word image 59997 2

با 3 عطر پرفروش دنیا آشنا شوید + تخفیف ویژه

12 مارس 2024

عطر و ادکلن یکی از عناصر مهم استایل و جذابیت مردان و زنان است که نه تنها برای خودشان بلکه برای دیگران نیز اهمیت دارد. تاثیری که یک عطر خوب، در برخورد اولیه یک جنتلمن خواهد گذاشت، قابل انکار نیست. بوی عطر می‌تواند شخصیت، سلیقه، حال و هوا، احساسات و حتی اهداف و انگیزه‌های فرد را نشان دهد.

در این مقاله قصد داریم سه عطر بی نظیر و محبوب را برای شما معرفی کنیم که هر کدام از دو کشور سوئیس و فرانسه هستند و روایح عمیق و تاثیرگذاری دارند. این سه عطر عبارتند از: عطر دیور فارنهایت و عطر تق هرمس از فرانسه و عطر دیویدوف گودلایف از سوئیس.

این سه عطر با توجه به مواد اولیه، نت‌ها، رایحه، ماندگاری، پخش بو و زمان مناسب استفاده از آن‌ها مورد بررسی قرار خواهند گرفت. همچنین در این مقاله تخفیف ویژه دیجی بوم، معتبرترین فروشگاه خرید عطر و اسانس عطر اورجینال را به اطلاعتان برسانیم.

عطر دیور فارنهایت، محصولی گرم و چوبی از فرانسه

عطر دیور فارنهایت یکی از محصولات کلاسیک برند فرانسوی دیور است که در سال 1988 توسط دو عطار معروف ژان لویس سیزاک و موریس روجر طراحی و تولید شد. این عطر یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین عطرهای مردانه در دنیا است و برای مردانی که دوست دارند یک عطر گرم، چوبی و مردانه داشته باشند بهترین گزینه است.

این عطر با الهام از آتش و گرما طراحی شده است و نام آن از درجه حرارتی که آب به جوش می‌آید گرفته شده است. رایحه این عطر اصالت، اعتماد و حرفه‌ای بودن را یادآور می‌شود و برای مردانی که دوست دارند در موقعیت‌های مهم و جدی خود را نشان دهند ، یک گزینه تضمین شده است.

عطر تق هرمس، محبوب ترین عطر چوبی برای فصل پاییز

نت ها و رایحه عطر دیور فارنهایت چگونه است؟

این عطر از سه نت اصلی تشکیل شده است که هر کدام احساسات مختلفی را در صاحب عطر برانگیزد.

نت اولیه این عطر شامل بوی ترنج ، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، اسطوخودوس، سدر، جوز، بابونه و زالزالک است که بویی میوه‌ای و گرم را ایجاد می‌کند. این رایحه باعث می‌شود که این عطر از ابتدا توجه همه را به خود جلب کند و حسی از قدرت و اعتماد به نفس به شما بدهد.

نت میانی این عطر شامل بوی سدر، چوب صندل سفید، میخک صدپر، یاس، گل برف، جوز و برگ بنفشه است که بویی گلی و چوبی را ایجاد می‌کند. این بوی گلی باعث می‌شود که دیور فارنهایت یک جنبه کلاسیک داشته باشد.

نت پایه این عطر شامل بوی دانه تونکا، مشک، کهربا، نعناع هندی، خس خس و چرم است که بویی تلخ و عمیق را ایجاد می‌کند. این بوی خاص باعث می‌شود که این عطر یک پایه قوی و شدیدی داشته باشد و احساسی رویایی و کاملا منحصر به فرد را در وجود شما برانگیزد. این نت برای ایجاد یک اثر ماندگار و متفاوت بر روی دیگران مناسب است.

عطر تق هرمس، محبوب ترین عطر چوبی برای فصل پاییز

عطر تق هرمس یکی از محصولات برند فرانسوی هرمس است که در سال 2006 توسط عطار مشهور ژان کلود النا خلق شد. این عطر یکی از محبوب ترین و معروف ترین عطرهای چوبی در دنیا است و برای مردانی که دوست دارند یک عطر چوبی، تلخ و مردانه داشته باشند مناسب است.

این عطر یک رایحه مدرن، شیک و طبیعی را یادآور می‌شود و برای مردان مدرن و شهری مناسب است، اگرچه که بسیاری از بانوان نیز از این عطر استقبال کرده اند و این محصول کم کم درحال تبدیل شدن به یک عطر یونیسکس است.

