word image 44653 1

تفریحات رایگان در دبی

10 اکتبر 2022

دبی به دلیل ساختمان‌های مرتفع، هتل‌ها، مراکز خرید و جاذبه‌های باشکوهش شناخته‌شده است. بااین‌حال، اگر بودجه کمی دارید، ممکن است بپرسید «بهترین مکان‌ها برای بازدید رایگان در دبی کدم‌اند؟»

همراه با تمام تجربیات و جاذبه‌های مجلل، دبی تفریحات رایگان زیادی برای انجام دارد. از محله‌های تاریخی گرفته تا استراحتگاه‌های طبیعی و موارد دیگر. بیایید نگاهی به تمام مکان‌های رایگان برای بازدید در دبی بیندازیم.

خیابان‌های ال سیف را بگردید!

ترکیبی عالی از دبی قدیم و جدید، ال سیف دبی یکی از بهترین مکان‌های رایگان برای بازدید در دبی است. در امتداد منطقه نهر دبی واقع‌شده است که توسط meraas بازسازی‌شده است. در این مقصد شیک، می‌توانید از مناظر آب‌های نهر لذت ببرید. علاوه بر این، ال سیف به دلیل میزبانی جشنواره‌های مختلف که برخی از بهترین فعالیت‌های رایگان را در دبی برگزار می‌کنند، مشهور است.

شما می‌توانید به‌راحتی با ماشین یا وسایل حمل‌ونقل عمومی به ال سیف سفر کنید. برای کسانی که با وسیله نقلیه شخصی خود سفر می‌کنند، پارکینگ ماشین در دسترس است. برای کسانی که به حمل‌ونقل عمومی متکی هستند، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به ال سیف، برجمان است و ازآنجا 10 دقیقه پیاده تا منطقه فاصله دارد.

برخی از هنرهای خیابانی را در al karama رایگان ببینید

در خیابان‌های پرجنب‌وجوش کاراما، یکی از بهترین مکان‌های دارای هنر خیابانی در دبی، قدم بزنید و در خیابان 18b نقطه‌ای بزرگ‌تر از نقاشی‌های دیواری زندگی کنید. 24 قطعه هنری خیره‌کننده در سراسر خیابان به نمایش گذاشته‌شده است. هنردوستان مطمئناً از این فعالیت رایگان در دبی لذت خواهند برد.

خیابان کاراما دبی

خیابان کاراما دبی

از مسجد جامع در دبی بازدید کنید

به نقل از بهروزسیر اگر شما ترجیح می‌دهید به مسجد جامع شیخ زائد در ابوظبی سفر نکنید، به‌جای آن به مسجد جامع در دبی بروید. مسجد جامع یک مرکز فوق‌العاده زیبا در یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شهر واقع‌شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 09:00 صبح تا 11:30 صبح به تورهای رایگان بروند.

سفرهای جاده‌ای رایگان از خیابان آلسرکال

اگر خیابان‌های الکرامه کافی نیست، به خیابان معروف آلسرکال بروید. منطقه گالری القوز سفرهای جاده‌ای رایگان را در سراسر امارات متحده عربی ازجمله دبی ترتیب می‌دهد. و این شانس شماست که بدون هیچ هزینه‌ای وارد عمل شوید! سفرهای جاده‌ای مهمانان را به آخرین نمایشگاه‌های هنری، نمایش‌ها، مؤسسات هنری و ابتکارات فرهنگی در سراسر کشور می‌برد.

بازدید از جشنواره شتر دوانی

فستیوال معروف شتر دوانی دبی بهترین راه برای دیدن «کشتی‌های صحرا» باشکوه است. این جشنواره یکی از بهترین فعالیت‌های رایگان برای کسانی است که دوست دارند بافرهنگ دبی بیشتر آشنا شوند.

بهترین راه برای تجربه مسابقه شتر در دبی چیست؟ سفر خود را در طول جشنواره روستای میراث المرموم برنامه‌ریزی کنید. مسابقات سالانه هرسال هزاران بازدیدکننده را به خود جذب می‌کند. شرکت در این جشنواره یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان در آل مارموم انجام داد.

 فستیوال شتر دوانی دبی

فستیوال شتر دوانی دبی

برنزه شوید!

انجام این کار در دبی آسان و رایگان است. اگر برای یک روز ساحلی آماده هستید، کایت ساحل دبی و ساحل روبروی jbr را به لیست خود اضافه کنید. اگر به سمت صحرا می‌روید، گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید. می‌توانید به کمپینگ (رایگان!) در al qudra بروید.

از بازارهای دبی دیدن کنید

گشت‌وگذار برای خرید در شرایط معمولی هزینه‌ای ندارد. به‌غیراز مراکز خرید و فروشگاه‌ها، بازارهای سنتی دبی تفریح رایگان به‌خصوص برای بازدیدکنندگان جدید فراهم می‌کنند.

