12 19:28

      نظری ندارم

    • آواتار کاربر احمد رشیدی مطلق
      احمد رشیدی مطلقمهمان
      2024-02-29 23:54

      کمتر فیلمی دیده بودم اینقدر بی محتوا و مسخره. جایزه طولانی ترین فیلم روی پرده را به خودش اختصاص داده و بزرگترین پشیمانی قرن بابات تماشا

    • آواتار کاربر حسن تقی زاده
      حسن تقی زادهمهمان
      2024-02-29 23:50

      فیلم بسیار مزخرفی هست و حیف وقت و حیف پول …

    • آواتار کاربر حمید
      حمیدمهمان
      2023-11-01 16:51

      بسه خداوکیلی… کمتر مردم ایران ومسخره کنید… این فیلم از شبکه ماهواره با کفیت بالا پخش شده.. ولی توای آن هنوز اجازه دانلود نداریم چون 5ساله در حال اکران هست… مگه از یه فیلم چقد می خواد درآمد داشته باشن… بابا حال مردم ایران بده اگر رایگان نمی کنید حداقل سرکار نزارید.. آنقدر تیکه تیکه تیزر هاشو دیدیم دیگه نگاه کردن فیلم لذت نداره انگار کل فیلمو دیدیم

    • آواتار کاربر محمديوسف
مرادخانی
      محمديوسف مرادخانیمهمان
      2023-10-28 09:35

      فقط تبلیغ دروغ

    • آواتار کاربر رجب علي
بهبهانی
      رجب علي بهبهانیمهمان
      2023-10-26 18:21

      صدای بهترین خواننده ها در این فیلم حضور داره.
      از ایران هم صدای استاد شجریان انتخاب شده که در بکگراند فیلم پخش شده

    • آواتار کاربر اسرا
قهرمانی
      اسرا قهرمانیمهمان
      2023-08-07 04:00

      مسخره ترين فيلمي که در عمرم ديدم.نميدونم چرا زحمت دوبله اين فيلم ها رو ميکشند.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      اما اين سايت عاليست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • آواتار کاربر شقايق
شمس
      شقايق شمسمهمان
      2023-07-31 02:28

      ایشالا دیگه فروش نکنه که زودتر تو نمایش خانگی بیاد 90 میلیار فروش کرده بسه دیگه تا ابد میخوان فیلمو رو پرده نگه دارن

    • آواتار کاربر آرش
      آرشمهمان
      2023-07-22 12:15

      عالی بود

    • آواتار کاربر ابتسام
حیدری
      ابتسام حیدریمهمان
      2023-07-02 20:28

      سلام مدیرت عزیز
      خیلی وقته این فیلم رو زدیدن نسخه کامل بزودی اگه نمیزارید منتظر نشینم
      باتشکر از زحمات شما
      ممنون میشم جواب بدین

    • آواتار کاربر تركيه
مرتضوی
      تركيه مرتضویمهمان
      2023-06-27 14:14

      واسه یه بار دیدن بد نیست (فقط اول فیلم که میگه: “این فیلم واقعی نیست” 😂😂😂)

    • آواتار کاربر شهربان
همدانی
      شهربان همدانیمهمان
      2023-06-10 12:42

      سلام. زیر نویس فارسیش رو قرار نمیدین؟ چن جا گشتم پیدا نکردم.
      با تشکر

    • آواتار کاربر آخرداد
امیدی
      آخرداد امیدیمهمان
      2023-05-26 12:07

      سایت بدرد نخوری قبلا خوب بود کم کارشده فیلما کاملش معلوم نیست کی میاد جواب نمیدن به دیگاهها لطفا رسیدگی بشه🙏🙏🙏🙏🙏

    • آواتار کاربر پویا ارجمند
      پویا ارجمندمهمان
      2023-05-14 03:48

      سلام فیلم از کجا تماشا کنم میسه لینک سو بزارید

    • آواتار کاربر پوریا
      پوریامهمان
      2023-05-07 00:06

      سلام دوستان ببخشید چجوری باید فیلم کامل رو دانلود کنم این ک کلیپه

    • آواتار کاربر فخري سادات
بیات
      فخري سادات بیاتمهمان
      2023-05-05 11:28

      چ جوری دانلود کنم

    • آواتار کاربر كرار
نهاوندی
      كرار نهاوندیمهمان
      2023-05-02 09:35

      سایت دوست داشتنی است که

    • آواتار کاربر سالی
      سالیمهمان
      2023-04-28 03:08

      فسیل خواهشا

    • آواتار کاربر امید
      امیدمهمان
      2023-04-28 00:56

      سلام لینک مستقیم دانلود فیلم فسیل رو میخواستم

    • آواتار کاربر الهام
      الهاممهمان
      2023-04-22 13:12

      فسیل

    • آواتار کاربر بدران
ذولفقاری
      بدران ذولفقاریمهمان
      2023-04-14 14:07

      خسته نباشید عالیه..

    • آواتار کاربر روح الدين
رضوانی
      روح الدين رضوانیمهمان
      2023-04-13 20:42

      سلام. لطفا در توضيحات اسامي بازيگران, اسم محمدرضا شجريان را اصلاح فرماييد. منظورتان محمدرضا شريفي نيا بوده درسته؟

    • آواتار کاربر پريچهر
ملکی
      پريچهر ملکیمهمان
      2023-04-13 04:21

      من الان نزدیک ب 2 سال میشه از این سایت استفاده میکنم فقط از این سایت استفاده میکنم امشب با این فیلم واقعا فهمیدم بهترین سایتی هس ک دارم ازش استفاده میکنم لیاقت دارین این فیلمو من 6 ماه دنبالش گشتم نبود ک نبود شبکه نمایش خودمون قرار بود پخش کنه تو لیست پخش خودش گذاشته بود ولی پخش نشد کار ایران همینه گول زدنه ولی امشب از این سایت پیداش کردم ایول دارین شماها

    • آواتار کاربر خانم كوچك
افتخاری
      خانم كوچك افتخاریمهمان
      2023-04-04 07:14

      چجوری دانلود کنم؟؟؟؟