قطره یا اسانس خوشبو کننده هوا چیست؟ آرورایحه

چگونه فضای خانه و محل کار را خوشبو کنیم؟

29 ژانویه 2024

 

قطره یا اسانس خوشبو کننده هوا چیست؟ آرورایحه

آیا می دانستید استشمام بوی خوب و ناب در منزل، باعث ایجاد آرامش در افراد می شود؟ آیا می دانستید که عطر و بوی خوب می تواند انگیزه ما برای زندگی کردن را دو چندان کند؟ آیا هیچ گاه این فکر به سرتان زده که بخواهید خانه ای خوشبو داشته باشید؟ اگر این طور است، با ما همراه باشید؛ ما می خواهیم چند روش بسیار عالی برای ایجاد بوهایی شگفت انگیز در خانه به شما آموزش دهیم.

بهترین خوشبو کننده خانه چیست؟

خوب است حالا که به فکر افتاده اید و می خواهید محیط کار و یا خانه تان را خوشبو و خوش عطر کنید، با بهترین خوشبوکننده ها آشنا شوید:

1- تمیز کردن سطح های زباله را دست کم نگیرید؛

شاید با خود بگویید که تمیز کردن سطل زباله به خوشبو کردن هوا چه ربطی دارد. برای رفع این ابهام باید بگوییم، شما برای آنکه بتوانید نتیجه خوبی از خوشبو کننده های هوا ببرید، اول باید کاری کنید که عطر و بوی خوبی در خانه شما بپیچد. وقتی سطل زباله منزل شما بوی بسیار بدی می دهد شما چطور می توانید عطری سحر آمیز در هوا پراکنده کنید؟ پس، در اولین قدم سعی کنید سطل زباله منزل را تمیز کرده و همه زباله ها را به خارج از آن هدایت کنید و سپس به دنبال یافتن یک خوشبو کننده برای منزل خود باشید.

انواع اسپری های خوش بو کننده هوا – فارماکالا

2- قدرت عودها برای عطر انگیزی را دست کم نگیرید؛

بعد از آنکه سعی کردید هوای منزل تان به صورت طبیعی، فاقد هر گونه بوی نامطبوع و آزار دهنده ای باشد، بهتر است برای تهیه عود اقدام کنید. عود ها یکی از بهترین ابزارها برای عطر پَراکنی در منزل شما به شمار می روند. استفاده از عود برای ایجاد بویی خوش و مطبوع در خانه ها، پیشینه تاریخی داشته و در گذشته از آن برای مراسم های مذهبی استفاده می کردند.

عودها رایحه های متفاوتی دارند و شما می توانید با در نظر گرفته سلیقه تان هر کدام که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. راستی، سعی کنید سلیقه به خرج دهید و برای عودهای خوشبوی تان، جا عودی نیز تهیه کنید. اگر به مراکز فروش عمده جاعودی مراجعه کنید، انواع متفاوتی از این وسیله را مشاهده خواهید کرد. یک جا عودی زیبا بخرید و به همگان ثابت کنید که در با سلیقه بودن نظیر ندارید.

3-با مواد خوشبو کننده فضای خانه و محل کارتان را معطر کنید؛

اگر دوست ندارید عود بخرید، هیچ اشکالی ندارد. احتمالا شما از آن دسته آدم هایی هستید که می خواهند از مواد خوشبو کننده استفاده کنند. خوشبوکننده ها را می توانید به صورت اسپری نیز تهیه کنید. این اسپری ها، هم در رایحه و هم در حجم های متفاوت آماده فروش هستند. اگر سری به مرکز پخش خوشبو کننده ایفل باباعمده بزنید، قطعا می تواند عطر و رایحه ای که شما را عاشق خود می کند بیابید، خرید و خانه را از مملو از عطرهای سحرانگیز کنید.

یادتان باشد ایفل یکی از برندهای مطرح در حوزه فروش خوشبو کننده هواست و تا توانسته حال و هوای سرد و سنگین بسیار از فضاهای بسته را به یک فضای شیرین، دوست داشتنی و سرزنده تبدیل کند.

4- گیاهان خوشبو، به شکلی کاملا طبیعی هر فضایی را عطرآگین می کنند؛

برخی ها هستند که دوست دارند علاوه بر رفتن به مراکز خوشبوکننده عمده هوا و خرید خوشبو کننده های مصنوعی، خانه و محل کار خود را به شکل کاملا طبیعی معطر کنند. به این افراد پیشنهاد می کنیم از گیاهانی معطری چون اسطوخودوس، دارچین، میخک، اسفند، ترنج، بابونه، میخک و لیمو استفاده کرده و خانه شان را از بو و عطری خوش سرشار کنند.

برای آنکه بتوانید از این گیاهان استفاده کنید، می توانید یک دستگاه بخور و یا رطوبت ساز تهیه کرده، این گیاهان را به همراه آب در مخزن آن ریخته و دستگاه را روشن کنید. بعد از گذشت چند دقیقه، عطری رویایی و دوست داشتنی فضای خانه و محل کار شما را پر خواهد کرد. نکته جالبی که در مورد عطر این گیاهان وجود دارد این است که عطر این گیاهان، نه تنها فضا را معطر می کنند و باعث سرحالی شما می شوند، بلکه باعث جاری شدن آرامش در وجود شما نیز خواهند شد و شما به این شکل، با یک تیر چند نشان خواهید زد.

5- پنبه ها نیز می توانند فضای خانه شما را غرق در بوی خوش کنند؛

شاید برایتان تعجب آور باشید و به خود بگویید که مگر پنبه ها هم عطر دارند؟ ببینید، پنبه ها گیاهای معطری نیستند اما می توانند به شما کمک کنند تا خانه و محل کارتان را معطر و خوشبو کنید. شما می توانید هر ماده معطری که دوست دارید، تهیه کنید و پنبه را به آن آغشته کنید و سپس پنبه های گلوله شده را در هر جایی از خانه و محل کارتان که می خواهید مخفی کنید. به این شکل، کسی متوجه نمی شوند که عطر خانه شما از چه ناشی می شود، اما همگان از اینکه دارند این بوی خوش را استشمام می کنند، ذوق کرده و از اینکه در خانه شما هستند احساس رضایت می کنند.

6- روی ترکیب وانیل و آب حساب ویژه ای باز کنید؛

اگر دوست دارید به شکلی کاملا طبیعی و با کمترین هزینه، خانه تان را خوشبو کنید توصیه می کنیم مقداری عصاره وانیل تهیه کرده، آن را با آب مخلوط کنید و سپس این ترکیب را در داخل فر قرار دهید. اجازه دهید که فر برای یک مدت به همراه این ترکیب، روشن باقی بماند. با این ترفند، خانه تان بوی بسیار عالی و دل انگیزی خواهد گرفت.

جمع بندی

ما سعی کردیم روش های متفاوتی برای خوشبو کردن خانه تان به شما پیشنهاد کنیم که وبسایت babaomdeh.com یکی از بهترین روش ها برای خرید و شناخت این نوع محصولات است. اگر دوست دارید مواد خوشبو کننده مصنوعی استفاده کنید، سعی کنید به سراغ برندهای مطرح تولید خوشبوکننده بروید و اگر می خواهید به شکل طبیعی خانه تان را عطرآگین کنید، برخی گیاهانی که عطر خوبی دارند، بهترین انتخاب برای این مورد به شمار می روند.

 


  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر محمدعلی
رمضانی
    محمدعلی رمضانیمهمان
    2024-03-29 14:18

    خییلی عالیع 😍😍😍😍