word image 9

نمادهای تاریخی در بدلیجات

1 دسامبر 2021

نمادهای تاریخی در بدلیجات

نماد‌ها در زندگی ما از عناصری هستند که توجه هر کسی را به خودشان جلب می‌کنند و می‌توانند برای هر شخص جذابیت داشته باشند. ترکیب نماد‌ها و استفاده از آن‌ها در بدلیجات، یک محصول خلاقانه را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌تواند حس بهتری به شما منتقل کند. نماد‌هایی که در بدلیجات مختلف به کار می‌روند، زیبایی آن را چندبرابر می‌کنند. دانستن معنی نماد ها در بدلیجات می‌تواند این زیبایی را برای شما بیشتر کند.

 نمادهای تاریخی در بدلیجات

اگر شما از دوست‌داران نمادهای تاریخی و استفاده از بدلیجات هستید اما به دلیل حساسیت به بدلیجات نمی‌تواند به خرید بدلیجات باکیفیت مورد علاقه خود بپردازید می توانید راه های مختلف درمان حساسیت به بدلیجات به کارببرید و با خیال راحت از بدلیجات موردعلاقه‌تان استفاده کنید.

درخت زندگی

در خرید بدلیجات باکیفیت درخت زندگی از نمادهایی است که ممکن است به آن بر بخورید. این نماد که ریشه مذهبی و باستانی در فرهنگ‌های مختلف و دین‌های مختلف دارد به شکل یک درخت پرشاخه است که درون یک دایره قرار دارد. نماد درخت زندگی تقریبا در همه فرهنگ‌ها شناخته شده است و در هر کدام معنای مخصوص خودش را دارد. این درخت در عرفان به این معنی است که نیای همه موجودات مشترک است و همه آن‌ها یک منشا مشترک دارند. علم روانشناسی نیز این نماد را به معنی تلاش برای رسیدن به کمال معرفی می‌کند. در مسیحیت درخت زندگی نماد مسیح در رستاخیز است و در مصر باستان به معنی وصل کننده دنیای مرگ و زندگی باهم شناخته می‌شود.

نماد فروهر

خرید بدلیجات نماد فروهر یک انتخاب عالی و پرمعنا برای علاقه‌مندان به ایران باستان است. فروهر یکی از نماد‌های معروف ایران باستان است. این نماد شامل یک مرد با لباس های پارسی است که به سمت شرق ایستاده است و یک حلقه در دست چپش قرار دارد. این حلقه، نماد مهر است و به این دلیل که دست چپ به قلب نزدیک‌تر است در دست چپ قرار دارد. نماد فروهر دو بال دارد که هر کدام سه ردیف به نشانه سه اصل گفتار نیک، پندار نیک و کردار نیک هستند. دم پرنده نیز به معنی گفتار و کردار بد است که انسان باید آن‌هارا زیر بیاندازد تا با کمک بال‌‌ها راحت تر پرواز کند.

دست خمسه (همسا)

نماد دست خمسه یک دست با پنج انگشت است که نسبت به هم متقارن هستند و در وسط آن‌ها یک چشم قرار دارد. تاریخچه این نماد به آسیا برمیگردد. مردم اعتقاد داشتند که دست همسا نشانه خداوند است و آنهارا از شر دور نگه می‌دارد. دست همسا یا دست خمسه در فرهنگ‌های مختلف معانی مختلفی دارد. مسلمانان این نماد را نماد حضرت فاطمه می‌دانند و شیعیان از آن به عنوان نماد پنج تن یاد می‌کنند. در ادیان دیگر دست خمسه نمادی برای حضرت مریم، پنج کتاب تورات و حواس پنج‌گانه انسان برای عبادت خداوند است. خرید بدلیجات با رنگ ثابت و طرح دسته خمسه برای علاقه مندان به تاریخ ادیان مختلف می‌تواند یک گزینه خوب باشد.

دریم کچر

تاریخچه دریم کچر به سرخ‌‌پوستان آمریکایی برمی‌گردد. این قوم به خواب‌ها، رویاها و کابوس ها اهمیت زیادی می‌دادند و دریم کچر در فرهنگ آن‌ها وسیله‌ای بود که هنگام خواب بالای سر خود آویزان می‌کردند تا خواب‌های بد را بگیرد و مانع کابوس دیدن شود. داستان جالب دریم کچر مربوط به مادرزرگی است که نمی‌گذارد نوه‌اش یک عنکبوت را بکشد و عنکبوت برای تشکر به مادربزرگ می‌گوید که هنگام خواب، خواب های بد را در تارش گیر می‌اندازد و مادربزرگ را از آنها حفظ می‌کند. طبق این روایت حلقه این نماد به معنی حلقه زندگی و بندهای وسط آن به نماد عنکبوت شکرگزار هستند. اگر شماهم به دنیای رویاها علاقه‌مند هستید دریم کچر می‌تواند یک انتخاب خوب برای خرید بدلیجات باکیفیت باشد.

