word image 46635 1

بهترین هتل های اصفهان برای رزرو کدامند؟

12 دسامبر 2022

اتاق دبل هتل سفیر اصفهان

اصفهان، نصف جهان، شهر گنبدهای رنگارنگی که غنی از هنر و فرهنگ و معماری است؛ اولین شهری می‌باشد که با صحبت از آن، زیبایی چشم‌نوازش به ذهن‌ها می‌رسد. دغدغه اکثر مسافران فارغ از مقصدی که به آن سفر می‌کنند، داشتن یک اقامتگاه مناسب برای چند روز اقامت با خیال آسوده است؛ اما اگر شما مقصد اصفهان را برای سفر انتخاب کرده‌اید خوب است قبل از سفر با بهترین هتل ‎های اصفهان آشنا شوید. آشنایی با هتل ‌های اصفهان می‌تواند در کیفیت سفرتان تاثیرگذار باشد. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید چون قرار است در میان هتل‌های این شهر زیبا گردش کنیم.

لیست هتل های 5 ستاره اصفهان

هتل عباسی اصفهان

بهترین هتل های شهر اصفهان

از جمله بهترین هتل‌های اصفهان هتل ۵ ستاره عباسی می‌باشد که با داشتن قدمتی ۳۰۰ ساله در خیابان چهارباغ عباسی شهر موزه‌های اصفهان واقع شده است. این هتل با اصل و نسب در سال ۱۱۰۶ هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی طراحی و ساخته شده است.

این هتل دو بار درسال‌های ۱۳۵۱ و ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل عباسی اصفهان که از آن مهمان‌سرای عباسی نیز یاد می‌شود، از جمله زیباترین مهمان‌سراهای جهان لقب گرفته که دارای ۲۲۵ اتاق و واحد اقامتی می‌باشد. این هتل دارای ۴ تالار پذیرایی، انواع کافه و رستوران بوده که ظرفیت حدود ۱۵۰۰ نفر را دارد.

یکی از ویژگی‌های خاص این هتل، نمای استثنایی آن به باغ و گنبد فیروزه مسجد چهارباغ است. هتل عباسی در بافت تاریخی شهر اصفهان قرار گرفته و دسترسی به آن آسان است. هتل عباسی به عنوان بهترین هتل اصفهان به اماکن گردشگری مهمی چون کاخ هشت بهشت، میدان نقش جهان، ۳۳ پل و بنای منارجنبان دسترسی خوبی دارد.

از انواع اتاق‌هایی که می‌توان در هتل پنج ستاره عباسی رزرو کرد می‌شود به اتاق ۱ تخته، اتاق ۲ تخته، اتاق ۲ تخته توئین چشم‌انداز، سوئیت دو نفره معمولی، اتاق دو تخته پردیس، سوئیت دو نفره پردیس، سوئیت دو نفره قاجار و آپارتمان دو خوابه چهار نفره اشاره کرد.

هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر که مدتی است، زیر نظر مجموعه هتل‌های بین المللی پارسیان و با اسم هتل کوثر پارسیان فعالیت دارد در ابتدا کوروش نام داشت و زیر نظر گروه هتل‌های شرایتون فعالیت می‌کرد. این هتل از بهترین ‎هتل های اصفهان بوده و در مقابل سی‌ و سه پل و در سال ۱۳۴۷ در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع ساخته شد.

هتل کوثر اصفهان به‌عنوان بهترین هتل های اصفهان در سال ۱۳۸۳ و با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات بازسازی شد. این هتل دارای هفت طبقه و ۲۲۵ اتاق است که می‌توانید برای رزرو اتاق‌های ۲ تخته برای یک نفر، اتاق ۲ تخته برای یک نفر ساختمان فیروزه، سوئیت کوچک ۲ نفره، اتاق دو تخته دبل ساختمان فیروزه، سوئیت کوچک دونفره ساختمان فیروزه، سوئیت رویال دو نفره ساختمان فیروزه و اتاق دو تخته توئین ساختمان فیروزه اقدام کنید.

از جمله امکانات ویژه‌ای که این هتل ارائه می‌دهد می‌شود به رستوران با ظرفیت ۹۰ نفر، پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، استخر طبق تعرفه هتل، فضای سبز، خدمات باربری، خودپرداز، سونا، آتلیه، سالن ورزشی، خشکشویی، خدمات تور، آرایشگاه، جکوزی، ماساژ و صرافی اشاره کرد.

