01

بررسی و معرفی بازی فارلایت ۸۴ و کاراکترهای آن

2 نوامبر 2023

عنوان فارلایت ۸۴ یک بازی بتل رویال مخصوص پلتفرم‌های PC و موبایل است که به تازگی طرفداران زیادی به دست آورده و به نظر می‌رود در این ژانر و در میان بازی‌های موبایل حرفی برای گفتن دارد. این عنوان که در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰ منتشر شود، در نهایت پس از تاخیرهای بسیار در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۳ روانه مارکت بازی‌های موبایل شد. در این راهنما علاوه‌بر بررسی بازی فارلایت ۸۴ شما را با کاراکترهای این بازی نیز بیشتر آشنا خواهیم کرد. اگر تمایل دارید در این بازی بهتر ظاهر شده و از امکانات ویژه آن بهره‌مند شوید، حتما سری به وبسایت فروشگاه ونوم بزنید تا با خرید الماس فارلایت ۸۴ و تحویل آنی از رقبای خود جلو بزنید.

01

بررسی بازی فارلایت ۸۴

معمولا بازی‌های بتل رویال داستان مشخصی ندارند. این بازی‌ها همانطور که از نامشان پیدا است در یک میدان نبرد اجرا می‌شوند و تنها هدف بازی بقا است. فارلایت ۸۴ نیز از این قاعده مستثنی نیست. فارلایت ۸۴ مشابه پابجی موبایل در یک دنیای پسا آخرالزمانی رخ می‌دهد و اگر آن را در مود چندنفره بازی کنید هیجان زیادی را تجربه خواهید کرد.

شما در میدان مبارزه فارلایت ۸۴ به‌عنوان یک کاراکتر رندوم مبارزه نمی‌کنید؛ بلکه می‌توانید یکی از ۱۴ کاراکتر را با اسکین دلخواه خود انتخاب کرده و با کاراکترهای دیگر مبارزه کنید. اگر هم می‌خواهید با خرید آیتم‌های جذاب و دسترسی داشتن به امکانات ویژه بازی از هم لول‌های خود متمایز باشید، می‌توانید الماس فارلایت ۸۴ که ارز پریمیوم این بازی به‌شمار می‌رود را از وبسایت فروشگاه ونوم خریداری کنید.

مشابه دیگر بازی‌های بتل رویال مانند فورتنایت، در فارلایت ۸۴ نیز آپدیت‌هایی در طول بازی اتفای می‌افتند. مهم نیست در کدام مود بازی می‌کنید، هدف شما تنها بقا است و باید برای آن مبارزه کنید. مودهای این بازی عبارتند از: بتل رویال، آموزشی (Training)، تیم دث‌مچ (Team Deathmatch)، هانت (Hunt)، سولو دث‌مچ (Solo Deathmatch) و ترژر وار (Treasure War).

در بازی‌هایی چون فورتنایت، اپکس لجندز یا وارزون شما باید شیلدهای خود با آیتم‌های فیزیکی بسازید. اما ساخت شیلد در فارلایت ۸۴ متفاوت است؛ بازیکنان باید در طول مپ پیش‌ بروند و با جمع‌آوری اکس‌پی (Exp) به مرور زمان صاحب شیلد بشوند. فارلایت ۸۴ از نظر ویژگی‌های کامبت و مبارزه فیچر جدیدی ارائه نمی‌دهد و روندی مشابه دیگر بازی‌های بتل رویال دارد.

Farlight 84 از نظر طراحی کاراکتر شباهت‌های زیادی با عناوینی چون اوورواچ، فورتنایت و اپکس لجندز دارد. در ادامه با کاراکترهای این بازی بیشتر آشنا خواهیم شد.

معرفی کاراکترهای فارلایت ۸۴

همانطور که اشاره شد، شما می‌توانید از میان کاراکترهای بازی، هیروی خود را انتخاب کنید. تعداد نسبتا بالای کاراکترها دست شما را برای انتخاب بسیار باز می‌گذارد. در ادامه برخی از این کاراکترها را بررسی می‌کنیم.

02

مگی (Maggie)

مگی را می‌توان به عنوان بهترین کاراکتر فارلایت ۸۴ به‌شمار آورد. این کاراکتر از محبوبیت زیادی در میان پلیرها برخوردار است زیرا قدرت حرکت بسیار خوبی دارد. اولین توانایی او یعنی جت بوست (Jet Boost) موجب می‌شود مگی پس از استفاده از جت‌پک حرکت سریع‌تری داشته باشد. به همین دلیل زمان شارژ مجدد جت‌پک کاهش می‌یابد که این یک نکته پراهمیت در بازی به‌شمار می‌رود.

دومین قدرت مگی (Blast Delivery) نام دارد که قادر است به انمی دمج وارد کند. قدرت حرکت سریع مگی که به کمک توانایی‌های دیگر او امکان‌پذیر است یکی از ویژگی‌های مورد علاقه گیمرهای این بازی است و او را به بهترین کاراکتر فارلایت ۸۴ تبدیل می‌کند.

سیانا (Ceana)

سیانا هم قدرت حرکت خوبی دارد هم قادر است دمج بالایی به انمی وارد کند. اما علت محبوبیت این کاراکتر وتمایل پلیرها برای داشتن او در تیم‌شان، کمک‌های اورژانسی یا (Emergency Aid) او است. سیانا می‌تواند به کمک این قابلیت افراد را سریع‌تر نجات دهد. قابلیت (Restoration Field) او نیز برای هیل کردن و تعمیر شیلدها بسیار کاربردی است. قدرت التیمت سیانا (Medi-Ex) نام دارد که به کمک آن برای هیل کردن یا نجات افراد پهباد ارسال می‌کند.