عطر تق هرمس، محبوب ترین عطر چوبی برای فصل پاییز

نت ها و رایحه عطر تق هرمس چگونه است؟

عطر تق هرمس شامل دو نت جذاب و غلیظ است که در ادامه بررسی میکنیم:

نت اولیه این عطر شامل بوی پرتقال و گریپ‌ فروت شاداب و میوه‌ای است که بویی تازه، شیرین و ترش را ایجاد می‌کند. این بوی مرکباتی باعث می‌شود که این عطر از لحظه اسپری شدن، تمام فضای اتاق را پر و اطرافیان را متوجه خود کند. این نت مناسب برای شروع یک روز جدید و پر از فعالیت، یا یک مهمانی شاد و باکلاس است.

نت پایه این عطر نیز شامل لوبان، خزه درخت بلوط و روایح چوبی است که بویی چوبی، شیرین و تلخ را ایجاد می‌کند. این بوی چوبی و تلخ باعث می‌شود که این عطر یک پایه ثابت و ماندگار داشته باشد و احساسی از آرامش و راحتی را در وجود شما برانگیزد.

عطر دیویدوف گودلایف، محصولی جذاب برای مردان سوئیسی

عطر دیویدوف گودلایف یکی از محصولات برند سوئیسی دیویدوف است که توسط پیر بوردون طراحی و تولید شد. این عطر یکی از عطرهای جذاب و متفاوت برای مردان است که دوست دارند یک عطر خنک، چوبی و مُشکی داشته باشند. این عطر با الهام از حس خوب زندگی و شادی طراحی شده است و نام آن از کلمه انگلیسی good life گرفته شده است که به معنی زندگی خوب است.

دیویدوف گودلایف یک رایحه شاد، جوان پسند و دلنشین را یادآوری میکند و نماد مردانی است که دوست دارند از زندگی لذت ببرند.

عطر دیویدوف گودلایف، محصولی جذاب برای مردان سوئیسی

نت ها و رایحه عطر دیویدوف گودلایف چگونه است؟

دیویدوف گودلایف دارای 3 نت با ماندگاری بسیار بالاست:

نت اولیه این عطر شامل بوی ترنج، اسطوخودوس، گریپ فروت، انگور فرنگی سیاه، خربزه و برگ انجیر است که بویی شیرین، گلی و میوه ای را ایجاد می‌کند. این بوی شیرین و گلی باعث می‌شود که انرژی بسیار مثبتی را در چند ساعت اولیه وجود این عطر احساس کنید.

نت میانی این عطر شامل بویی گلی، معطر با ته مایه‌های مرکباتی است که از لیمو ترش، بنفشه ، مگنولیا ، شمعدانیان به وجود می‌آید. این بوی ملایم و تلخ باعث ایجاد حس شادی و یک آرامش شیرین میشود تا انرژی شما را برای باقی روز حفظ کند.

در آخر نت پایه با رایحه کهربا، چوب صندل سفید، شبدر، بادام و چای آزاد میشود که بویی گرم و چوبی را ایجاد می‌کند. این بوی گرم و شیرین باعث مناسب ایجاد یک اثر ماندگار و متفاوت بر روی دیگران است و تا انتهای مسیر این عطر با شما همراه است.

خرید معروف‌ترین عطرهای دنیا از دیجی بوم

در این مقاله با سه عطر بی نظیر و محبوب از کشورهای مختلف آشنا شدیم که هر کدام دارای رایحه‌های متفاوت و جذابی هستند. اگر شما هم مایل به تهیه این عطرهای فوق ‌العاده و با تخفیف ویژه هستید، می‌توانید از فروشگاه دیجی بوم که بهترین فروشگاه خرید عطر و اسانس عطر اورجینال در ایران است، با قیمت مناسب و ارسال سریع و رایگان، سفارش خود را ثبت کنید و از خرید خود لذت ببرید.

 


  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر کاظم
باستانی
    کاظم باستانیمهمان
    2024-04-26 22:18

    مطالب بی نظیر بود

  • آواتار کاربر نادر
نعمتی
    نادر نعمتیمهمان
    2024-03-30 23:27

    بي شك بهترينين❤️❤️

  • آواتار کاربر مصطفی
رحمانی
    مصطفی رحمانیمهمان
    2024-03-30 06:00

    من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم

  • آواتار کاربر روح الله
آدینه
    روح الله آدینهمهمان
    2024-03-24 15:45

    مطلبتون بسیار مفید بود