هتل های چهار ستاره اصفهان

هتل سفیر اصفهان

اتاق توئین هتل عباسی اصفهان

اگر در لیست هتل‌های ۴ ستاره اصفهان به دنبال هتلی در خیابان چهارباغ هستید، هتل سفیر را بررسی کنید. هتل سفیر اصفهان که در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده، ساختمانی است ۶ طبقه با ۱۰۰ اتاق. موقعیت مکانی و دسترسی مطلوب هتل به جاذبه‌های گردشگری مانند میدان عالی قاپو (۱ کیلومتر و ۱۲۴ متر)، آن را در صدر بهترین هتل اصفهان قرار می‌دهد.

استخر هتل با ارائه خدماتی مانند بوفه و جکوزی و آبشاری جذاب در استخر، حمام قدیمی و سنتی ایرانی که به حمام ترکی در میان گردشگران خارجی معروف است، سفر به اصفهان را خاطره‌انگیزتر می‌کند. هتل سفیر اصفهان کافی شاپ و رستورانی با بوفه دارد که صبحانه‌ای عالی برای مهمانان سرو می‌کند. کافی شاپ از مسافران حاضر در لابی پذیرایی می‌کند. بدون شک بهترین صبحانه و غذاهای ایرانی را در این رستوران می‌توانید سفارش دهید.

این هتل امکانات و خدمات ویژه‎ای مثل دریافت یک تور نیم روزه گردش شهری رایگان با خرید ۴ شب اقامت در هتل برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته است که باعث شده تا این هتل در گروه بهترین هتل های اصفهان قرار گیرد.

هتل آسمان اصفهان

اکثر گردشگران خارجی که به ایران سفر می‌کنند و وارد اصفهان می‌شوند، انتظار دیدن رستوران گردان هتل آسمان اصفهان را دارند. وجود ان رستوران گردان در شهر، این مکان را به یکی از جاذبه‌های دیدنی اصفهان تبدیل کرده است. پس در لیست بهترین هتل اصفهان در دسته هتل‌های 4 ساره نه تنها هتل، بلکه رستورانی عالی هم به شما معرفی می‌کنیم. هتل آسمان اصفهان در یکی از بهترین موقعیت‌ها در نزدیکی زاینده رود واقع شده است.

این ساختمان ۱۳ طبقه دارد و به مهمانان و مسافران این امکان را می‌دهد تا نمایی از رودخانه و پل فلزی اصفهان داشته باشند. از مزایای هتل ۴ ستاره آسمان، نزدیکی به یکی از پارک‌های کنار رودخانه‌ای شهر به اسم پارک کودک می‌باشد. پارکی که فضاهای جذابی برای تفریح و گردش در آن ساخته شده است.

منوی صبحانه هتل آسمان با انواع مختلفی از صبحانه‌های گرم و سرد آماده پذیرایی از مهمانان است. قیمت صبحانه هتل آسمان اصفهان هم بسیار مناسب و اقتصادی می‌باشد. تمام امکانات و خدمات این هتل باعث شده تا آن را در گروه بهترین هتل های اصفهان قرار دهیم.

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان با افتتاح در سال ۱۳۵۴ و با نام قدیم هتل داریوش اصفهان تا به امروز در لیست بهترین هتل اصفهان است. منوی کافی شاپ هتل پیروزی اصفهان با سرو انواع مختلف قهوه، کیک‌ها و بستنی‌های متنوع و خوشمزه آماده پذیرای مهمانان عزیز است.

بعضی از اتاق‌ها دارای آشپزخانه‌ای کوچک برای آشپزی می‌باشند؛ اما از رستوران و کافی شاپ هتل غافل نشوید. موقعیت این هتل 4 ستاره در مرکز شهر اصفهان بوده و به شما دسترسی راحت برای بازدید از بافت تاریخی و جاذبه‌های شهر اصفهان می‌دهد.

هتل عالی قاپو اصفهان

خیابان چهار باغ پایین به عنوان مرکز شهر اصفهان شناخته می‌شود. خیابانی سنگ فرش شده و تاریخی که اجازه تردد ماشین در آن وجود ندارد. بنابراین هتل عالی قاپو حمل بار رایگان از نزدیک‎ ترین خیابان تا ورودی هتل را برای مهمانان فراهم کرده است.

این مسیر، برای پیاده روی و گردش در بافت تاریخی فوق العاده می‌باشد. اتاق‌های هتل عالی قاپو اصفهان دارای قیمت‌های مناسبی هستند و امکان رزرو اتاق با صبحانه رایگان در این هتل وجود دارد. نام این هتل، برگرفته شده از بنای عالی قاپوی اصفهان که کاخی صفوی است، می‌باشد.

در گروه بهترین هتل های اصفهان، این هتل دارای رستوران است. رستوران عالی قاپو انواع مختلفی از غذاهای ایرانی و ایتالیایی را در لابی برای بیش از ۹۰ نفر سرو می‌کند. کافی شاپ هتل عالی قاپو اصفهان هم تا ساعت ۱۰ شب آماده خدمت‌رسانی به مهمانان عزیز است.