موموی (Momoi)

باوجود آنکه سیانا به دلیل توانایی‌های خارق‌العاده‌اش در هیل و نجات افراد تیم انتخاب اول پلیرها محسوب می‌شود، موموی نیز گزینه خوبی در تیم به‌شمار می‌رود. قابلیت پسیو این کاراکتر (Quick Aid) به او امکان استفاده از مد کیت و هیل کردن هم تیمی‌ها و تعمیر شیلد را می‌دهد. او همچنین قادر است با پرتاب بمب‌های دودزا (Smoke Bomb) حواس انمی را پرت کرده و دید آن‌ها را مختل کند. قدرت التیمت موموی (Hoarder Drop) به او کمک می‌کند تا سریع‌تر از دیگر تیم‌ها مجهز و آماده شوند.

کاپیتان (Captain)

قدرت پسیو کاپیتان به نام (Explosion Proof)، چندان جالب توجه نیست اما در صورت دریافت دمج بالای (AoE) می‌تواند با کاهش میزان دمج جان او را نجات دهد. قابلیت (Barrier Deployment) او باعث می‌شود سریع‌تر هیل شود و انمی‌ها را به مبارزه تن به تن می‌کشاند. قدرت التیمت او یعنی (Aqua Blast) یک تفنگ آبی در اختیار شما قرار می‌دهد که علاوه‌بر کاهش سرعت انمی، دمج خوبی به آن‌ها وارد می‌کند.

03

سونیل (Sunil)

اگر جزو بازیکنانی هستید که دوست دارید حین تیراندازی حرکت کنید، سونیل کاراکتری است که باید در فارلایت ۸۴ انتخاب کنید. این ویژگی شاید به اندازه قابلیت ری‌استارت جت‌پک مگی خوب نباشد، اما قدرت کاربردی و جالبی است. سونیل همچنین دارای یک اسپرینگ بورد (Springboard) است که مانند یک راکت عمل می‌کند؛ زیرا با قدم گذاشت بر روی آن به هوا پرتاب می‌شوید. آخرین قدرت سونیل (Enhanced Hologram) نام دارد که به حرکت سریع تیم و وارد کردن دمج بالاتر کمک می‌کند.

داکیساید (Duckysyde)

قدرت (Double Restore) داکیساید می‌تواند به عملکرد بهتر (Shield Recharger) که وظیفه شارژ کردن شیلد را به عهده دارد کمک کند. البته گاهی اوقات پیش از آنکه بتوانید از این قابلیت استفاده کنید از بازی حذف می‌شوید. قابلیت التیمت داکیساید (Travel Barrier) نام دارد که یک قدرت دفاعی است.

04

لوسیندا (Lucinda)

زمانی‌که لوسیندا با استفاده از قدرت پسیو خود از شاتگان استفاده می‌کند، ظرفیت خشاب و سرعت ریلود افزایش پیدا می‌کنند. البته در بازی‌های شوتر استفاده از شاتگان انتخاب ایده‌آلی نیست. یکی دیگر از مهارت‌های لوسیندا (Portable Incendiary Bomb) نام دارد؛ یک بمب که به مرور زمان دمج وارد می‌کند. البته اگر بازیکنان از منطقه انفجار دور شوند دیگر تاثیر چندانی نخواهد داشت. قدرت التیمت لوسیندا (Absolute Gravity) نام دارد که انمی را به سمت یک سیاهچاله می‌کشاند.

کلام پایانی

بررسی بازی فارلایت ۸۴ نشان می‌دهد که این عنوان می‌تواند با داشتن گرافیک خوب و طراحی یک جهان جذاب، به محبوبیتی مشابه پابجی موبایل دست پیدا کند. البته هنوز مواردی در این بازی وجود دارند که قابلیت ارتقا دارند. اگر به ژانر بتل رویال علاقه دارید و تجربه خوبی از بازی‌هایی چون فری فایر، پابجی موبایل، فورتنایت، وارزون و غیره دارید، این عنوان نیز می‌تواند برای شما جذاب و سرگرم‌کننده باشد. در این راهنما با بررسی بازی فارلایت ۸۴ و معرفی کاراکترهای این بازی سعی کردیم شما را با حال و هوای این بازی بتل رویال بیشتر آشنا کنیم. برای خرید الماس فارلایت ۸۴ و پیشرفت بیشتر در بازی می‌توانید به وبسایت فروشگاه ونوم استور مراجعه کنید تا این ارز پریمیوم را با امکان شارژ آنی و قیمت مناسب خریداری کنید.

 


  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر اسدالله
قاضی
    اسدالله قاضیمهمان
    2024-01-31 07:36

    سایتتون محشرههههه

  • آواتار کاربر اسماعیل
طالقانی
    اسماعیل طالقانیمهمان
    2023-12-28 04:09

    من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم

  • آواتار کاربر محمدعلی
رنجبر
    محمدعلی رنجبرمهمان
    2023-12-16 07:45

    شادکام و سلامت باشید

  • آواتار کاربر قاسم
سلیمانی
    قاسم سلیمانیمهمان
    2023-12-13 04:00

    عالی بهترین عاشق سایتونم 😀😘😍❤💝🌷🌺

  • آواتار کاربر ابوالفضل
عابدی
    ابوالفضل عابدیمهمان
    2023-12-10 14:09

    ممنونم. خیلی لطف کردین. 🙏🧡

  • آواتار کاربر علیرضا
کریمی
    علیرضا کریمیمهمان
    2023-11-27 04:54

    afarin matlab khobi bood

  • آواتار کاربر علی محمد
حمیدی
    علی محمد حمیدیمهمان
    2023-11-19 04:27

    چه سایت قشنگی دارین