بهترین آموزشگاه زبان کودکان در یزد

بهترین آموزشگاه زبان کودکان در یزد

9 ژانویه 2023

10 تا بهترین آموزشگاه زبان کودکان در یزد

معرفی برترین آموزشگاه زبان کودکان در یزد

بهترین آموزشگاه زبان کودکان در یزد

تاپ تن رسانه تفریحی سنتر قصد دارد در بخش تاپ تن یزد به بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در یزد بپردازد.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان

امروزه با افزایش هوش و سرعت یادگیری کودکان نسبت به نسل های قبل و پیشرفت تکنولوژی و ابزارهای نوین آموزش زبان انگلیسی و زبان دوم به کودکان یکی از مواردی است که ذهن والدین را به خود مشغول کرده اما اینکه شروع یادگیری زبان انگلیسی از چه سنی مناسب است برای اکثر پدر و مادرها یک سوال مهم است.

در این مقاله سعی داریم تا شما را با راه ها و شیوه های متفاوت آموزش زبان به کودکان و همچنین مناسب ترین سن یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان بیشتر آشنا کنیم.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان

از آنجا که سن کودکی یکی از مهم ترین سال های یادگیری عمر یک انسان است، بسیاری از روانشناسان یادگیری زبان انگلیسی را در سنین کودکی توصیه می کنند. اما خوب است بدانید که شما برای آموزش زبان دوم به فرزندتان دو گزینه برای انتخاب دارید:

اول اینکه برای آموزش زبان به کودک به آموزشگاه های زبان مراجعه کنید و درخواست کلاس حضوری یا آنلاین داشته باشید. دوم اینکه شرایط یادگیری زبان را در منزل برای کودکتان فراهم کنید.

نکته مهم این است که هر روشی را که برای آموزش فرزندتان برمی گزینید از مهارت های چهارگانه ی شنیداری، دیداری، گفتاری و نوشتاری استفاده شود. امروزه حتی اسباب بازی ها و بازی های دنیای مجازی ترکیبی از زبان مادری و زبان انگلیسی هستند و کودکان از همان سنین کودکی با گیم های کامپیوتری آشنا می شوند. در سنین بالاتر هم به مفاهیمی از قبیل اینترنت و شبکه های مجازی جهت ارتباطات اجتماعی نیاز دارند که این ارتباطات با دانستن زبان انگلیسی برایشان بسیار راحت تر خواهد بود.

آموزشگاه زبان کودکان از چه ویژگی هایی برخوردار است؟

  • آموزش به کودک از طریق موسیقی و فضای شاد نه محیط انضباطی خشک و جدی.
  • بهره مندی از آهنگ های شاد کودکانه به زبان انگلیسی برای یادگیری هر چه سریعتر کودکان
  • وجود مدرسان دلسوز و باتجربه در آموزشگاه یکی از مهم ترین مواردی است که در اشتیاق کودکان به یادگیری زبان های خارجی تاثیر بسزایی دارد.
  • یک آموزشگاه زبان خوب باید از کتب و منابع معتبر با طراحی های شاد کودکانه استفاده کند که مانع از دلزدگی و خستگی کودکان در کلاس های آموزشی شود.

ویژگی های یک آموزشگاه زبان انگلیسی خوب:

آموزشگاه زبان انگلیسی در کشور ما فراوان است، اما اما شناخت آموزشگاه زبان انگلیسی خوب روش‌هایی دارد که در اینجا به شما توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید!

  • آموزشگاه زبان معتبر، مشتری مدار است.

یکی از روش شناخت آموزشگاه زبان معتبر و مناسب، میزان توجه و اهمیت مدیران و مشاوران آن موسسه زبان به اهداف و ویژگی های دانشجویان و برطرف کردن سوالات و ابهامات مختلف آنها است.

