images 1688116160 649e9bc0704e7

لباس مناسب قرار عاشقانه و نکاتی که هیچکس به شما نمی گوید! معرفی برترین استایل در مه پوش

3 جولای 2023

لباس مناسب قرار عاشقانه و نکاتی که هیچکس به شما نمی گوید! معرفی برترین استایل در مه پوش

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که خانم ها با آن مواجه هستند، انتخاب لباس برای مجالس، مهمانی ها و قرارهای مهم کاری و یا شخصی است. یکی از همین قرار مدارها ممکن است جلسه آشنایی با پارتنر و یا یک قرار عاشقانه باشد. در چنین مواقعی یکی از موضوعاتی که ذهن خانم ها رو درگیر می کند انتخاب لباس مناسب قرار عاشقانه است.

از حق نگذریم، دغدغه (اینکه چی بپوشم؟!) کم و بیش معقولانه است؛ زیرا ظاهر و استایل ما بر روی شناخت شخصیت و قضاوت اطرافیان درمورد ما تاثیر می گذارد. پس مهم ترین نکته برای پوشش در قرار اول این است که طوری لباس بپوشید که قبل از صحبت کردن، پارتنر شما جذب سلیقه، انتخاب لباس و رنگ هارمونی آن شود.

به نقل از سایت فروش لباس زنانه مه پوش، یکی از مواردی که پیش از قرار گرفتن در چنین موقعیت هایی به شما کمک می کند، خواندن مقالات مربوط به پوشاک دخترانه و زنانه است تا یکسری حقایق در زمینه ست کردن و خوشتیپی برای شما آشکار شود. اینکه در چه سایتی این موارد را بخوانید، خیلی به شما می تواند کمک کند؛ سایت های زیادی مانند بیتوته، نمناک، چطور و مه پوش به صورت مرتب مقالاتی در حوزه لباس منتشر می کنند که می توانید با مراجعه به این سایت ها، از اطلاعات آن ها استفاده کنید.

چگونه در اولین قرار جذاب باشیم؟

باید بهترین خودتان باشید، نه آنکه متفاوت از استایل همیشگی خودتان تیپ بزنید؛ پس از سلیقه خودتان فاصله نگیرید و برای این مورد مدام از دیگران نظر نخواهید. در استایل قرار عاشقانه، لباسی را انتخاب کنید که به آن حس خوبی دارید و احساس راحتی می کنید.

شاید همچنان نگرانی ذهن شما برطرف نشده باشد، پس ادامه این مطلب را حتما بخوانید زیراکه ما راه و رسم را به شما نشان می دهیم تا در خاطره انگیز ترین روز زندگیتان خوش بدرخشید.

انتخاب لباس مناسب برای قرار اول

انتخاب لباس مناسب قرار عاشقانه!

با مانتو کتی رنگی، استایل دخترانه و عروسکی داشته باشید!

یکی از رازها در تیپ و استایل دخترانه، انتخاب رنگ درست و به موقع است! اگر در انتظار یک قرار عاطفی و دونفره هستید، در اولین مرحله بهتر است لباس هایی با مدل ساده اما با رنگ های خاص و فانتزی انتخاب کنید.

به عنوان مثال مانتو کتی سرخابی و یا آبی کاربنی بپوشید و برای جذاب تر کردن استایل خودتون از اکسسوری های شیک مانند حلقه های نازک و ساعت لوکس استفاده کنید.

اگر در فصل تابستان هستید برای تکمیل تیپ خود می توانید از صندل های زیبا و ساده که بند دار هستند استفاده کنید. اما اگر در فصل زمستان هستید، کفش های اسپرت سفیدرنگ تیپ شما را جذاب تر می کند.

البته اگر می خواهید از بین لباس هایی که دارید تیپ و استایل خودتان را بسازید و نمی دانید که چه رنگ مانتو را با چه شالی ست کنید می توانید از جدول هارمونی رنگ ها کمک بگیرید.

کت و شلوار بپوشید و شیک باشید!

پوشیدن لباس هایی مثل کت و شوار که کمی هم حالت رسمی و خانومانه دارد از زمان های دیر تا الان مورد استقبال بوده است. پس اگر می خواهید لباس مناسب قرار عاشقانه را انتخاب کنید، کت و شلوار ست می تواند شیک ترین استایل را برای شما بسازد. البته انتخاب کیف و کفش و اکسسوری را فراموش نکنید. اگر کت و شوار ست می خواهید بپوشید، رنگ شال، کیف و کفش را با همدیگه ست کنید و بهتره که رنگ های روشن تری داشته باشد.

اولین قرار چی بپوشیم

رنگ خنثی؛ بهترین رنگ برای قرار اول

رنگ های خنثی یعنی خاکستری، سورمه ای، مشکی، سفید و پسندیده است که در کنار انتخاب این رنگ ها، از رنگ های قرمز و یا صورتی کمک بگیرید. رنگ های خنثی همراه با رنگ های زنانه یک ترکیب جذاب و رویایی را برای شما می سازد.

مانتو مشکی انتخاب همیشگی!

هر خانمی یک مانتوی مشکی در میان لباس های خود دارد که هر زمان که در سخت ترین شرایط انتخاب لباس قرار می گیرد به سراغ آن می رود. یکی از بهترین مزیت های مانتو مشکی این است که به راحتی می توان با هر رنگ شال، کیف و یا کفشی ست کرد. پس اگر قرار بر ای شد که در یک رستوران لوکس در کنار شریک عاطفی خود شام می کنید، می توانید با پوشیدن یک مانتو کتی مشکی، شال با رنگ جذاب، شلوار دمپا و کفش های پاشنه بلند برای خود شیک ترین استایل را بسازید.