بازار ادویه دبی، بازار قدیمی دبی و بازار طلای دیره چند نمونه هستند. شما مجبور نیستید چیزی بخرید. تماشای زیورآلات، ادویه‌جات و لباس‌های رنگارنگ نمایش داده‌شده یکی از بهترین کارها برای انجام رایگان در دبی است.

بازار گردی دبی

بازار گردی دبی

بهترین کمپینگ در دبی

از مکان‌های کمپینگ رایگان گرفته تا پارک‌های سرسبز، حیات‌وحش و غیره، دبی را بهشتی برای علاقه‌مندان به طبیعت کرده است.

در هر یک از پارک‌های رایگان دبی یک پیک‌نیک داشته باشید

پارک‌های دبی اولین انتخاب طبیعی برای بازدید رایگان در دبی هستند. از مکان‌های پیک‌نیک گرفته تا امکانات باربکیو و مناطق بازی برای کودکان، پارک‌های عمومی شهر برای خانواده‌هایی که به دنبال تفریحات رایگان در دبی هستند ایده آل هستند. اماکنی که ورود رایگان را ارائه می‌دهند عبارت‌اند از پارک حوض البرشا و پارک برج، اگرچه بقیه دسترسی رایگان به بازدیدکنندگان دارای توانایی‌های متفاوت و کودکان زیر یک سن خاص را ارائه می‌دهند.

گشت‌وگذار رایگان در دبی

گشت‌وگذار رایگان در دبی

از فلامینگوها در مرکز حیات‌وحش رأس الخور به‌صورت رایگان دیدن کنید!

این پناهگاه محل زندگی تعداد زیادی از گونه‌های پرندگان مانند فلامینگوها است، این پناهگاه راهی ایده آل برای مشاهده گله‌ها در زیستگاه طبیعی‌شان بدون صرف هزینه است.

جلسات تغذیه دوره‌ای به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا پرندگان را از نزدیک ببینند. همچنین، لازم نیست نگران سوختگی در برابر آفتاب باشید، زیرا مناطق تماشا سایه‌دار و دارای تهویه مطبوع هستند و آن را به یکی از بهترین مکان‌های سرپوشیده رایگان در دبی تبدیل می‌کند.

ساحل‌گردی در دبی

بازدید از ساحل بهترین برنامه برای کسانی است که به دنبال تفریحات رایگان برای انجام در دبی هستند.

کافی است به یکی از سواحل ورودی رایگان دبی بروید و از امکاناتی ازجمله پیست‌های دویدن، زمین والیبال و پارک‌های اسکیت استفاده کنید. برخی از سواحل عمومی محبوب در دبی عبارت‌اند از ساحل jbr، ساحل بادبادک و ساحل جمیرا.

در دریاچه القدره یک باربکیو داشته باشید!

یکی از محبوب‌ترین مکان‌های باربکیو در دبی، دریاچه القدرا است که به بازدیدکنندگان خود برخی از بهترین تفریحات رایگان را برای انجام در شهر ارائه می‌دهد.

این باربکیو یکی از محبوب‌ترین تفریح‌های رایگان برای انجام در دبی در تعطیلات عید و تعطیلات طولانی است! اگر کباب کردن و کمپینگ چیزی نیست که شما از آن لذت می‌برید، چیزهای زیادی وجود دارد که باید در al qudra بررسی کنید.

به اردوگاه در القدره بروید

دریاچه القدرا نیز یکی از بهترین مکان‌های کمپینگ امارات است. برای ورود به پارک هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید و نیازی به هزینه کردن برای چادر زدن ندارید.

اگر قصد دارید یک‌شب بمانید، مطمئن شوید که همه‌چیز را برای آتش‌سوزی به همراه دارید، زیرا ممکن است هوا سرد شود. درمجموع، می‌توانید یک سفر کمپینگ القدره را به فهرست تفریح‌های رایگان در دبی اضافه کنید.

پیست دوچرخه‌سواری رایگان

منطقه al qudra همچنین یک جاذبه اصلی برای دوچرخه‌سواران حرفه‌ای و آماتور است. می‌توانید در حین لذت بردن از مناظر بکر دریاچه القضرا، دوچرخه‌سواری کنید. ثانیاً تا زمانی که دوچرخه خود را به همراه داشته باشید، رایگان است. اجاره دوچرخه در فروشگاه trek dubai در نزدیکی پیست موجود است.

یکی از بهترین مسیرهای دوچرخه‌سواری در دبی، مسیر دوچرخه‌سواری القدره، است که می‌توانید آن را به فهرست رو به رشد خود از «تفریح‌های رایگان برای انجام در دبی» اضافه کنید.