در یک آموزشگاه زبان خوب، وظیفه اصلی پرسنل، ارائه خدمات دلسوزانه به دانشجویان است. آگاهی و تجربه استادان نیز باید باعث رشد و پیشرفت دانشجویان و ایجاد انگیزه بیشتر در بین آنها باشد تا موجب جلب رضایت دانشجو و تلاش او برای موفقیت های بیشتر شود.

  • یادگیری مناسب در فضای آموزشی مناسب اتفاق می‌افتد!

مهم ترین شاخصه هر آموزشگاه زبان انگلیسی معتبر که باید از آن برخوردار باشد، آرامش است. فضای مناسب و دوستانه آموزشی، میزان استرس زبان آموز را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد. فضای آموزشی باید طوری باشد که زبان آموز احساس کند داخل خانه خودش نشسته است، چون که محیط تنش آفرین و پر استرس و پر هیاهو در بیشتر آموزشگاه ها از صدای زنگ گرفته تا رفت و آمدهای زیاد و هجمه گفت و گوهای بلند، دشمن اصلی یادگیری و آرامش است.

دکوراسیون محیط های آموزشی از جمله آموزشگاه های زبان، باید تفاوت قابل توجهی با محیط های اداری داشته باشند. علاوه بر این، فضای بیرون از کلاس ها یا همان محوطه آزاد موسسه زبان نیز باید فضایی بسیار گرم، آرام بخش و جذاب داشته که زبان آموزان محیط موسسه را علاوه بر یک فضای آموزشی، محیطی کاملا مفرح حس کنند و بتوانند چند ساعت از وقت خود را در این فضا با لذت سپری کنند.

بهترین سن آموزش زبان انگلیسی به کودکان

از آنجا که یادگیری هر چیزی در زمان کودکی به مراتب راحت تر و سریع تر است بسیاری از متخصصان آموزش زبان انگلیسی به کودکان را از همان سنین کودکی یا 7 سال که اوج یادگیری کودک است توصیه می کنند. هرچند برخی از کودکان در این سنسن علاقه و انگیزه کافی از خود نشان نمی دهند. اما طبق تحقیقات دانشمندان در دانشگاه MIT آمریکا درک مهارت های جدید از جمله زبان دوم در سن زیر 10 سال به مراتب بهتر و سریعتر صورت می گیرد.

آموزش زبان در آموزشگاه یا منزل؟

در جامعه کنونی با بالاتر رفتن سطح سواد و فرهنگ جامعه، والدین دریافته اند که کودکان امروزی توانایی های یادگیری بیشتری نسبت به بزرگسالان دارند. بنابراین به دنبال بهترین شیوه های آموزش هستند. اما اینکه برای آموزش فرزندشان کدام آموزشگاه یا استاد را انتخاب کنند خود تبدیل به یک دغدغه شده است. در برخی مناطق و شهرها، آموزشگاه های زبان برای کودکان کم و یا در مسیری دور از منزل است بنابراین ترجیح می دهند که خود در منزل به کودکشان زبان انگلیسی را آموزش دهند.

اولین توصیه ما به شما این است که روزانه یک تا دو ساعت راه به این امر اختصاص دهید. این ساعت ترجیحا بهتر است که ساعات اول صبح باشد. اما مداومت روزانه به انجام این کار بسیار مهم است.در نظر داشته باشید که ساعت آموزش نباید طولانی و پشت سرهم باشد بلکه می بایست به صورت مکرر و در مدت زمان های کوتاه انجام شود. برای شروع کار نگران آموزش و رعایت قواعد گرامری نباشید چراکه در مرحله اول آموزش لغات است که اهمیت ویژه ای دارد و بدین ترتیب روزانه آموزش ها را کامل تر و وسیع تر کنید.

پس از انجام آموزش های مقدماتی و کسب مهارت با بالا رفتن سن کودک می توانید به طور تخصصی تر و برای کسب مدرک به آموزشگاه های معتبر مراجعه کرده و از آموزش های حرفه ای تر در سطوح بالاتر برای فرزندتان بهره بگیرید.

 


  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(