خرید فیفا 24 برای ps5

خرید فیفا 24 برای ps5و اکانت قانونی بازی

همان‌طور که می‌دانید کمپانی EA Sports دیگر سری بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال خود را با نام فیفا منتشر نمی‌کند. بازی جدید EA با نام FC 24 منتشر شد. با توجه به محبوبیت این بازی طبیعی است که هواداران به دنبال خرید اکانت قانونی FC24 باشند. با ما همراه باشید تا در ادامه با نکات خرید فیفا 24 برای PS5 و خرید اکانت قانونی بازی آشنا شویم.

امکان خرید فیفا 24 برای PS5 و PS4

بازی FC 24 با اعلام کمپانی EA Sports در تاریخ 29 سپتامبر (7 مهر 1402) منتشر شد. بازی FC 24 بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ قابل اجرا است. همچنین نسخه کامپیوتر بازی نیز منتشر می‌شود.

شما می‌توانید اکانت قانونی FC 24 را از سایت پارس کنسول خریداری کنید. خرید اکانت قانونی از پارس کنسول بدون واسطه و با پرداخت ریالی انجام می‌شود. از همین رو می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن اکانت مورد نظر خود را بخرید.

امکان اجرای بازی اف سی 24 بر روی کنسول های قدیم و جدید

نکات جالب درباره بازی FC 24؛ واقعی بازی کنید!

بازی EA Sports FC 24 که به‌ اختصار FC24 نامیده می‌شود، جدیدترین بازی شبیه‌ساز فوتبال کمپانی EA است. باید بدانید که بازی FC24 نه ‌تنها برای کنسول‌های نسل فعلی، بلکه برای کنسول‌های نسل قبلی نیز منتشر شده است.

نکته جالب درباره بازی FC24 این است که کمپانی EA و سازمان لیگ جزیره انگلیس یک قرارداد امضا کرده‌اند. بر اساس این قرارداد کمپانی EA می‌تواند از تمام بازیکنان، باشگاه‌ها و استادیوم‌های لیگ جزیره در بازی خود استفاده کند. جالب است بدانید که کمپانی EA چنین قراردادی را با سازمان یوفا نیز امضا کرده که تا چندین سال اعتبار خواهد داشت.

اخیرا کمپانی EA با سازمان لیک لالیگا نیز یک قرارداد طولانی‌مدت امضا کرده است تا به این ترتیب تیم‌ها، باشگاه‌ها و استادیوم‌های لالیگا نیز در بازی‌های کمپانی EA حضور داشته باشند. باید اشاره کرد که در بازی FC 24 به صورت گسترده‌تر به فوتبال بانوان پرداخته شده است. شما می‌توانید برای برخورداری از تمام ویژگی‌های بازی نسبت به خرید اکانت قانونی fc24 از سایت پارس کنسول اقدام کنید.

چرا بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال EA دیگر با نام فیفا منتشر نمی‌شوند؟

تا قبل از FC 24 تمام بازی‌های کمپانی EA به مدت حدود 25 سال با نام فیفا منتشر شدند. اما نام سری بازی‌های شبیه‌سازی فوتبال کمپانی EA تغییر یافت. گفته می‌شود که این تغییر نام به دلیل عدم توافق مالی کمپانی EA با سازمان فیفا رقم خورد. از همین رو فیفا راه خود را از EA جدا کرده و قصد دارد که بازی اختصاصی خود را تولید کند.

کمپانی EA نیز بازی اختصاصی خود یعنی EA Sports FC را تولید و اولین نسخه آن یعنی FC24 را منتشر کرد. برای دسترسی به بازی FC24 و تمام ویژگی‌های آن بهتر است که به دنبال خرید اکانت قانونی بازی باشید. وب‌سایت پارس کنسول یکی از بهترین مراجع گیمینگ در ایران است که شما می‌توانید اکانت قانونی بازی را از آن خریداری کنید.

گیم پلی بازی FC24 برای کنسول PS5 چگونه است؟

اگر قصد خرید اکانت قانونی بازی FC24 را دارید، باید با گیم پلی این بازی آشنا شوید. کمپانی EA اعلام کرده است که بازی FC24 تفاوت‌های زیادی با فیفا 23 و سایر بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال خواهد داشت. گفته می‌شود که گیمرها در بازی FC24 فوتبال را به شکل بسیار واقعی تجربه می‌کنند. باید بدانید که با استفاده از هایپر موشن 5 تمام حرکات بازیکنان فوتبال در حدود 200 بازی ضبط شده و از آن‌ها در FC 24 برای به تصویر کشیدن فوتبالی واقع‌گرایانه استفاده شده است.

از سوی دیگر با استفاده از موتور فراست بایت، گرافیک بازی بسیار بالا رفته است؛ به‌طوری‌که حتی حرکت لباس بازیکن‌ها به صورت کاملا واقعی دیده می‌شود. همچنین با استفاده از تکنولوژی Sapient حالت بدن بازیکنان بسیار واقعی و کاملا شبیه خود آن‌ها است.

