word image 50651 1

ملی پیامک یک سامانه پیامکی معمولی نیست!

9 مارس 2023

word image 50651 1

احتمالاً شما هم با انواع روش‌های تبلیغات آشنا بوده و تاکنون برخی از آن‌ها را نیز تجربه کرده‌اید! از جمله این روش‌ها می‌توان به تبلیغات میدانی، آگهی تلویزیونی و ارسال پیامک انبوه اشاره کرد. حال به نظر شما کدام روش بازدهی بیشتری دارد و برای کسب‌وکارهای کوچک مناسب‌تر است؟!

نتایج بررسی‌ها نشان داده است که استفاده از پنل پیامکی و ارسال انبوه اس ام اس می‌تواند روی معرفی محصولات و خدمات نقش تاثیرگذاری داشته باشد. دقیقاً به همین دلیل است که بسیاری از شرکت‌ها و برندهای معتبر نیز از سامانه‌های پیامکی برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده می‌کنند. اما سوال اصلی اینجاست که یک پنل پیامکی مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟ بهترین و مطمئن‌ترین پنل SMS کدام است؟

ما در این مقاله می‌خواهیم با یکی از پیشرفته‌ترین سامانه‌های ارسال اس ام اس آشنا شویم؛ سامانه ملی پیامک به دلیل تجربه موفق در زمینه تبلیغات پیامکی می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای کسب‌وکارها باشد. در بخش بعدی، دلایل این انتخاب را با هم مرور خواهیم کرد.

چرا ملی پیامک یک سامانه پیامکی معمولی نیست؟

به دلیل محبوبیت بالای پنل‌های ارسال پیامک، انواع مختلفی از آن‌ها توسط شرکت‌های گوناگون طراحی شده است. بسیاری از افراد نیز تصور می‌کنند که تمامی پنل‌ها مشابه بوده و تفاوت چشمگیری با هم ندارند! در حالی که این یک تصور کاملاً غلط است! زیرا پنل‌های ارائه شده توسط شرکت‌های معتبر، از نظر کیفیت، سرعت ارسال، امکانات پنل و تعرفه ارسال پیام قابل مقایسه با پنل‌های متفرقه نیستند. به همین دلیل، پیشنهاد ما این است که همواره به دنبال یک پنل پیامکی معتبر و مطمئن باشید.

“ملی پیامک” با طراحی یک سامانه جذاب و قدرتمند برای ارسال انبوه پیامک به یکی از بهترین پنل‌های اس ام اس تبدیل شده است که تمامی امکانات لازم برای انجام بازاریابی پیامکی را در خود جای داده است. برخی از ویژگی‌های ملی پیامک نیز سبب شده است که این سامانه یک سامانه معمولی نباشد؛ این ویژگی‌ها شامل موارد زیر است:

1- تبلیغات در ملی پیامک به بهترین شکل انجام می‌شود

با بررسی سوابق ملی پیامک به این نتیجه می‌رسیم که این سامانه کار خود را بلد است! حضور کارشناسان فنی و متخصص در کنار پنل‌ها باعث افزایش کارایی آن و حل مشکلات احتمالی شده است. به عبارت دیگر، پنل ملی پیامک طوری طراحی شده است که ارسال اس ام اس و انجام تبلیغات پیامکی در بالاترین سطح کیفی انجام شود. درضمن ملی پیامک آموزش‌ها و ویدیوهای زیادی را در بلاگ خودش قرار داده است که شما می‌توانید با استفاده از آنها متن‌های تاثیرگذارتری را برای مخاطب‌هایتان بنویسید. برای نمونه مقاله چگونه مشتری را با یک پیامک هیپنوتیزم کنیم را بخوانید.