به‌غیراز دریاچه القدرا، مناطق دوچرخه‌سواری دیگری مانند پارک دوچرخه ناد الشبا وجود دارد که می‌توانید به‌صورت رایگان در آن رکاب بزنید. مکان‌های دیگر، مانند اتودروم دبی، دسترسی رایگان به مسیرهای خود در روزهای خاصی از هفته را ارائه می‌دهند.

جاذبه‌های تاریخی رایگان در دبی

دبی زمانی یک دهکده ماهیگیری ساده بود قبل از اینکه به‌عنوان یک مقصد گردشگری لوکس و بهشت ​​آسمان‌خراش به شهرت برسد. شما می‌توانید در اینجا برخی از موزه‌ها را، رایگان ببینید.

بازدید از بستکیه را فراموش نکنید!

آیا می‌خواهید تاریخ دبی را کشف کنید؟ بازدیدکنندگان با ویزای دبی می‌توانند میراث و فرهنگ امارات متحده عربی را در محله تاریخی باستیکیا به‌صورت رایگان تجربه کنند! البستاکیا که به‌عنوان محله تاریخی الفهیدی نیز شناخته می‌شود، نمایی اجمالی از معماری قدیمی شهر شبیه خانه‌های سنتی بیابانی در امارات ارائه می‌دهد.


  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر جلال
داوودی
    جلال داوودیمهمان
    2024-04-06 07:00

    بازم درمورد این موضع مطلب بزارین

  • آواتار کاربر بهرام
زنگنه
    بهرام زنگنهمهمان
    2024-01-28 23:36

    کانال تلگرامی هم دارید ؟

  • آواتار کاربر نادر
توفیق
    نادر توفیقمهمان
    2024-01-20 22:54

    حساب توییتری هم دارید؟

  • آواتار کاربر علی اکبر
آقایی
    علی اکبر آقاییمهمان
    2024-01-11 05:45

    حرف نداشت👌🏻

  • آواتار کاربر غلامرضا
جلالی
    غلامرضا جلالیمهمان
    2023-11-27 10:27

    دستخوش

  • آواتار کاربر بهروز
صدیق
    بهروز صدیقمهمان
    2023-11-21 09:09

    چرا اینقد زیاد؟

  • آواتار کاربر حسین
آخوندی
    حسین آخوندیمهمان
    2023-09-04 11:27

    مثل همیشه عالی و کاربردی

  • آواتار کاربر امین
عرب
    امین عربمهمان
    2023-07-19 13:45

    مطلب به درد بخوری بود

  • آواتار کاربر مهران
کرمی
    مهران کرمیمهمان
    2023-07-05 14:36

    چه مطلب خوبی

  • آواتار کاربر بهزاد
همت
    بهزاد همتمهمان
    2023-06-13 11:54

    چرا اینقد کم؟

  • آواتار کاربر کاظم
طهماسبی
    کاظم طهماسبیمهمان
    2023-06-01 01:00

    شادکام و سلامت باشید

  • آواتار کاربر حمیدرضا
صابری
    حمیدرضا صابریمهمان
    2023-05-19 11:54

    من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم

  • آواتار کاربر طالب زاده
    طالب زادهمهمان
    2023-05-09 15:18

    سپاس 🌹🍃

  • آواتار کاربر عبدالحسین
نظری
    عبدالحسین نظریمهمان
    2023-05-01 22:27

    aaaaliii bood

  • آواتار کاربر مصطفی
دهقانی
    مصطفی دهقانیمهمان
    2023-04-08 04:54

    کجا می تونم اطلاعات کاملتری درباره این موضوع پیدا کنم

  • آواتار کاربر اکبر
شفیعی
    اکبر شفیعیمهمان
    2023-04-06 06:54

    شما پیج اینستا هم دارین؟

  • آواتار کاربر سعید
نجفی
    سعید نجفیمهمان
    2023-03-15 15:18

    خیلی دنبال این موضوع بودم

  • آواتار کاربر مهران
رحیمی
    مهران رحیمیمهمان
    2023-02-28 11:56

    ایولا

  • آواتار کاربر محمدعلی
شمس
    محمدعلی شمسمهمان
    2023-02-21 22:24

    چه سایت قشنگی دارین

  • آواتار کاربر حمیدرضا
شریعتی
    حمیدرضا شریعتیمهمان
    2023-02-14 19:40

    سایتتون واقعا عالیه

  • آواتار کاربر علی اکبر
هخامنش
    علی اکبر هخامنشمهمان
    2023-02-11 11:20

    عالیه دست شما درد نکند👏

  • آواتار کاربر اکبر
صالحی
    اکبر صالحیمهمان
    2023-02-10 12:56

    اکانت اینستا هم دارید؟

  • آواتار کاربر علی محمد
خوش نیت
    علی محمد خوش نیتمهمان
    2023-02-07 18:40

    خیلی ممنون🌹