شبدر چهار برگ

شبدر چهار برگ یک نماد زیبا در خرید بدلیجات با رنگ ثابت است. شبدر چهار برگ در داستان های باستانی بسیاری از آدم و حوا گرفته تا نماد قوم سلت وجود دارد. گیاه شبدر به طور معمولی سه برگ دارد و شبدر چهار برگ نتیجه تغییرات غیرعادی در این گیاه است. در روایت‌های قدیمی پیدا کردن شبدر چهار‌برگ نشان‌دهنده خوش‌شانسی و شانس بود و اگر کسی در بین شبدرها مخصوصا به صورت اتفاقی یک شبدر چهاربرگ پیدا می‌کرد آن را به عنوان نشانه‌ای برای اتفاقات خوب می‌دانست. طبق این داستان‌ها هر برگ شبدر چهار برگ نشانه یک چیز است. برگ اول ایمان، برگ دوم امید، برگ سوم عشق و برگ چهارم شانس. امروزه به طور کلی نماد شبدر چهاربرگ نماد شانس و اقبال است. همچنین به یاد داشته باشید که رفع سیاهی بدلیجات می تواند جلوه بسیار بهتری به آنها بدهد.

نماد‌هایی که در بدلیجات مختلف استفاده می‌شوند و به بررسی چند نمونه معروف آن‌ها پرداختیم به زیورآلات شما ارزشی بالاتر از زیبایی می‌دهند و انتخاب شما را به ظاهر محدود نمی‌کنند. در هنگام خرید بدلیجات با‌کیفیت توجه به معانی و نماد‌ها در کنار زیبایی می‌تواند خرید بهتری را برای ما رقم بزند.


  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر یوسف
حجتی
    یوسف حجتیمهمان
    2024-04-27 09:09

    بیشتری بنویسین لطفا

  • آواتار کاربر محمدعلی
فراهانی
    محمدعلی فراهانیمهمان
    2024-01-19 02:45

    مرسی

  • آواتار کاربر محمدحسن
میر
    محمدحسن میرمهمان
    2024-01-07 15:27

    چطوری میتونیم از آخرین مطالبتون باخبر بشیم

  • آواتار کاربر پرویز
رسولی
    پرویز رسولیمهمان
    2023-11-29 22:54

    واقعا ارزش وقت گذاشتن داشت

  • آواتار کاربر محمود
شفیعی
    محمود شفیعیمهمان
    2023-10-27 14:36

    مطلبتون بسیار مفید بود

  • آواتار کاربر موسی
نعمتی
    موسی نعمتیمهمان
    2023-09-27 02:00

    دمتون گرم

  • آواتار کاربر حیدر
ایمانی
    حیدر ایمانیمهمان
    2023-09-20 02:18

    شادکام و سلامت باشید

  • آواتار کاربر محمود
ملکی
    محمود ملکیمهمان
    2023-08-26 06:45

    ایولا

  • آواتار کاربر ابوالفضل
مختاری
    ابوالفضل مختاریمهمان
    2023-08-17 21:18

    چرا اینقد زیاد؟

  • آواتار کاربر کریم
قشقایی
    کریم قشقاییمهمان
    2023-07-20 11:00

    میشه مطلب رو توی وبلاگ خودم بزارم؟

  • آواتار کاربر شهرام
میرزایی
    شهرام میرزاییمهمان
    2023-06-16 17:10

    چه سایت قشنگی دارین

  • آواتار کاربر مصطفی
اشرفی
    مصطفی اشرفیمهمان
    2023-04-28 15:27

    سایتتون واقعا عالیه

  • آواتار کاربر اصغر
شجاعی
    اصغر شجاعیمهمان
    2023-04-20 23:00

    Awli bood

  • آواتار کاربر محمود
کیان
    محمود کیانمهمان
    2023-04-15 15:18

    عاااااااااااالی بود

  • آواتار کاربر غلامرضا
رنجبر
    غلامرضا رنجبرمهمان
    2023-02-25 17:04

    خسته نباشین

  • آواتار کاربر وحید
مرتضوی
    وحید مرتضویمهمان
    2023-02-24 18:16

    بي شك بهترينين❤️❤️

  • آواتار کاربر علی
رضوانی
    علی رضوانیمهمان
    2023-02-05 18:20

    خیلی ممنون🌹