دانلود فیلم شهر هرت خرید

دانلود فیلم شهر هرت

2.8/10 177
ژانر : سال انتشار : محصول :

خلاصه داستان :داستان یک خواهر و برادر به نام های پرویز و پرستو را روایت می کند که خرج خود را از راه سرکیسه کردن خانواده‌های پولدار در می آورند. پرویز با کرایه کردن یک ماشین نعش کش به خانه مرده های پولدار می رود و با دادن آدرس آن ها به خواهرش پرستو شرایط کلاهبرداری را مهیا می‌کند. پرستو به عنوان همسر دوم متوفی و با یک صیغه نامه جعلی وارد مراسم می شود و با معرفی کردن خود به عنوان همسر مبلغی حق السکوت دریافت می کند.

پیش نمایش

باکس دانلود
  • فیلم های مشابه
  • مدت زمان 95 دقیقه

دانلود فیلم شهر هرت با کیفیت Full HD و لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم شهر هرت با بازی پژمان جمشیدی کامل و رایگان 

دانلود فیلم شهر هرت

رسانه تفریحی سنتر شما را به دانلود فیلم شهر هرت کامل رایگان پرفروش ترین فیلم سینمایی طنز ایرانی جدید ۱۴۰۲  با کیفیت عالی و لینک مستقیم کامل، اینترنت نیم‌بهاء  و تماشای آن دعوت می‌نماید.

خلاصه داستان :

داستان یک خواهر و برادر به نام های پرویز و پرستو را روایت می کند که خرج خود را از راه سرکیسه کردن خانواده‌های پولدار در می آورند. پرویز با کرایه کردن یک ماشین نعش کش به خانه مرده های پولدار می رود و با دادن آدرس آن ها به خواهرش پرستو شرایط کلاهبرداری را مهیا می‌کند. پرستو به عنوان همسر دوم متوفی و با یک صیغه نامه جعلی وارد مراسم می شود و با معرفی کردن خود به عنوان همسر مبلغی حق السکوت دریافت می کند.

ستارگان :

پژمان جمشیدی، شبنم مقدمی، بابک کریمی، اکبر رحمتی

دانلود فیلم شهر هرت

 درباره فیلم شهر هرت

 

نقد فیلم شهر هرت

 
  • 25 فوریه 2024
  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(