هتل های سه ستاره اصفهان

هتل شیخ بهایی اصفهان

اتاق توئین هتل شیخ بهایی اصفهان

اولین هتلی که در بین هتل‌های ۳ ستاره اصفهان قصد معرفی آن را به شما داریم، هتل شیخ بهایی است. از ساخت این هتل که در سال ۱۳۸۸ ساخته شده است، مدت زیادی نمی‌گذرد و از همین رو می‌شود گفت، هتلی با زیر ساخت‌های اقامتی مناسب است. کارمندان این هتل علاوه بر زبان فارسی به زبان انگلیسی هم مسلط هستند و این خود نکته مثبتی برای جذب گردشگران خارجی می‌باشد.

از لحاظ موقعیت قرار گیری، هتل شیخ بهایی اصفهان با جاذبه‎های گردشگری و تاریخی مثل پل خواجو و یا میدان نقش جهان و سایر جاذبه‌های دیگری که در اطرافشان هستند، فاصله‌ی کم و مناسبی دارد و این هم از جمله مزیت‎های خوب برای این هتل محسوب می‎شود. خدمات و امکانات مختلفی که این هتل ارائه می‎دهد باعث شده تا در لیست بهترین هتل های اصفهان از نظر مسافران قرار گیرد.

این مطلب از مقاله بهترین هتل های اصفهان – سفری خاطره انگیز به نصف جهان وبسایت ایران هتل آنلاین برگرفته شده است.

 


  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر حامد
عبدی
    حامد عبدیمهمان
    2024-04-12 04:27

    بسیار گویا و شفاف بیان کردید

  • آواتار کاربر محمدعلی
فراهانی
    محمدعلی فراهانیمهمان
    2024-03-20 01:00

    مثل همیشه عالی و کاربردی

  • آواتار کاربر محمدحسن
منصوری
    محمدحسن منصوریمهمان
    2024-03-17 19:27

    متشکرم

  • آواتار کاربر حسین
میرزایی
    حسین میرزاییمهمان
    2023-11-25 15:45

    میتونیم توی سایت شما مطلب بنویسیم؟

  • آواتار کاربر میلاد
طهماسبی
    میلاد طهماسبیمهمان
    2023-11-20 11:36

    ممنون ….واقعا سایت کاملی رو ایجاد کردین … 🌷🌷🌷

  • آواتار کاربر امین
افشار
    امین افشارمهمان
    2023-11-15 00:27

    so nice

  • آواتار کاربر منصور
خوش نیت
    منصور خوش نیتمهمان
    2023-08-08 05:36

    مطلب خوبی بود

  • آواتار کاربر غلامرضا
بیگی
    غلامرضا بیگیمهمان
    2023-07-19 10:54

    میشه مطلب رو توی وبلاگ خودم بزارم؟

  • آواتار کاربر علی محمد
کاکاوند
    علی محمد کاکاوندمهمان
    2023-07-02 16:45

    خسته نباشین

  • آواتار کاربر حبیب
مستوفی
    حبیب مستوفیمهمان
    2023-04-21 23:00

    این مطلب حرف نداشت

  • آواتار کاربر اصغر
مرادخانی
    اصغر مرادخانیمهمان
    2023-04-12 17:27

    عاااااااااااالی بود

  • آواتار کاربر محمدعلی
فاضلی
    محمدعلی فاضلیمهمان
    2023-04-12 02:00

    خییلی عالیع 😍😍😍😍

  • آواتار کاربر رسول
رسولی
    رسول رسولیمهمان
    2023-04-02 14:09

    مطلب به درد بخوری بود

  • آواتار کاربر حسن
صادقی
    حسن صادقیمهمان
    2023-03-05 01:00

    این موضوع یکی از موضوعات موردعلاقه منه

  • آواتار کاربر زندی
    زندیمهمان
    2023-02-27 06:52

    چه سایت قشنگی دارین

  • آواتار کاربر محمدحسن
هخامنش
    محمدحسن هخامنشمهمان
    2023-02-23 07:56

    خیلی ممنون🌹

  • آواتار کاربر امید
آزادی ور
    امید آزادی ورمهمان
    2023-02-19 18:24

    دستخوش

  • آواتار کاربر عبدالله
محمدی
    عبدالله محمدیمهمان
    2023-02-17 08:00

    حساب توییتری هم دارید؟

  • آواتار کاربر اکبری
    اکبریمهمان
    2023-02-12 02:48

    با اجازتون بازنشر شد

  • آواتار کاربر بهمن
مستوفی
    بهمن مستوفیمهمان
    2023-02-04 04:24

    چرا اینقد کم؟