جین، دوست و یار خوب شما در تمام لحظات!

اگر همچنان درگیر این سوال هستید که برای اولین قرار عاشقانه چه بپوشم، نگاهی هم به لباس های جین خود بیندازید. شلوار جین یکی از بهترین انتخاب ها در کمد شماست؛ البته شلوار جین با رنگ های تیره، جین رنگ روشن را نگه دارید برای جلسات بعدی.

بلوز ساتن، بلوز حریر آستین بلند و و یک تاپ ساده تک رنگ یا شومیز انتخاب جذاب برای هماهنگی با شلوار جین است. البته اینکه کفش بدون پاشنه بپوشید و یا پاشنه و حتی پاشنه کوتاه به شدت رسمی بودن محل قرارتان بستگی دارد. با یک کیف دستی یا کیف روشانه، تیپ خودتان را تکمیل کنید.

پیراهن ساده اما جذاب!

حتی اگر یک پیراهن ساده تک رنگ انتخاب کرده اید، بدونید که همچنان آراسته و قشنگ هستید. اگر پیراهن مشکی انتخاب کرده اید، می توانید استایل خودتان را با کفش رنگ روشن عروسکی و یا پاشنه کوتاه رنگی، دستمال گردن و با کیف کوچک کامل کنید.

نکاتی که باید قبل از رفتن سر قرار عاشقانه بدانید!

آرایش غلیظ نداشته باشید.

همانطور که زیبایی در سادگی است. آرایش ملایم و با رنگ های سبک بیشتر می توانید در جذب توجه طرف مقابل به خودتان موفق باشید تا ارایش های سنگین.

اکسسوری به اندازه داشته باشید.

انتخاب زیورالات حتی اگر با هر حرکت کلی صدا می دهند، ممکن است حواس طرف مقابل را پرت کند؛ پس به اندازه و مناسب انتخاب کنید.

لباس راحت و گشاد نپوشید.

حتی اگر کمی تپل هستید لازم نیست برای انتخاب لباس مناسب قرار عاشقانه به سراغ لباس های گشاد بروید. برای پوشش اولین قرار عاشقانه لباسی را به تن کنید که اندازه فرم بدنتان است نه گشاد نه خیلی تنگ.

راهنمای انتخاب لباس برای قرار عاشقانه

سخن پایانی

در قسمت های بالاتر نکاتی را در مورد نحوه لباس پوشیدن و انتخاب لباس مناسب قرار عاشقانه به شما گفتیم تا حد زیادی می تواند نگرانی های شما را قبل از رفتن به مهم ترین قرار زندگیتان برطرف کند. و سعی کردیم به سوال هایی همچون اولین قرار چی بپوشیم، بهترین رنگ بریا قرار اول، چگونه در اولین قرار جذاب باشیم و…  پاسخ دهیم.  اما اگر قصد خرید لباس زنانه و دخترانه شیک دارید، پیشنهاد می کنم حتما سری به سایت هایی که در اپلیکیشن اسنپ پی هستند بزنید بزنید تا از خرید جدیدترین لباس ها برای تیپ و استایلتان جا نمانید. در کنار این سایت ها می توانید از سایت mahpoush.com  نیز خرید خود را انجام دهید. البته مهم ترین مزیت فروشگاه اینترنتی مهپوش اینه که شما می توانید با خرید قسطی لباس مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید و هیچ نگرانی بابت پرداخت یکجا نداشته باشید. همچنین اگر روزانه از اپلیکیشن اسنپ استفاده می کنید، حتی می توانید با درگاه اسنپ پی به راحتی سفارش خودتان را انجام دهید و با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.


  • دیدگاه ها

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر جعفر
نظری
    جعفر نظریمهمان
    2024-01-16 02:09

    مطلب خوبی بود

  • آواتار کاربر قاسم
محسنی
    قاسم محسنیمهمان
    2023-12-30 04:54

    این مطلب حرف نداشت

  • آواتار کاربر رحیم
بختیاری
    رحیم بختیاریمهمان
    2023-12-21 09:36

    واقعا ارزش وقت گذاشتن داشت

  • آواتار کاربر شهرام
انصاری
    شهرام انصاریمهمان
    2023-12-16 16:45

    عالی بهترین عاشق سایتونم 😀😘😍❤💝🌷🌺

  • آواتار کاربر یعقوب
حسنی
    یعقوب حسنیمهمان
    2023-12-15 22:18

    خیلی ممنون از توضیحاتون خوبتون

  • آواتار کاربر مسعود
رفیعی
    مسعود رفیعیمهمان
    2023-11-12 18:45

    کانال تلگرامی هم دارید ؟

  • آواتار کاربر رمضان
سلیمانی
    رمضان سلیمانیمهمان
    2023-10-23 23:36

    لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنین

  • آواتار کاربر رحیم
نعمتی
    رحیم نعمتیمهمان
    2023-08-20 15:18

    چطوری میتونیم از آخرین مطالبتون باخبر بشیم

  • آواتار کاربر قاسم
عبدالهی
    قاسم عبدالهیمهمان
    2023-08-16 05:36

    محتوا خوبی بود

  • آواتار کاربر یوسف
مرادی
    یوسف مرادیمهمان
    2023-08-16 03:36

    ایولا

  • آواتار کاربر مسلم
خانی
    مسلم خانیمهمان
    2023-07-19 22:54

    مثل همیشه عالی و کاربردی

  • آواتار کاربر دهقانی
    دهقانیمهمان
    2023-07-08 16:18

    شما کانال تلگرام هم دارین؟