word image 50651 2

2- تعامل با مشتری به خوبی شکل می‌گیرد

مهم‌ترین هدف ملی پیامک، ایجاد ارتباط بهتر با مشتری و تعامل با مخاطبان است. این کار باعث افزایش بازدهی کسب‌وکارها شده و نقش مهمی در یک بازاریابی موفق ایفاء می‌کند. به همین دلیل، متخصصان ملی پیامک تمامی ابزار لازم برای ایجاد تعامل با مشتری را در پنل‌های خود طراحی کرده‌اند که با هزینه‌ای اندک می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

از جمله ابزار موجود در ملی پیامک برای ارتباط با مخاطب می‌توان به قابلیت برگزاری نظرسنجی و مسابقه پیامکی اشاره کرد. علاوه‌برآن، امکان ارسال پیامک شخصی‌سازی شده مانند پیامک تبریک تولد نیز وجود دارد. این قابلیت‌ها به ارتباط صمیمانه با مشتری منجر شده و کسب‌وکار شما را متحول خواهد کرد.

3- از نظر اقتصادی به‌صرفه است

همان‌طور که گفتیم، هزینه تبلیغات از طریق ارسال انبوه اس ام اس بسیار کمتر از سایر روش‌های تبلیغاتی است. اما این روش نیز هزینه‌های خاص خود را دارد که شامل هزینه پنل و هزینه ارسال پیامک است. برخی از شرکت‌ها، پنل پیامکی را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند اما تعرفه ارسال پیامک در آن‌ها بالاست و هیچ تضمینی در مورد سرعت و کیفیت تبلیغات وجود ندارد. بنابراین، بهتر است از آن‌ها دوری کنید!

سامانه ملی پیامک برای انواع کسب‌وکارهای کوچک، استارتاپ‌ها و شرکت‌های تجاری بزرگ، یک پنل مخصوص طراحی کرده است که هزینه آن نسبت به امکانات ارائه شده بسیار مناسب است. در حقیقت می‌توان گفت که استفاده از سامانه ارسال اس ام اس ملی پیامک از نظر اقتصادی به‌صرفه است.

4- امکانات و قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارد

مهم‌ترین دلیل تفاوت ملی پیامک با سایر پنل‌های پیامکی، امکانات و قابلیت‌ها آن است. شما با خرید پنل ملی پیامک می‌توانید به انبوهی از امکانات دسترسی پیدا کنید که هر کدام از آن‌ها به تنهایی برای موفقیت در تبلیغات کافی است. برخی از امکانات ملی پیامک عبارتند از:

  • ارسال پیامک بر اساس منطقه جغرافیایی، سن، شغل و جنسیت
  • بانک شماره جامع و به‌روز
  • دارای خطوط عمومی و اختصاصی
  • ارسال پیامک صوتی
  • امکان اتصال پنل به وب‌سایت و اپلیکیشن

word image 50651 3

در اینجا باید بگوییم که ارسال پیامک به‌صورت هدفمند و بر اساس منطقه جغرافیایی، سن و غیره باعث هدف‌گیری مخاطب و بالاتر رفتن بازدهی تبلیغات می‌شود. همچنین بانک شماره ملی پیامک آنقدر جامع و کامل است که کاربران زیادی را با سلایق مختلف در برمی‌گیرد. علاوه‌بر آن، پنل‌های ملی پیامک دارای قابلیت وب سرویس هستند که با کمک آن می‌توانیم پنل را به وب سایت فروشگاهی و یا اپلیکیشن متصل کرده و پیامک کد فعالسازی، احراز هویت، بازیابی رمز عبور و ثبت نام در سایت را از این طریق ارسال کنیم.

5- پشتیبانی ملی پیامک بسیار جامع و کامل است

گاهی اوقات هنگام ارسال انبوه پیامک دچار مشکل می‌شویم و به یک کارشناس فنی نیاز داریم تا ایراد احتمالی پنل را در هر ساعت از شبانه‌روز حل کند. ملی پیامک به این نیاز مشتریان پاسخ داده و پشتیبانی پنل‌ها را به‌صورت همه روزه و 24 ساعته انجام می‌دهد. بنابراین، انجام تبلیغات پیامکی از طریق ملی پیامک بسیار راحت‌ و بدون دردسر است.