تغییرات اساسی فیفا 24 با سری بازی‌های قبلی

تغییرات اساسی فیفا 24 با سری بازی‌های قبلی

بازی FC24 تغییرات زیادی نسبت به فیفا 23 و نسخه‌های قبلی دارد. تغییرات اعمال شده در بازی، هواداران را برای خرید اکانت قانونی بازی مشتاق می‌کنند. یکی از تغییرات مهم ایجاد بخش جدید Match Day است. در این بخش جدید شما شاهد پیش‌نمایش‌ها و کارشناسی بازی توسط کارشناسان معروف فوتبال خواهید بود. تغییر مهم دیگر ارتقا گرافیک بازی و واقعی‌تر شدن چهره‌ها، استایل و حرکات بازیکنان است.

از سوی دیگر فوتبال بانوان در بازی FC24 گسترده‌تر است. در واقع بازی FC24 بهای بیشتری به فوتبال بانوان می‌دهد. در این بازی Liga F یا همان لیگ فوتبال بانوان اسپانیا و Frauen-Bundesliga یا همان لیگ بانوان آلمان به بازی شبیه‌ساز فوتبال کمپانی EA اضافه شده‌اند. باید اشاره کرد که در فیفا 23 سوپرلیگ بانوان، لیگ 1 بانوان فرانسه، لیگ ملی بانوان و لیگ قهرمانان اروپای بانوان گنجانده شده بودند. نکته بسیار جالب این است که در بازی FC 24 برای اولین‌بار بانوان در بخش Ultimate Team حضور خواهند داشت.

اکانت قانونی بازی FC 24 را از پارس کنسول بخرید

بازی مورد انتظار EA Sports FC 24 یا به‌اختصار FC24 در تاریخ هفتم مهرماه منتشر شده و در دسترس گیمرها قرار گرفت. بسیاری از گیمرها با خرید دیسک بازی FC24 برای کنسول‌های خود، قصد تجربه بازی را دارند. اما بسیاری دیگر از اکانت بازی برای تجربه آن استفاده می‌کنند. اکانت قانونی بازی FC 24 را باید از وب‌سایت سازنده بازی یعنی EA Sports خریداری کنید که به طور کلی کار بسیار دشواری است. چرا که شما باید حساب بانکی بین‌المللی داشته باشید و پول خود را به دلار یا یورو تبدیل کنید.

خوشبختانه راه دیگری برای خرید فیفا 24 برای PS5 و PS4 با ظرفیت‌های مختلف وجود دارد. شما می‌توانید به سایت پارس کنسول مراجعه کنید و بدون واسطه و با پرداخت ریالی اکانت قانونی FC 24 را بخرید. همچنین می‌توانید از پارس کنسول انواع کنسول‌ها و تجهیزات پیشرفته گیمینگ را خریداری کنید. باید بدانید که در پارس کنسول امکان خرید تجهیزات گیمینگ و گیفت کارت‌های مختلف وجود دارد.

اگر قصد خرید FC24 برای کنسول PS5 و سایر کنسول‌ها به همراه اکانت قانونی بازی را دارید، همین حالا وارد وب‌سایت پارس کنسول شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اکانت قانونی بازی‌ها و سایر موارد می‌توانید با شماره تماس‌های 02191309012 و 09020021581 ارتباط بگیرید. تیم پشتیبانی پارس کنسول در طول هفته از ساعت 9 صبح تا 9 شب به سوالات شما پاسخ می‌دهند.

سوالات متداول

بازی FC24 چه زمانی منتشر شد؟

بازی FC24 در تاریخ 7 مهر 1402 در دسترس گیمرها قرار گرفت.

آیا می‌توان اکانت قانونی بازی FC24 را برای بازی روی PS5 خریداری کرد؟

بله. شما می‌توانید اکانت قانونی بازی را با ظرفیت‌های مختلف خریداری کنید.

چرا نام بازی شبیه‌ساز فوتبال کمپانی EA دیگر فیفا نیست؟

دلیل تغییر نام بازی شبیه‌ساز فوتبال کمپانی EA عدم توافق مالی با سازمان فیفا است. در آینده EA بازی اختصاصی خود با نام EA Sports FC و فیفا نیز بازی اختصاصی خود را تولید خواهد کرد.

بازی FC24 چه تفاوت‌هایی با فیفا 23 و نسخه‌های قبلی دارد؟

بازی FC24 گرافیک بسیار بالاتری نسبت به فیفا 23 دارد. همچنین فوتبال بانوان در بازی FC24 گسترش پیدا کرده است و دو لیگ بانوان اسپانیا و آلمان به بازی اضافه شده‌اند.

چگونه می‌توانیم بدون واسطه و با پرداخت ریالی اکانت قانونی FC24 را بخریم؟

شما می‌توانید با مراجعه به پارس کنسول بدون هیچ واسطه‌ای اکانت قانونی FC24 را خریداری کنید. باید بدانید که امکان خرید اکانت قانونی بازی با هر ظرفیتی با پرداخت ریالی در پارس کنسول وجود دارد.

 


  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر علی رضا
آدینه
    علی رضا آدینهمهمان
    2024-05-18 09:54

    مچكرم ازتون بابت همچين سايت خوبي