همانطور که تا اینجا خواندید، ما در این مطلب با ویژگی‌های پنل ملی پیامک آشنا شده و دلایل تفاوت آن با سایر پنل‌ها را مرور کردیم. در آخر به این نتیجه رسیدیم که استفاده از سامانه معتبر ملی پیامک هزینه‌های بازاریابی را کاهش داده و باعث موفقیت در تبلیغات پیامکی می‌شود.

درضمن، باید به این نکته هم اشاره کنیم که هنگام خرید پنل ملی پیامک نباید نگران هیچ‌چیز باشید! زیرا در صورت عدم رضایت از امکانات پنل می‌توانید وجه پرداختی خود به آسانی پس بگیرید. پیشنهاد ما این است که همین الان وارد سایت ملی پیامک شده و سوالات خود را از کارشناسان فنی بپرسید.

 


  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر مسلم
رنجبر
    مسلم رنجبرمهمان
    2024-03-15 16:45

    اجرکم عندالله,شکرأ کثیرا.

  • آواتار کاربر ایمان
کریمی
    ایمان کریمیمهمان
    2024-01-24 10:09

    کجا می تونم اطلاعات کاملتری درباره این موضوع پیدا کنم

  • آواتار کاربر موسی
هاشمی
    موسی هاشمیمهمان
    2023-12-24 12:09

    من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم

  • آواتار کاربر محسن
پناهی
    محسن پناهیمهمان
    2023-12-17 01:00

    خیلی خوشحالم که هستین

  • آواتار کاربر قربانعلی
طباطبائی
    قربانعلی طباطبائیمهمان
    2023-12-13 13:54

    مطلب خوبی بود

  • آواتار کاربر محمدتقی
ذاکری
    محمدتقی ذاکریمهمان
    2023-11-25 04:54

    خیلی ممنون🌹

  • آواتار کاربر قربانعلی
ذاکری
    قربانعلی ذاکریمهمان
    2023-10-12 02:27

    سپاس 🌹🍃

  • آواتار کاربر غلامرضا
جوادی
    غلامرضا جوادیمهمان
    2023-09-29 06:54

    سایتتون محشرههههه

  • آواتار کاربر مهران
جمشیدی
    مهران جمشیدیمهمان
    2023-09-26 00:00

    مطالب بی نظیر بود

  • آواتار کاربر منصور
صدر
    منصور صدرمهمان
    2023-09-20 17:00

    مثل همیشه عالی و کاربردی

  • آواتار کاربر امیر
کشاورز
    امیر کشاورزمهمان
    2023-09-16 04:45

    afarin matlab khobi bood

  • آواتار کاربر بهزاد
آخوندی
    بهزاد آخوندیمهمان
    2023-08-20 18:18

    شادکام و سلامت باشید

  • آواتار کاربر سیدعلی
سعیدی
    سیدعلی سعیدیمهمان
    2023-08-01 03:09

    مطلب به درد بخوری بود

  • آواتار کاربر روح الله
طالبی
    روح الله طالبیمهمان
    2023-06-17 11:36

    سلام عالی بود

  • آواتار کاربر محمدرضا
رحمانی
    محمدرضا رحمانیمهمان
    2023-05-24 16:54

    هزینه تبلیغات توی سایت شما چنده؟

  • آواتار کاربر عبدالحسین
سرمد
    عبدالحسین سرمدمهمان
    2023-05-13 19:36

    خیلی ممنون از توضیحاتون خوبتون

  • آواتار کاربر محمد
علیپور
    محمد علیپورمهمان
    2023-04-03 02:54

    عالیه دست شما درد نکند👏

  • آواتار کاربر غلامعلی
طالب زاده
    غلامعلی طالب زادهمهمان
    2023-03-11 21:18

    خیلی ممنون از سایت خوبتون😍😍🙏🏻